PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تاپیک مخصوص WWE Survivor Series 2010



Arsalan
10-27-2010, 05:52 PM
سـلام

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

تاپیک مخصوص پی پر ویوی WWE Survivor Series 2010
در این تاپیک تمام اطلاعات مخصوص این پی پر ویو قرار خواهد گرفت

معرفی این رویداد
سوروایـور سریز عنوان پی پر ویوی بعدی کمپانی WWE است.این رویداد روز یکشنبه 21 نوامبر 2010 در استادیوم خطوط هوایی آمریکا در میامی ، فلوریدا برگزار خواهد شد.این بیست و چهارمین سالگرد پی پی وی سوروایـور سریز است.

براساس برنامه ریزی کمپانی قرار بود این پی پی وی سال 2009 آخرین بار برگزار شود.اما در یک کنفرانس به تاریخ 11 فبریه 2010 وینس مکمن اعلام کرد که این پی پی وی همچنان به کار خود ادامه خواهد داد، ولی اسمش تغییر خواهد کرد.با این حال بعد از مدتی تصمیم گرفته شد تا اسم این پی پی وی تغییری نکند و با همان نام سابق اجرا شود.

---------------------------------------------------------

رویداد: . . . پی پر ویوی سوروایـور سریز 2010
تاریخ برگزاری : . . . 21نوامبر 2010
استادیوم : . . . خطوط هوایی آمریکا
مکان برگزاری : . . . میامی ، فلوریدا
حامی مسابقات : . . . پـیـپـر جیـمز

---------------------------------------------------------

والپیپر رسمی در 3 سایز اصلی
1024×768 (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>) | 1280×1024 (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>) | 1600×1200 (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>)

آهنگ رسمینام آهنگ : Runaway
آرتیست : Hail The Villain
لوگوی رسمی
Download Link (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>)
---------------------------------------------------------
مسابقات در نظر گرفته شده

Randy Orton Vs. Wade Barrett For WWE Title With Special Referee John Cena
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

با آغاز درگیری جان سینا و گروه نکسوس چند ماه گذشته ، در پی پر ویوی هل این اِ سل بود که وید برت و سینا مسابقه ای را با هم داشتند.شرط مسابقه این بود که اگر وید برت ببازد گروه نکسوس از هم پاشیده خواهد شد.اما اگر وید برت بازی را ببرد جان سینا باید عضو گروه نکسوس شود.در این بازی با دخالت دو عضو فصل دوم ان اکس تی سینا بازی را به وید برت واگذار کرد و عضو نکسوس شد.

پس از آن وید برت لیدر گروه نکسوس با استفاده از سینا نامبر اون کانتندر برای مقابله با رندی ارتن در پی پر ویوی براگینگ رایتس شد.در این پی پر ویو و مین اونت آن جان سینا کنار رینگ حضور داشت و برت گفته بود اگر من این بازی را ببازم جان سینا را اخراج خواهم کرد.در پایان بازی ارتن خود را برای زدن آر کی او آماده کرده بود که سینا وارد رینگ شد و با زدن یک AA بازی را دی کیو کرد.

سینا در جواب به وید برت گفت تو در حال باخت بودی و اگر می باختی من اخراج میشدم.سپس با اعلام جنرال منجر راء قرار شد در پی پی وی سوروایـور سریز رندی ارتـن از تایتل خود مقابل وید برت دفاع کند.اما در ماندی نایت راء مسابقه ای بین سینا و ارتن در نظر گرفته شد و اعلام شد اگر سینا این بازی را ببرد داور ویژه ی بازی ارتن و برت خواهد بود.در نهایت با دخالت نکسوس این سینا بود که بازی را برد و داور ویژه ی این بازی شد.
در صورت عدم قهرمانی وید برت در این بازی، جان سینا اخراج خواهد شد. قوانین این بازی به این صورت است که برنده فقط با قانون پین فال و سابمیشن مشخص خواهد شد و بازی نو دی کیو است.ضمنا هیچ کدام از اعضای تیم نکسوس حق دخالت در بازی را ندارند.

Kane Vs. Edge For WHC Title
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

پس از قهرمانی کین در پی پی وی مانی این د بنک و بازگشت برادرش در پی پی وی سامراسلم ، رقابت بین این دو برادر در 3 پی پی وی پشت سر هم ادامه یافت.در هر 3 پی پی وی آندرتیکر بازی را به کین واگذار کرد.در آخرین بازی این دو برادر که بازی زنده به گور کردن بود، این کین بود که با کمک نکسوس توانست برادر خود را خاک کند.بعد اینکه مشخص شد آندرتیکر مدتی نخواهد بود کمپانی دنبال حریف بعدی کین رفت.

طبق اعلام تدی لانگ یک بازی 3 نفره بین اج ، مستریو و آلبرتو دل ریو در اسمکدان برگزار شد تا حریف کین در پی پی وی بعدی برای عنوان WHC مشخص شود.در این بازی اج موفق شد پیروز شود و حریف کین برای قهرمانی سنگین وزن جهان باشد.

McCool & Layla Vs. Natalya For D!vas Title
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

درگیری ناتالیا و دو دیـ وای تیم لیـکول، از زمانی آغاز شد که دو عنوان دیـ واس و وُمنز چمپیون یکی شدند.در دو پی پی وی قبلی یکبار میشل مک کول و یکبار لیلا با ناتالیا روبرو شدند و هر دو بار اعضای تیم لیـکول برنده ی بازی بوده اند.اما در سومین پی پی وی پیاپی اعضای تیم لیـکول باید از عنوان خود در برابر ناتالیا در یک هندیکپ مـچ دفاع کند.
به احتمال زیاد این بار هم ناتالیا بازی را می بازد و باید منتظر پی پی وی های آینده برای کسب عنوان باشد.هر چند چیزی مشخص نیست و شاید ناتالیا قهرمان شد.
John Morrison vs Sheamus

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

پس از باخت شیمس در پی پی وی نایت آف چمپیونز ، وی در پی پی وی بعدی یعنی هل این اِ سل هم به ارتن باخت و پس از آن دیگر استوری مناسبی نداشت.در آن سو جان موریسن هم در پی پی وی هل این اِ سل در یک مسابقه ی 3 نفره به مصاف دنیل برایان و د میـز رفت و نتوانست عنوان یونایتد استیتس را بدست آورد.هر دو در پی پی وی بعدی یعنی براگینگ رایتس در تیم راء حضور داشتند.پس از درگیری شیمس با سانتینو در راء های اخیر و دخالت موریسن، این بازی در این پی پی وی بین این دو در نظر گرفته شد.

Heath Slater and Justin Gabriel (c's) vs Santino Marella and Vladimir Kozlov For WWE Tag Team Title

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

پس از برد کمربند تگ تیم بدست سینا و اوتانگو در پی پی وی براگینگ رایتس این دو کمربند خود را در روز بعد و در ماندی نایت راء به اسلاتر و گابریل دو عضو دیگر نکسوس باختند و عنوان در اختیار آنها قرار گرفت.سپس بعد از آن یک مسابقه ی انتخابی برای حریفان این دو در راء برگزار شد و سانتینو و کازلاف توانستند یک تایتل شات برای عنوان تگ تیم بدست آورند.

تیم مستریو : Rey Mysterio, MVP, Kofi Kingston, Big Show,Chris Masters
تیم دل ریو : Alberto Del Rio, Cody Rhodes, Drew McIntyre, Jack Swagger, Tyler Reks

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
درگیری دل ریو و مستریو به مدتها قبل در اسمکدان برمیگردد.دل ریو موجب مصدومیت مستریو شد و ری مدتی دور از رینگ بود.سپس در پی پی وی براگینگ رایتس هم این دو با وجود اینکه در تیم اسمکدان هم تیمی بودند با هم درگیری داشتند و این درگیری به جایی کشیده شد تا هر دو یک تیم انتخاب کرده و با یکدیگر روبرو شوند.

فـعلا . . .

The Proud
10-27-2010, 07:03 PM
بعد از مدت ها شاهد یه پی پی وی زیبا خواهیم بود حدس میزدم که ادج نامبر 1 کانتندر بشه...
اگه رندی نگه داره و ادج هم برنده شه واقعا عالی میشه...
با تشکر از ارسلان عزیز...

r v d
10-27-2010, 07:13 PM
به به به به , ديگه واجب شد اين پي پي وي رو دانلود كنيم , هرچند ميدونم اج پيروز نميشه ولي چون سرور و سالار سر سنگين وزن بازي داره ديگه كاريش نميشه كرد ,

درد و بلات بخوره تو سر من , به اميد پيروزي و نيو چمپ شدن ريتد آر اج :7:

cmpunk
10-27-2010, 07:35 PM
ادج قهرمان بعدي سنگين وزن هست بعدش آقا ارسلان تو خبرها نگفته برنده احتمالي بازي برت و اورتون كيه؟

خيلي جالب ميشه. من دوست دارم برت ببازه ولي از اون ور جان سيناي عزيز هم از ين كمپاني ميره آخه كدوم احمقي اين بازي رو ثبت كرد همش هيجانه

El Residente
10-27-2010, 08:42 PM
ای بابا ! بازم اسپانسر پیپیر جیمز هست ! :4: چه خر پولاین :4:
فک نکنم ریتد آر ببره . دیگه خیلی زوده ده بار ورلد چمپین ! ولی همه چیز ممکنه ... همین مونده بود دل ریو نامبر وان کانتندر بشه :4:
این برایان خز و خیل بازی نداره ؟ یعنی ارزش کمربند یونایتد استیتس رو آورد به صفر :70: خدا کنه زود ببازه :70: حالا از شانس ما می ره تو مسابقات المنیشنی که تایتل بمونه پیشش :70:
ارسی آهنگ پی پی وی منتشر نشده هنوز ؟ یا هنوز نذاشتی تو تایپیک ؟ اگه شده می شه بگی توسط چه شخص یا گروهی خونده شده ؟ ممنون . :3:
منتظر بازی د میز و تیم لی ( :5: ) کول ( :26: ) و همچنین جان موریسون هستیم ....
فعلا ...

Arsalan
10-27-2010, 08:59 PM
ارسی آهنگ پی پی وی منتشر نشده هنوز ؟ یا هنوز نذاشتی تو تایپیک ؟ اگه شده می شه بگی توسط چه شخص یا گروهی خونده شده ؟ ممنون . :3:



سلام

ولله تا اون جایی که میدونم هنوز به صورت رسمی منتشر نشده . اگر منشر شد تو همین تاپیک اسم خواننده و دیگر جزئیاتش رو میگم.ولی برای دی ال نمیشه گذاشت ، چون خلاف قوانین هست !

فعلا . . .

Ghahreman_Dj
10-28-2010, 01:24 PM
تريپل اچ قرار بود برا اين پي پي وي برگرده پس چي شد؟:15:

تيم تريپل اچ با تيم شيميس:17:

:21:

omid_edge_shohreh
10-28-2010, 02:08 PM
ای ول به ادج خودم
انشاالله که برندست اگه ادج ببره من شیرنی پخش میکنم
edge edge edge edge دوست دارم عشقمی:32:
ارتن هم که بازم میبره با کمک سینا

Arsalan
11-02-2010, 09:30 AM
تاپیکـ آپ شد !
یک بازی جدید اضافه شد .

masood2433
11-02-2010, 10:00 AM
امیدواریم که تایتل دست این برت احمق نیوفته.بازی کین و ادج هم خیلی هیجان داره...امیدواریم که ادج دوباره قهرمان بشه...

majid_dx
11-02-2010, 10:53 AM
این که وید برت چمپ بشه با عقل جور در نمیاد...

ولی اگه منتظر هیل شدن سینا هستیم باید فکرمونو تو همین مسابقه متمرکز کنیم

البته کارهای غیر عقلی زیادی کرده کمپانی که ضربه اش رو دیده ولی حاظرم رندی تایتلش رو از دست بده ولی سینا هیل بشه(خالی بستم)

بازی اج و کین هم امیدوارم که اج دوباره بعد از مدتها چمپ بشه خیلی وقته ندیدیم کمربند دور کمرش باشه:24:

Mr. Movie
11-02-2010, 11:16 PM
ادج 100% چمپ میشه.بعد از اونکاری که باهاش تو راء کردن با گرفتن WHC حال این لپ تاپه رو حسابی میگیره :11:

و دیگه میاد قهرمانیش میگیره که 30تا Championship تا حالا برده :30::30:

ادج هیل رو بیشتر دوست دارم که بیاد بازیا رو هم ببره همه اعصابا خورد :11:

msh73
11-05-2010, 05:15 PM
به احتمال زیاد اج در tlc در یک لادر مچ قهرمان میشه
ولی انشاالله زودتر از اینها بتونه برای دهمین بار قهرمان بشه
انشاالله انشاالله

big red m@chine
11-05-2010, 05:44 PM
این قضیه کین و اج ادامه دار هست یا نه؟یعنی فقط همین پی پی وی و بعدش خلاص؟خداکنه جوری بشه هرکدوم حداقل یکی دوبار کمربندشون رو ببازن و باز پس بگیرن تا امار هر دو بر بالا

WALLS OF JERICHO
11-05-2010, 07:11 PM
آقا آهنگشو دانلود کردین،خیلی خفنه:32:
اسمشم runaway از hail the villian هست.
ولی زوده که ادج چمپ بشه،مثلا کین با اون همه بدبختی آندر رو کنار زد،حالا به همین سرعت بیاد کمربند رو به ادج ببازه؟:23:

randyrko
11-05-2010, 07:19 PM
چه حالی میده دو باره لیتا بیاد طرف اج و بتونیم در گیری های ان را با کین ببینیم :11:

big red m@chine
11-05-2010, 07:35 PM
age untor she ke ALI mishe

bomb5
11-05-2010, 09:21 PM
بازی اج با آندر 100% با دخالت بیرر به سود کین تموم میشه. کین احتمالا با دخالت آندر در رویال یا الیمینیشن جامش رو از دست میده.

DarKSideR
11-07-2010, 12:28 PM
بنظر من استوری کین و ادج تا برگشتن تیکر ادامه پیدا میکنه
تا رویال ادج قهرمان میشه ولی تو خود رویال کین بازیو میبره بعد بازی تیکر میاد خط و نشون میکشه بعدم تیکر برنده رویال میشه و کین بازی میکنه پاول برر و ناکار میکنه رینگ و سوراخ میکنه کین و میندازه توش خلاص

Mr. Movie
11-07-2010, 11:44 PM
بنظر من استوری کین و ادج تا برگشتن تیکر ادامه پیدا میکنه
تا رویال ادج قهرمان میشه ولی تو خود رویال کین بازیو میبره بعد بازی تیکر میاد خط و نشون میکشه بعدم تیکر برنده رویال میشه و کین بازی میکنه پاول برر و ناکار میکنه رینگ و سوراخ میکنه کین و میندازه توش خلاص


ااااووووفففف چه قوه تخیل و پیش بینی بالایی :13:

omid_edge_shohreh
11-08-2010, 01:20 PM
هركي باخت اشكال نداره فقط ادج ببره 10 بار كم نيستا:23:
ارتن و ويد هم دوست دارم ارتن ببره اگه به ويد اينقدر زود تايتل بزرگ بدن ديگه ابروي WWE CHAMPION ميره:34:

DarKSideR
11-08-2010, 07:58 PM
بنظر من استوری کین و ادج تا برگشتن تیکر ادامه پیدا میکنه
تا رویال ادج قهرمان میشه ولی تو خود رویال کین بازیو میبره بعد بازی تیکر میاد خط و نشون میکشه بعدم تیکر برنده رویال میشه و کین بازی میکنه پاول برر و ناکار میکنه رینگ و سوراخ میکنه کین و میندازه توش خلاص


ااااووووفففف چه قوه تخیل و پیش بینی بالایی :13:


عزیز من استوری لاین های تیکر همیشه همینطوری بوده
مخصوصا زمانی که پاول برر تو قضیه نقش داشته
دیگه wwe انقدر فیلم شده که یه بچه 2 ساله ام استوری لاین ها رو از اول تا آخر درست حدس میزنه

Mr. Movie
11-09-2010, 01:52 AM
بنظر من استوری کین و ادج تا برگشتن تیکر ادامه پیدا میکنه
تا رویال ادج قهرمان میشه ولی تو خود رویال کین بازیو میبره بعد بازی تیکر میاد خط و نشون میکشه بعدم تیکر برنده رویال میشه و کین بازی میکنه پاول برر و ناکار میکنه رینگ و سوراخ میکنه کین و میندازه توش خلاص


ااااووووفففف چه قوه تخیل و پیش بینی بالایی :13:


عزیز من استوری لاین های تیکر همیشه همینطوری بوده
مخصوصا زمانی که پاول برر تو قضیه نقش داشته
دیگه wwe انقدر فیلم شده که یه بچه 2 ساله ام استوری لاین ها رو از اول تا آخر درست حدس میزنه


دوست عزیز من قصد جسارت نداشتم :7:
کلا خیلی باحال اومدی تشویقت کردم :34:

آره تازه اج از بعد از Chamber 2006 شروع کرد به بردن کمربندهای سنگین خیلی پیشرفت سریعی داشت.همینطور جان سینا
ولی من ادج رو بیشتر قبول دارم.هر دوی اینا هم 9بار بردن که ادج داره میره واسه 10 :32:

Arsalan
11-09-2010, 08:10 PM
تاپیکـ آپ شد !

پس از برگزاری شوی ماندی نایت راء به تاریخ 8 نوامبر 2010 مشخص شد که بازی ارتـن و بَرت که داوری آن را جان سینا در اختیار دارد، نو دی کیو مـچ است.برنده فقط با قانون پین فال و سابمیشن مشخص خواهد شد.ضمنا هیچ کدام از اعضای تیم نکسوس حق دخالت در بازی را نخواهند داشت.

اما در بازی دیـ واس چمپیون که حریف ناتالیا مشخص نشده بود، اعلام شد که ناتالیا در یک هندیکپ مـچ به مصاف مک کول و لیلا خواهد رفت.

فـعلا . . .

Arsalan
11-16-2010, 09:41 AM
سـلام

تاپیکـ آپ شد !

سه مسابقه ی جدید به سوروایور سریز اضافه شد .

John Morrison vs Sheamus
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>


WWE Tag Team Title Match:
Heath Slater and Justin Gabriel (c's) vs Santino Marella and Vladimir Kozlov
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>


Traditional Survivor Series Elimination Tag Match:
تیم مستریو : Rey Mysterio, MVP, Kofi Kingston, Big Show, and Chris Masters
تیم دل ریو : Alberto Del Rio, Cody Rhodes, Drew McIntyre, Jack Swagger, Tyler Reks
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>


این مسابقات در راء 15 نوامبر 2010 اعلام شد .

فـعلا . . .

Arsalan
11-17-2010, 10:47 AM
سـلام

تاپیکـ آپ شد .

دو بازی جدید به پی پی وی سوروایور سریز اضافه شد .

Intercontinental Championship
Dolph Ziggler vs. Kaval

United States Championship
Daniel Bryan vs. Ted DiBiase

این دو بازی در اسمکدان دیشب اعلام شد .

فـعلا . . .

Jeff-Cena
11-17-2010, 10:50 AM
به به ایشالا وید قهرمان میشه ((رندی رو دوست دارم اما میخوام سینا از اون گروه مزخرف در بیاد))

بعد سینا از رینگ خارج میشه و میز میاد کیفشو کش میکنه و قهرمان میشه و شاهد یه استوری بین دمیز و برت و شاید رندی باشیم

ادج هم ایشالا که از کین میبره و لیتا میاد و .... :24::24:

لیکول هم ببره


موریسن هم که این سفید برفی رو میبره

درسته سانتینو و کازلاف رو دوست ندارم ولی خداکنه که ببرن

تیم مستریو هم که تیم دل ریو رو ناکار می کنه

omid_edge_shohreh
11-18-2010, 07:11 PM
اره قبول دارم تیم ری فکر میکنم یکیشون هم حذف نمیشه
اگه ادج ببره دومین ss wwe میشه که بیشترین کمربند رو برده البته بعد HHH
HHH که دیگه اصلا بیچاره مصدومه معلوم نیست کجاست پس ادج اول:13::32:و سینا دوم:27:

JMJ
11-18-2010, 08:04 PM
سروایور سریز امسال فقط یه Eliminiation Tag داره :10::10::10::10:

WALLS OF JERICHO
11-19-2010, 09:57 AM
سروایور سریز امسال فقط یه Eliminiation Tag داره :10::10::10::10:


دارن با این کار سوروایور سریز رو بی اهمیت می کنند.دیگه احتمالا این آخرین سال سوروایور سریزه.:2::2::2:

Vince McMahon
11-19-2010, 08:57 PM
واقعا مزخرفه اگه کوزلوف و سانتینو قهرمان بشن .... البته مزخرفیش اینجاس که چند وقته این کوزلوف و سانتینو با هم هستن .. زشته برای استاری مثل کوزلوف که اسیر مسخره بازیهای این سانتینو شده

majid_dx
11-19-2010, 09:25 PM
یعنی چی...یعنی فقط اسمکدان المنیشن تگ داره!؟:23:

پس راء چی میشه با اون همه عزمتش؟:27:

دیگه امیدی به دبلیو دبلیو ای ندارم.قبلا همش دانلود میکردم مسابقاتو اما الان هیچ جذابیتی نداره...

امیدم فقط به بازی رندی هست:30:

faramir
11-20-2010, 06:17 PM
كاري به بقيه بازيا ندارم فقط اميدوارم اين براين ببازه , كه البته خيلي بعيده.نميدونم wwe تو اين چي ديده