PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : × نـقـد و بـررسـی بـازی WWE All Stars ×



Blood Raven
04-05-2011, 02:35 PM
× نـقـد و بـررسـی بـازی WWE All Stars ×

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

مقدمه :

بازی WWE All Stars یکی از بازی هایی است که به تازگی بر روی پلتفرم های Xbox 360,PS3,PS2,WII و PSP توسط شرکت THQ منتشر شده است .

در این بازی نکات ضعف و قوت فراوانی وجود دارد که ما اکنون این مسئله را به صورت کامل بررسی می کنیم .


داستان :

اصولا بازی های ورزشی داستان خاصی ندارند و باید گفت که در مورد این مسئله زیاد نباید صحبت کرد .

اما شرکت THQ یک قسمت جدیدی را در این بازی تحت عنوان Path OF Champion به این گیم پلی اضافه کرده است .

وقتی که وارد این بخش می شوید با استوریلاین هایی روبرو می شود و حالا ما این استوریلاین ها را برای شما توضیح خواهیم داد .

در قسمت اول داستان کاراکتر معروف The Undertaker به تصویر کشیده می شود و دارد شما را می ترساند و تا حدودی شما هم از این رفتار او ترسیدید .

در قسمت دوم نوبت به کاراکتر رندی اورتن می رسد تا شما را برساند ، او موفق به این کار می شود .

اما او نتوانست کار خودش را به خوبی آندرتیکر انجام دهد و شما نسبت به کار های آندرتیکر زیاد از رندی اورتن نترسیدید .

بخش سوم آن هم تگ تیم معروف و محبوب دی جنریشن ایکـس است .

این تگ تیم از دو شخص Triple H و Shawn Michaels تشکیل شده است .

آن ها شما را در این بازی تهدید های زیادی می کنند ، اما آن ها فقط تهدید نمی کنند .

آن ها شوخی هایی را با شما انجام می دهند و بعضی از شوخی هایشان بسیار جالب است ، در کل باید گفت که قسمت داستان نسبت به بازی Smackdown Vs Raw 2011 پیشرفتی نداشته است .


گیم پلی :

یکی از نقاط مهم بازی های کامپیوتری بدون شک گیم پلی آن است .

این گیم پلی نسبت به نسخه های قبلی بازی های WWE بسیار عوض شده است و باعث شده است که نسل جدیدی را از بازی WWE پدیدار کند .

در نسخه های قبلی بازیهای WWE با زدن ضربه بـار هایی پر می شد و با پر شدن آن ها می توانستید Singature Move و Finisher بزنید .

در WWE All Stars هم به همین شکل است و شما با پر شدن بار خود می توانید Singature Move و Finisher بزنید .

فن های مخصوص کاراکتر ها با هم فرق دارد و به نکته ای که می توان اشاره کرد زدن فینیشر های عجیب از کاراکتر ها است .

برای مثال زمانی که جان سینا می خواهد فینیشرش را بزند به هوا می پرد و فینیشر خودش را روی کاراکتر مقابل پیاده می کند .

راه بردن شما در این بازی این است که حریف خود را یا با Pin کردن ببرید یا می توانید آن را Knock Out کنید ، این کار در بازی های معمولی میسر می باشد .

اما در بازی های Steel Cage شما باید از قفس فرار کنید ؛ سئوال پیش میاد که چجوری فرار کنیم ؟

شما وقتی که به بالای قفس رسیدید فلشی می بینید و نوار آبی رنگ را تائید کنید و باعث می شود که از قفس فرار کنید .

در منوی اصلی 7 Mode را شاهد هستیم که بخش اول آن مثل همیشه Exhibition است و شما می توانید کاراکتر های خود را بر دارید و با کاراکتر دیگری مسابقه بدهید ، در این بخش بازی هایی از قبیل Fatal Four Away , Tag Team Match و ... را دارا است .

بخش دوم XBOX Live است و شما می توانید با وصل شدن به شبکه Live از این امکان استفاده کنید و به صورت آنلاین بازی کنید .

بخش سوم هم Path Of Chammpion است این بخش شبیه بخش RTWM بازی های SVR است ، این بخش دارای سه داستان است و با انتخاب کردن هر داستان شما 10 مسابقه می دهید .

بخش چهارم Fantasy Warfare Match است که در این بخش شما می توانید کاراکتر های خود را آزاد کنید ، به شرط این که مراحل را با کاراکتر خود تمام کنید ، در این بخش 14 تا مسابقه انجام می شود .

بخش پنجم Create Sup-er Star است که شما می توانید استار های مورد علاقتان را بسازید .

دو بخش آخر هم Option و Extra هستند که شما می توانید به تنظیمات بازی و اچیومنت های بازی بپردازید .


گرافیک :

گرافیک این بازی بسیار جذاب است ، کاراکتر ها شبیه یک انمیشن کارتونی ساخته شده اند .

هیکل کاراکتر ها بزرگ طراحی شدند و بسیار برای بازیکنان جالب است ، در کل طراحی کاراکتر یکی از نقاط قوت این بازی محسوب می شود .

فریم ها اصلا افت نکردند و افت فریم خیلی کم در این بازی مشاهده می شود ، تعداد باگ ها نسبت به Smackdown Vs Raw بسیار کمتر شده است .

این بازی دارای 6 Arena متفاوت است که همه آن ها خیلی خوب طراحی شده اند و نور پردازی طبیعی دارند .

در کل باید بگم که گرافیک این بازی نقطه قوت این بازی بوده است .

گرافیک این بازی نسبت به نسخه های قبل بازی های WWE پیشرفت خوبی از نظر من داشته است .


صدا گزاری :

صدا گزاری این بازی بسیار فوق العاده بود .

برای مثال وقتی که شما در این بازی وسیله ای را بر می دارید صدای تماشاچیان اوج می گیرد .

هم چنین زمانی که شما می خواهید وسیله را بر کاراکتر مقابل بکوبید صدای تماشاچیان بلند می شود و با صدای بلند تعداد ضربات را می شمارند .

هنگام پین کردن صدای شمارش از طرف تماشاگران به گوش می رسد که بسیار جذاب کننده است .

صدای کاراکتر ها عالی طراحی شده اند ، مثلا صدای آندرتیکر با استایل ترسناک طراحی شده است و با حرف زدنش تماشاچیان را شوکه می کند .

در منوی اصلی بازی موسیقی کاراکتر ها پخش می شود و جالب است .

باید بگم که بخش صدا گزاری یکی از نقاط قوت این بازی است .


نتیجه گیری :

اگر طرفداران بازی ها در ژانر Wrestling هستید من بهتون پیشنهاد می کنم که این بازی را حتما امتحان کنید .

چون این بازی پاسخ گو نیاز های شماست .