Der TitaN
08-02-2010, 09:22 PM
اوزيل: پس از بازگشت به آلمان در مورد آينده*ام تصميم مي*گيرم
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
خبرگزاري فارس: هافبك تكنيكي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: پس از بازگشت به وطن در مورد آينده*ام تصميم مي*گيرم.
به گزارش خبرگزاري فارس مسعود اوزيل، هافبك مسلمان وردربرمن كه در رقابت*هاي جام*جهاني 2010 خوش درخشيد و باعث علاقمندي زياد تيم**هاي بزرگي همچون منچستريونايتد و آرسنال انگليس، رئال*مادريد و بارسلونا اسپانيا شد، در گفت*وگويي با روزنامه بيلد عنوان كرد: پس از تعطيلات در مايوركا، راهي آلمان مي*شوم.
در كشورم ابتدا وضعيت 12 ماه آينده*ام را مشخص مي*كنم و بعد تصميم مي*گيرم چه تصميميي براي آينده بگيرم.
اين عضو 21 ساله وردربرمن كه از تمديد قرارداد با سفيدوسبزپوشان خودداري كرد، افزود: من از دو سال و نيم قبل در تيم وردربرمن بازي مي*كنم.
در اين مدت تصميمي براي ترك تيم نداشتم. حتي سال گذشته يك پيشنهاد خارجي را رد كردم زيرا مي*خواستم ببيينم وضعيتم دربرمن چگونه خواهد شد.
اوزيل ادامه داد: در بدو بازگشت نيز تمام جوانب را بررسي خواهم كرد. من به شايعات كاري ندارم. آنچه مشخص بوده،* اين است كه هنوز بازيكن وردربرمن محسوب مي*شوم.
اين اظهارات در حالي است كه از قول وي گفته شده در تكاپوي رفتن به انگليس يا اسپانيا است. اوزيل از روز سه*شنبه با برمني*ها تمرين را از سرخواهد گرفت.
موفق باشيد ...
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
خبرگزاري فارس: هافبك تكنيكي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: پس از بازگشت به وطن در مورد آينده*ام تصميم مي*گيرم.
به گزارش خبرگزاري فارس مسعود اوزيل، هافبك مسلمان وردربرمن كه در رقابت*هاي جام*جهاني 2010 خوش درخشيد و باعث علاقمندي زياد تيم**هاي بزرگي همچون منچستريونايتد و آرسنال انگليس، رئال*مادريد و بارسلونا اسپانيا شد، در گفت*وگويي با روزنامه بيلد عنوان كرد: پس از تعطيلات در مايوركا، راهي آلمان مي*شوم.
در كشورم ابتدا وضعيت 12 ماه آينده*ام را مشخص مي*كنم و بعد تصميم مي*گيرم چه تصميميي براي آينده بگيرم.
اين عضو 21 ساله وردربرمن كه از تمديد قرارداد با سفيدوسبزپوشان خودداري كرد، افزود: من از دو سال و نيم قبل در تيم وردربرمن بازي مي*كنم.
در اين مدت تصميمي براي ترك تيم نداشتم. حتي سال گذشته يك پيشنهاد خارجي را رد كردم زيرا مي*خواستم ببيينم وضعيتم دربرمن چگونه خواهد شد.
اوزيل ادامه داد: در بدو بازگشت نيز تمام جوانب را بررسي خواهم كرد. من به شايعات كاري ندارم. آنچه مشخص بوده،* اين است كه هنوز بازيكن وردربرمن محسوب مي*شوم.
اين اظهارات در حالي است كه از قول وي گفته شده در تكاپوي رفتن به انگليس يا اسپانيا است. اوزيل از روز سه*شنبه با برمني*ها تمرين را از سرخواهد گرفت.
موفق باشيد ...
