PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فرگوسن جاودانه شد × منچستر يونايتد براي 19همين باز قهرمان ليگ برتر انگلستان شد ×



SASAN
05-14-2011, 04:52 PM
ســـــــــلام.



تايپيك جشن قهرماني هواداران شياطين سرح / شاه الكس 19


<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

امروز در رقابت هاي ليگ برتر انگلستان
منچستر موفق شد در يك بازي نسبتا معمولي
در مقابل تيم بلكبرن روبرز به تساوي 1-1 دست پيدا كند
و براي 19 همين بار قهرمان ليگ برتر شود . :X

× منچستر يونايتد براي 19همين باز قهرمان ليگ برتر انگلستان شد ×

× فرگوسن جاودانه شد ×


سـال 1986 اولين مصاحبه رسمي فرگوسن با خبرنگاران :
فرگوسن همان طور كه گفته بود ليورپول رو از اون اشيانه گرم و نرمش
به پايين خواهد كشيد , همه اين حرفمو به شوخي گرفته
بودن كه لحظاتي قبل به واقعيت پيوست .

اين روز تاريخي و جاودانه رو به تمام يونايتدي ها تبريك ميگم :138:

King Alex Ferguson (12 Time) ,
Manchester United 19 > Liverpoll 18

:138:

_____________


دريافت گل هـا " V.i.P (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>) " / " كـاربارن عـادي (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>) "

دريافت عكس هـا (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>)


_____________

You Are Next : Messi Barcelona !!!

Anathema
05-14-2011, 04:59 PM
تبریک میگم ، به حقمون رسیدیم
پاسگاری هامونم که زده رو دسته بارسا :دی

The Shadow
05-14-2011, 05:18 PM
منم تبریک میگم به منچستر ، واقعاً خوب کار کرد و استحقاق قهرمانی رو داشت . به منچستر تبریک گفتم چون حقش بود ( برعکس یه تیمی که اصلاً تبریک نگفتم ! )

Arsalan
05-14-2011, 05:20 PM
سلام

منم این قهرمانی رو به هوادارای من یو تبریک میگم .
فکر کنم شیرین ترین قهرمانی منچستر همین قهرمانی بوده .
فرگوسن هم که به قول ساسی جاودانه شد .
20 سال پیش گفت لیورپول رو از اون بالا میکشم پایین و کشید !

فعلا ..

kian kenzoo
05-14-2011, 05:39 PM
تبریک می گم به تمام طرفداران منچستر واقعا حقشون بود امسال تیم فوق العاده ای دارن با یک سری جوون فرگوسن واقعا غوغا کرده امید وارم شانسلونا رو هم ببرن قهرمان لیگ قهرمانان بشن

SASAN
05-14-2011, 08:06 PM
دوستان بازيكنان منچستر بعد بازي حدود 10 دقيقه به خوشحالي در زمين پرداختند و در اخر در رختكن به اين كار ادامه دادند . ( ويديو خوشحالي بازيكنان در اخر بازي قرار خواهد گرفت )
هفته بعد كه هفته اخر ليگ برتر است . جام رو در منچستر در خانه با حدود 80 هزار منچستري بالاي سر خواهند برد !


<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b> (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>)

The Phenom
05-14-2011, 08:29 PM
Man United Lives Forever

انصافا غیر از یووه تنها تیمی که به دلم میشینه و همیشه نتایجشو دنبال می کردم قرمز ها بودن

به دوست عزیز و برادر بی سوادم ساسی هم تبریک ویژه میگم

منچستر رکورد لیورپول رو زد ولی ساسان اخر سواد یاد نگرفت و اینجاست که ما می فهمیم خدا چقدر بزرگه:tule::etyupi::166:


---

:-l

SASAN
05-22-2011, 08:08 PM
نتايج هفته اخر ليگ برتر انگلستان

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

در هفته اخر منچستر با اقتدار برد و با 9 امتياز اختلاف با چلسي قهرمان شد !

ليورپول باخت تا جام اروپا را هم از دست بدهد !

برمينگم در ثانيه هاي پاياني گل دوم را از تاتنهام خورد تا به عنوان سومين تيم به ليگ پايين تر سقوط كند !

و البته ارسنال چهارم شد تا پيش بيني بنده در مورد چهارم شدن ارسنال درست باشد .

و اما تيم ولوز كابوس تيم هاي صدر جدولي در ليگ ماند تا نشان داد 10 هفته پيش پايين بودن در ليگ معنا ندارد !


جدول كامل ليگ برتر انگلستان
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>



" فعلا "

The Survivor
05-22-2011, 09:15 PM
این قهرمانی رو به همه ی طرفدارای منــچــســتــر یــونـــایــتــد تبریک میگم .
واقعا حقشون بود .
و اینو مخصوصا توی این بازی آخر با چلسی نشون دادن .
مبارک همه ی منچستری ها .
ایشالله فینال هم این نتیجه رو شاهد خواهیم بود » منچستر یونایتد 3 - 0 شانسلونا « .
فرگی انتقام خــوزه رو خواهد گــرفــت !