PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اولین مسابقتون در wwe 12 چیست؟



amin0643
11-12-2011, 03:43 PM
سلام.
اولین مسابقتون در WWE 12 چیست؟با اینکه این بازی تا چند هفتهی دیگر عرضه میشود از دوستام میخوام اولین مسابقشونو و نوع مسابقه و زمین رو تو این تاپیک بگن.
این تاپیک مانند پارسال (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>) گذاشته شده.
مسابقه های من:
سی ام پانک (خودم) در مقابل آلبرتو دلریو در مقابل رندی ارتون( معمولی سه نفره) زمین سامر اسلم.
با تشکر

big-red-machine
11-12-2011, 04:22 PM
من کین رو برمیدارم در برابر تریپل اچ.تو رسلمینیا.مسابقش هم معمولی میذارم

Ғ Д † Д Ł β
11-12-2011, 05:12 PM
Stone Cold vs Brock Lesnar


<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

© The Phantom Pain
11-12-2011, 05:17 PM
Kane & The Undertaker (Brothers of Destruction)me

VS

John Cena & Randy Orton

Sgt.Wollek
11-12-2011, 05:20 PM
Randy Orton (Me) vs. Mark Henry
Single Match
Wrestlemania 27

Tombstone
11-12-2011, 05:54 PM
Kane vs. The Undertaker
No Holds Barred Match
Wrestlemania

El Residente
11-12-2011, 07:05 PM
The Miz ( Me ) Vs. Danial Brian

Normal Match

Raw Arena

The Shadow
11-12-2011, 09:36 PM
The Undertaker vs. Brock Lesner ::: Wreslemania Arena

خودم هم تیکر میشم طبق سنوات گذشته :d

اگه هم نسخه ی پلی استیشنش رو زود تر گیر بیارم همین بازی رو انجام میدم اما به جای براک لزنر از شان مایکلز ( دی ال سی ) استفاده میکنم !

AƦAƾH
11-12-2011, 10:43 PM
CM Punk & randy orton Vs Awesome Truth تگ تیم معمولی. در NxT :D

Never Give Up
11-13-2011, 11:15 AM
HHH(Me) Vs. Taker Wrestlmania

AREF TAKER
11-13-2011, 11:33 AM
Brothers of destruction vs DX

Ehsan Hero
11-13-2011, 03:06 PM
اولین مسابقم راک با آندرتیکر توی رستلمنیا میذارم و استریک ددمن رو میشکنم.

Batista Unlimited
11-13-2011, 04:12 PM
باتیستا vs گلدبرگ