توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازی های مشخص شده برای UFC 100
Man On Fire
06-18-2009, 04:05 AM
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
بزرگترین شو یو اف سی در تاریخ این کمپانی که در تاریخ 11 جولای 2009 در Mandalay Bay Events Center, Nevada برگزار می شود 2 بازی بر سرکمربند دارد .
بازی های مشخص شده برای این پی پی وی :
شاید به صورت دارک مچ برگزار شوند :
* Mark Coleman Vs. Stephan Bonnar
* Mac Danzig Vs. Jim Miller
* Jon Jones Vs. Jake O'Brien
* CB Dollaway Vs. Tom Lawlor
بازی های میانه :
* UFC Welterweight Champion Georges St. Pierre Vs. Thiago Alves
* Jon Fitch Vs. Paulo Thiago
* Dan Henderson Vs. Michael Bisping
* Yoshihiro Akiyama Vs. Alan Belcher
مین اونت :
* UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar Vs. Frank Mir
The Pincode
06-18-2009, 08:59 AM
بازی میر و لزنر خیلی باحاله ... خیلی وقته طرفدارای این دو تا با هم کل کل می کنن ... اما برنده براکه !!! :4:
Ð-i-R-Ť-Y
06-18-2009, 09:41 AM
چقدر منتظر این پی پی وی موندیم ما ... :4:
ماه دیگه اگه اشتباه نکنم برگذار میشه و مطمئن باشید همچنان لزنر UFC Welterweight Champion میمونه . :4:
Man On Fire
06-18-2009, 10:37 AM
آرمان جان هنوز 24 روز دیگه هم باید صبر کنی :24:
مثل اینکه شما 2 تا دلتون می خواد بن شین نه :11:
Shawn Michaels
06-18-2009, 12:02 PM
عمرا"
میر دفعه اول حالیش نبود با چه غولی طرفه ولی بازم با استفاده از چابکی و قدرت تفکرش تو بازی برد.
فکر میکنین این دفعه که میدونه با چه غولی طرفه بی برنامه میاد تو رینگ که له بشه؟
نه برادران من...فقط یه سوتی از طرف براک واسه باختنش بسه.
خب درسته از طرفه دیگه میگین براک هم با استراتژی میاد و واینمیسته که یه بار دیگه با سابمیشن ببازه ولی کسی که زورش و هیکلش از حریفش بیشتر باشه مطمئننا کمتر از مغزش استفاده میکنه،کاری که تو مسابقه قبل کرد. از اول تا اخر میر رو زد اخرش یه اشتباه باخت.
ولی نکته همینه که میر مرد استفاده از فرصت هاست:24:
یه اشتباه از طرف براک=خداحافظی با UFC TItle
The Godfather
06-18-2009, 01:19 PM
خداوندا کمکمان کن تا از شر این غول زشت بیابانی توسط دستان قدرتمند فرانک میر راحت شویم
الهی آمیــــــــــن
MaJiD HetFieLd
06-18-2009, 02:34 PM
کسی که زورش و هیکلش از حریفش بیشتر باشه مطمئننا کمتر از مغزش استفاده میکنه
:12:خیلی باحال بود بابک جون:12:
ولی من میگم میر میبره:9:قرار نیست هرکی هیکلش گندست برنده بشه که...
به امید روزی که شاهد مسابقه لشلی :5: با لسنر باشیم:5:
Shawn Michaels
06-18-2009, 03:08 PM
حاجی اشتباه خوندیا:4:
من دارم میگم بازم میر با استفاده از قدرت فکرش و چابکیش برنده میشه بعد میگی ولی من فکر میکنم میر برندس:4:
منظورم اینه که چون براک هیکلش گنده تره یه حسی داره که مثلا برتر از میر هست و همین باعث میشه کمتر از مغزش استفاده کنه و یه سوتی دست میر بده که همونطور که تو ارسال قبلی گفتم میر مرد استفاده از فرصت هاست و این یعنی برد دوباره ی فرانک میر
Ð-i-R-Ť-Y
06-18-2009, 03:12 PM
بالاخره هیکل هم یک امتیاز هستش .
اون قدر ها هم که میگید براک گوساله نیستش که :|
Shawn Michaels
06-18-2009, 03:19 PM
حالا اونقدر که گوساله نیست ولی تا حدی هست:|
مسابقه قبلی بعد از اون همه مشت که ول داده بود تو سر صورت فرانک، وایساده دو تا پای میر رو گرفته نگاش میکنه.
خوب استعداد تو وایسادی نگاش میکنی اون که واینمیسته تو رو نگاه کنه
همینم شد دیگه میر یه چرخش زد پای براک رو گرفت انداخنش زمین و تپ اوت از طرف براک .
حالا خودت بگو این به نظرت دلیل بر این نیست که براک از مغزش خیلی کمتر از زورش استفاده میکنه؟
Man On Fire
06-18-2009, 03:39 PM
آخه هنوز هوای دبلیو دبلیو ای رو داشت که فکر می کرد حریفش کاری نمی کنه .
The Main Event
06-18-2009, 09:19 PM
عین دفعه قبل میشه براک میاد استخاره کنه که میر ********* (سانسور شده :4:)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.