توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : .,. Manchester United Vs. Chelsea | پیش نمایش + بحث و تبادل نظر .,.
Arsal4n
10-26-2012, 05:43 PM
.,. Manchester United Vs. Chelsea | پیش نمایش ، نکته های جالب .,.
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
Who : Manchester United Vs. Chelsea
What : English Premier League, Week 9
Where : Stamford Bridge, London, England, UK
When : Sunday, October 28, 2012
بزرگ ترین و حساس ترین بازی لیگ برتر انگلیس امسال تا به حال در راه هست . تیم های منچستر یونایتد و چلسی در ورزشگاه چلسی یعنی استفرد بریج به مصاف هم میروند . چلسی در صدر جدول لیگ انگلیس قرار دارد و منچستر یونایتد در رده دوم . این یکی از دلایلی است که این بازی حساسیت خاصی دارد .
اگر تیم صدر جدول یعنی چلسی ( 22 امتیاز ) بتواند از منچستر یونایتد ببرد ( 18 امتیاز ) ، اختلاف این دو تیم به 7 امتیاز میرسد و این برای چلسی خیلی خوب است ! اما اگر سر الکس بتواند چلسی را از امتیاز گرفتن های متوالی نگه دارد و آنها را شکست دهد ، اختلاف این دو تیم به 1 امتیاز میرسد و چلسی طعم شکست در لیگ برتر را خواهد چشید !
هر دو تیم سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا بازی داشتند . تیم چلسی از تیم شاختار دونسک در اوکراین 2-1 شکست خورد در حالی که منچستر یونایتد در الدترافرد ، بازی 2-0 باخته را با دو گل خاویر هرناندز 3-2 کرد و توانست تیم براگا را شکست دهد . این به نفع منچستر یونایتد است !
Chelsea
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
چلسی در شرایط عالی به سر نمیبرد و دو تا از بازیکنان اصلی خودش را مقابل منچستر یونایتد ندارد ! کاپیتان اول و دوم خودش را ! فرانک لمپارد و جان تری در این بازی حضور نخواهند داشت !
در باخت سه شنبه شب مقابل شاختار ، فرانک لمپارد از ناحیه ساق پا مصدوم شد و روبرتو دی متئو ، سر مربی چلسی اعلام کرد که لمپارد حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود که این خیلی بد است برای چلسی !
کاپیتان چلسی ، جان تری هم 4 بازی محروم شده . این دومین بازی است که او نمیتواند به خاطر محرومیت بازی کند . او به خاطر توهین نژاد پرستانه به آنتون فردیناند محروم شده .
احتمالا دی متئو گری کیهیل رو به جای جان تری در دفاع وسط میذارد و رامیرس رو هم به جای لمپارد در ترکیب قرار میدهد .
Manchester United
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
با اینکه چلسی امسال خرج طوفانی کرده و بازیکنان خوبی نظیر ادن هازارد و اسکار را به خدمت گرفته ، اما من یونایتد گل های بیشتری به ثمر رسانده ( 21 گل زده ، 11 گل خورده ) .
بازیکنانی مانند رابین ون پرسی که با 6 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد ، وین رونی و خاویر هرناندز میتوانند مشکلات زیادی را برای چلسی ایجاد کنند .
اما خبر بد برای منچستر یونایتد ، غیبت یک ماهه شینجی کاگاوا ، یکی از بازیکنان موثر من یونایتد در این فصل هست که این خبر خوبی نیست !
اما بازیکنانی مانند والنسیا ، نانی ، اسکولز و گیگز میتوانند جای کاگاوا را پر کنند .
به احتمال زیاد چلسی ( 19 گل زده و 6 گل خورده ) به سبک تدافعی بازی خواهد کرد . آنها در دفاع کردن فوق العاده قدرتمند هستند و همانطور که مشاهده میکنید ، آنها 5 گل کمتر از منچستر یونایتد دریافت کردند . این مدافعان تاحالا توانسته اند 6 گل هم بزنند ! و با حضور پتر چک در دروازه ، کار حریفان سخت تر هم میشود !
اما منچستر یونایتد ، برعکس چلسی دفاع مستحکمی ندارد ! کاپیتان آنها ، ویدیچ مصدوم هست و در این فصل منچستر به مشکلات زیادی بر خورده برای مدافعان . اما آنها در قسمت های جلو و میانی فوق العاده هستند و خط حمله رونی و ون پرسی خیلی قدرتمند نشان داده تاحالا ! خیلی خطرناک است این خط حمله .
به نظر میرسد که چلسی میتواند از لغزش مدافعان منچستر یونایتد استفاده کند و گل به ثمر برساند . البته نباید حمله فوق العاده خطرناک منچستر یونایتد را فراموش کرد ! وین رونی و رابین ون پرسی . احتمالا حداقل یکی از این دو نفر دروازه چلسی را باز خواهند کرد در بازی .
در این فصل ، منچستر یونایتد به طور میانگین ، 4.1 گل در هر بازی به ثمر رسانده . در حالی که چلسی 3.1 گل در هر بازی به طور میانگین به ثمر رسانده . از الان به شما میگم . منتطر یک بازی پر گل باشید . چرا ؟
چون در 6 از 8 بازی اخیر این دو تیم در تمام رقابت ها ( 4 از 5 بازی اخیر ) حداقل 3 گل در این بازی زده شده . در 8 بازی اخیر این دو تیم ، به طور میانگین در هر بازی 3.25 گل زده شده .
در دو بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر انگلیس ، در بازی رفت منچستر یونایتد در الدترافرد توانست چلسی را 3-1 ببرد . بازی برگشت این دو تیم هم در استنفرد بریج بود که در بازی که چلسی 3-0 جلو افتاده بود ، منچستر یونایتد بازی را 3-3 کرد !
مطمئن باشید این بازی یک بازی جذاب و دیدنی خواهد بود . پس منتظر بمانید !
خب دوستان اینم از این ... امیدوارم لذت برده باشید .
منتظر نظراتون هستم .
با تشکر ...
The Shadow
10-26-2012, 07:01 PM
نکته ی خوب بازی اینه که ....
هاوارد وب داور بازی نیست :8: پس باید مطمئن باشیم که دیگه اگه بازی 3-0 شه تبدیل به 3-3 نخواهد شد :23:
بدون شک این بازی مساوی نمیشه و برنده داره و برنده ی این بازی هم قهرمان اروپا هست !
Ghost OF Sparta
10-26-2012, 07:40 PM
قهرمان اروپا:7:من یو که تو فینال احتمالا از بارسا میخوره ولی چلسی اگه تو گروهش سوم بشه شاید قهرمان بشه تو جام اروپا:4:
شاختار هم بعد مدتها باد چلسی رو خالی کرد.....ایشالا من یو ادامه میده.:8::247:
Holy Diver
10-26-2012, 10:51 PM
شاختار هم بعد مدتها باد چلسی رو خالی کرد.....ایشالا من یو ادامه میده.:8::247:
With A Little Help From The Referee :d
Ð-i-R-Ť-Y
10-26-2012, 11:00 PM
کلاً از باخت منچستر خوشحال میشیم :دی
S.H.A.Y.A.N
10-26-2012, 11:12 PM
به اميد برد منچستر با اختلاف 2 گل به بالا .
باتشكر از ارسلان بابت تاپيك .
King Of Darkness
10-26-2012, 11:27 PM
من هر دو تیم رو دوس دارم ولی بیشتر دوس دارم چلسی ببره با درخشش ادین هازارد و اسکار(خدا کنه بازی کنه)
r v d
10-27-2012, 11:21 AM
خب با توجه به غیبت جی تی و درخشش هفته های اخیر گری کیهیل به احتمال زیاد گری کیهیل و لوئیز دو دفاع آخر هستند ... ولی خیلی دوست داشتم دی متئو ایوانویچ رو بیاره کنار لوئیز دفاع اخر و در سمت راست از آسپیلیکوئتنا استفاده کنه ... اینجوری هم غیر قابل پیش بینی میشه و هم تو یه بازیه بزرک میتونه خوددش رو نشون بده .... عدم حضور لمپارد هم فکر نکنم با وجود رامیرس و موسس احساس بشه هرچند به تجربش نیاز داشتیم... خیلی دوست دارم مثلث هازاد اسکار و ماتا یکشنبه بدرخشه و یه برد خونگی شیرین رو بدست بیاریم و اختلاف رو بیشتر کنیم ... هرچند من یو هم تیم فوق العاده ایی هستش .... تقابل کاگاوا و هازارد هم جالب خواهد بود ...
به امید یه بازی پرگل و زیبا و بعد برد چلسی
The Phenom
10-27-2012, 01:51 PM
پوریا کاگاوا مصدومه نیس تو بازی
r v d
10-27-2012, 02:13 PM
من نمیدونستم نیستش
حالا بود و نبودش هم زیاد فرقی نمیکرد ;)
Blood Raven
10-27-2012, 02:20 PM
وقتی که یار دوازدهم منچستر تو بازی داوری نکنه، قطعاً چلسی برنده است.
The Shadow
10-27-2012, 08:06 PM
برای من این وسط خیلی جالب بود که یک بارسلونایی که توانایی برد یک تیم 10 نفره با دو گل جلو بودن رو نداره در خانه چطوری میاد با ما کل میندازه با قهرمان اروپا !!! :24:
جوجه رو آخر پاییز میشمارن دوست من . الان که چلسی دومه توی لیگ قهرمانان ، پارسال هم اگه یادت باشه همه چیز به بازی آخر یعنی با والنسیا بستگی داشت و چلسی داشت از گروهش حذف میشد اما همون بازی آخر والنسیا رو 3-0 زد و به عنوان تیم اول صعود کرد . امسال هم که تا الان بهتر بودیم نسبت به پارسال ایشالا به عنوان تیم اول صعود میکنیم این رو که مطمئن باش ، اما نگران خودتون باش که توی مرحله ی بعدی یه موقعه بد شانسی نیارید و دوباره با کابوستون بیفتید :17:
خود اینیستا گفت من از سه تیم توی اروپا میترسم : " چلسی ، بایرن و رئال ! " . فراموش هم نکن کاری که چلسی کرده باهاشون دو تیم دیگه نکرده ، ببین چه ترسی داره بنده خدا حقم داره :4:
MAMAD
10-27-2012, 08:28 PM
چه بازی بشه حریف قدرمتنده اما خوب در حال حاضر انگیلیس =چلسی
The Phenom
10-27-2012, 09:51 PM
مردک سایه خواهشا فرافکنی نکن :4:
اینیستا گفت 4 تا تیم شانس قهرمانی تو لیگ قهرمانان رو دارن نگفت می ترسم
-------------------------------------------------------------------
گفته میشه جی تی قراردادشو تو ژانویه تمدید نمی کنه و والنسیا برای به خدمت گرفتنش با مدیر برنامه هاش وارد مذاکره شده
اگه قرار باشه بره از چلسی و یکی از دو تیم آث میلان یا بارسلونا نگیرنش خریت کردن در حد لا لیگا
The Shadow
10-27-2012, 10:53 PM
دایی جون گفته :
Andres Iniesta : "I am afraid from the 3 teams in the Champions League this year; Bayern Munich, Real Madrid and Chelsea." i
bomb5
10-28-2012, 10:36 AM
به نظر من چلسی هر دو بازی این هفتش با منچستر این تیم رو داغون میکنه. تو لیگ احتمالا 3-0 ببره:4: تو جام حذفی هم 7-0:4: دقت کنن به 8-0 یا 9-0 هم میتونن دست پیدا کنن. :4:
Ghost OF Sparta
10-28-2012, 11:50 AM
برا منم جالبه که چلسی بالخره یه جام تو اروپا اورد دهن طرفداراش باز شه......
موندم وقتی من یونایتد برد میخوان چی بگن....:2:
Blood Raven
10-28-2012, 01:11 PM
برا منم جالبه که چلسی بالخره یه جام تو اروپا اورد دهن طرفداراش باز شه......
موندم وقتی من یونایتد برد میخوان چی بگن....:2:
این حرفت برام خیلی خنده دار بود، البته یک کم هم گریه کردم به خاطر این حرف مسخره.
می دونی واسه چی؟ واسِ این که چلسی بدون حساب کردن سال گذشته، می تونست دو بار دیگر هم قهرمان باشه، زمان گاسهیدینگ رو مطمئنا خوب یادته که چه افتضاحی توسط داور حرام لقمه بوجود آمد، یعنی اگه اون 4 تا پنالتی گرفته می شد، مطمئناً لمپارد همش رو گل می کرد و بازی با نتیجه 5-1 تموم می شد، اونوقت می شد سنگین ترین شکست بارسا در لیگ قهرمانان.
یه بار دیگه هم بود که تا فینال رسیدیم به منچستر خوردیم، در ضربات پنالتی جلو بودیم و متاسفانه jt26 اگه اون پنالتی رو گل می کرد، قهرمان می شدیم که متاسفانه قسمت نبود.
پ.ن: کاش یونیسف اسپانسر تیم چلسی بود :12:
S.H.A.Y.A.N
10-28-2012, 08:53 PM
خب اينم از برد منچستر يونايتد , چه با كمك داور چه بدون كمك داور باخت چلسي بسيار لذتبخش بود .
Dark Shine
10-28-2012, 08:56 PM
شماهم دیدین داور بازی رو به گند کشید ؟!
منچستری ها هم نامردی نمیکردن در مقابلِ 9 نفر ، زیرتوپی و وقت کُشی و فلان و فلان :))
فرگوسن هم گوشه زمین دعوا میکرد که نمیتونن تعویض رو عوض کنن :))
ویرایش : :|
King Of Darkness
10-28-2012, 09:26 PM
[QUOTE=Dark Shine;244063]شماهم دیدین داور بازی رو به گند کشید ؟!
منچستری ها هم نامردی نمیکردن در مقابلِ 9 نفر ، زیرتوپی و وقت کُشی و فلان و فلان :))
درسته من بیشتر طرف چلسیم ولی خدایی من وینایتد اصلا وقت کشی نکرد.فان پرسی هم که دیدین افتاد زمین ولی سریع بلند شد.یا تعویض های من یونایتد با اینکه جلو بودند کلورلی میدویید که سریع تعویض شه.
ولی در کل از همه ی اینها بگذریم ماتا چی کار کرد لا مصب از نظرمن خیلی کار ضایعی بود که ماتا و هازارد رو کشید بیرون.
The Shadow
10-28-2012, 09:56 PM
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
خوب نمیدونم از کجا شروع کنم ، حرف های تکراری بزنم . همین چند ماه پیش بود بازم همین حرفهای ناداوری و این حرفا رو در مورد همین بازی زدم بن هم شدم اما پایان کار نبود .
متاسفم واسه ی باشگاه چلسی و تمام بازیکنان تیمش ، واسه همه ی طرفدارای پر شمارش توی کل جهان ، واسه ی لیگ برتر انگلیس که خیلی سعی میکنه بگه هنوزم بهترین لیگ دنیاست و مثل لیگ های دیگه اتفاقات عجیب و غریب توش رخ نمیده . متاسفم واسه تک تک دست های پشت پرده که منجر میشن کثیف ترین صحنه های ورزش فوتبال رو توی یک بازی ببینیم . متاسفم واسه ی همه ی اون تیم های بدبختی که باید قربانی این کثیف کاری ها شن تا با این کارها یک تیم کثیف بتونه نتیجه بگیره و قهرمان شه .
متاسفم واسه ی لیورپولی که هر هفته داره حقش خورده میشه و امروزم گل دقیقه 94 سوارز که 100 درصد صحیح بود رو آفساید تشخیص دادن ، چرا ؟ چون رقیب اصلی همون تیم عزیز و دوردونه ی اتحادیه ی انگلیس هست . مال اونا گلشون آفساید تشخیص داده میشه اما واسه ی تیم منتخب اتحادیه انگلیس این آفسایده که به گل تبدیل میشه !
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
یه جمله ی زیبا توی اف بی خوندم خیلی واسم جالب بود !
" بازی چلسی - بارسلونا 2009 را فراموش کنید . ورژن جدید شب کثیف فوتبال مربوط به 28 اکتیر سال 2012 در ورزشگاه استمفورد بریج میباشد . "
...
چلسی 2 تا گل زود هنگام خورد که یکیش گل به خودی بود . کاری به اینش ندارم اما آیا این همون تیمی هست که پارسال به ما میگفتن اتوبوس ؟؟ همین که هواداراش ما رو دست مینداختن میگفتن اتوبوس ران ؟؟
نیمه ی اول و اوایل نیمه ی دوم قبل از اینکه اتحادیه وارد بازی بشه اتوبوس ران شما نبودین ؟؟؟ جلوی چلسی زانو نزده بودین و با چنگ و دندون دفاع میکردین ؟؟ وقتی بازی مساوی شد و دیگه از این منجستر بخاری خارج نمیشد این داوری بود که طبق برنامه ی معمولشون وارد کار شد و همه کاری کردن که تیم مورد علاقشون نتیجه بگیره وگرنه این منچستر یقیناً جلوی چلسی 11 نفره 2 تا دیگه خورده بود ! اینجا بود که تورس رو به علاقشون اخراج کردن دیدن توان برد چلسی 9 نفره هم ندارن و گل آفساید رو قبول کردن !
نکته ی جالب :
اگه کل دنیا میگن منچستر یونایتد یه کارایی در سال های اخیر داره انجام میده الکی نمیگن اتفاقای بیشمار افتاده خوب . اما در مورد این بازی ، این داور همون داوریه که پارسال بازی شکست مفتضحانه دربی منچستر رو سوت زد و سیتی 6-1 برد ! این داور از اون بازی تا به حال برای یونایتد قضاوت نکرده بود تا اینکه این بازی به او رسید ! یه سری قبل بازی میگفتن داور اون بازی رو جبران خواهد کرد برای یونایتد که من باورم نمیشد اما حالا متوجه شدم بعضی ها یه چیزایی میدونن !
این رو حتماً بخونید واسه من جالبه خیلی . ادمین های پیج های متعددی در اف بی . همه از کثیف بازی کردن این تیم اعصبانی هستند و همگی دلسوزی میکنند با چلسی مظلوم .
1- ببین بازی چی بود که صدای بارسلونایی ها از لیگ دیگه و کشور دیگه در اومده :
ببینم کیا دارن اسم بارسلونا رو میارن ! علامت سوالای داوری !
کسایی که دو بار با حقارت جلوی ما زانو زدن ! حتی تو کشور خودشون!
واقعا چرا میسوزید ؟؟؟
Som La Gent BlauGrana
2- این بیانات ادمین آرسنالی مادر مرده که هفته دیگه با تیم منتحب داوری در الدترافورد بازی دارن :
ديگه تاحالا به كسي ثابت نشده بود كه داوري با منچستره ديگه الان بايد شده باشه
الكي كه به فرگي لقب سر ندادن يا به گيگز
قشنگ اومدن سر چلسي رو تو خونه ي خودش بريدن با اين حساب بازي شنبه ما با منچستر اونم تو الدترافورد خيلي سخته نمي دونيم حواسمون به داور باشه يا به اين منچستريا.
once a gunner , forever a gunner
3- تاتنهامی ها هم بی صدا نبودن خیلی هم اعصبانی بوده طرف :
داوری ریـ ـ ـده
منچستر دیگه شورش و دراورده
SpURs
4- جالب ترین چیز واسم این بود که ادمین یوونتوس هم این وسط اومده حرفهایی زده . این چیزا رو میبینن حرف نزنن بعد القاب بد به خودشون بگیرن ؟؟؟
بیا منچستر تورس الکی اخراج کرد، گل آفساید زد ! پس منچستره مافیایی ! اگه مثل ایتالیا جا های دیگه برخورد میکردن الان خیلی تیما دسته ۲ بودن !
امروزم لیورپول دقیقه ۹۳ گل زد که الکه آفساید شد !
★★★
Fino Alla Fine
Forza Juventus
5- اما در آخر نوبت لیورپولی هاس که واقعاً هم حق دارن
کاشکی خدا یه کم از شانس اینارو به ما میداد...
ما گل سالممون رو قبول نمیکنند اما گل آفساید اینا قبوله...
این چی وضشه؟
уOυ'LL ηєvєя ωaLк aLoηє
------
اشکال نداره ، هنوز هم در صدریم و هر هفته هم با تیم منتخب اتحادیه بازی نداریم که بخوایم اینطوری امتیاز از دست بدیم . به خوبی هم به همگان نشون دادیم منچستر این فصل در حد ما نیست . قهرمان ما هستیم با این کثیف کاری ها هم نمیتونید کاری کنید مثل پارسال که همه کاری کردین اما این سیتی بود که قهرمان شد .
درود بر غیرت تک تک بازیکنان تیم مورد علاقم . افتخار میکنم و سرم رو بالا میگیرم که طرفدار این تیم هستم . تیمی که با غیرت بازی میکنه به دور از کمک های داور به دور از کثیف بازی . عاشقتم چلسی .
واقعاً تبریک میگن تیم شایسته ای هستید و پیروزی حقتون بود !!! ما هم لوله شدیم اصن هیچی نیستیم خیلی هم ضعیفیم :3:
و در آخر هم حقیقتی محض
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
==================================================
آپدیت :
ببینید کیا این تیم قدرتمند یعنی اتحادیه انگلیس رو به سخره گرفتن :24: آرسن ! دم ماریو بالوتلی گرم یکم از اعصبانیتم رو با این حرفش کم کرد اصن :24:
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
The Phenom
10-28-2012, 10:02 PM
زیاد به داوری کار ندارم چون بازی رو ندیدم
ولی در مورد لیورپول یه کم مغالطه شده چون اولا این فصل در حد منچستر نیس به هیچ وجه که بخوان ناداوری کنن در حقش
ارسنالی ها هم برن گره کارشونو پیدا کنن الکی مادر مرده بازی در نیارن
-------------------------------------------------------------
گل منچستر 100% افساید بود
هند لوییز پنالتی بود
اخراج تورس رو هم نمی تونم بگم نبود و با اطمینان هم نمیتونم بگم بود بهتره نظر چند تا کارشناس داوری هم شنیده بشه
ولی کلا چلسی سوار بازی بود
Sarkesh
10-29-2012, 05:50 AM
دیشب شب تکرار خاطرات .... اصلا این داورا برا آدم اعصاب نمیزارن ... بازی خیلی پر هیجان بود . چلسی خیلی فوق العاده بود و نشون داد نسبت به سال قبل خیلی تغییر کرده . مثلث ماتا ،هازارد و اسکار دفاع منچستر رو با مشکل رو به رو کرده بود . در مورد داوری هم که دوستان گفتن من یگه چیزی نمیگم . از حق نگذریم فن پرسی این روزا خیلی اماده نشون میده .... در کل باید قبول داشت چلسی سوار بر بازی بود و اگه اشتباهات داوری نبود به احتمال زیاد بازی رو می برد .من به اینده چلسی امیدوارم ....
Holy Diver
10-29-2012, 05:56 AM
ولی در مورد لیورپول یه کم مغالطه شده چون اولا این فصل در حد منچستر نیس به هیچ وجه که بخوان ناداوری کنن در حقش
پنالتی هایی که روی سوارز توی این فصل گرفته نشده یا همین گل آفساید هم نشون میده که اتحادیه زیاد ازمون خوشش نمیاد :3:
-----------------
البته من از اول هم مطمئن بودم که داوری تو این بازی هم مثل باقی بازی ها طرف یونایتده. :22:
Ħ д † ε Ð
10-29-2012, 12:22 PM
زیاد به داوری کار ندارم چون بازی رو ندیدم ولی در مورد لیورپول یه کم مغالطه شده چون اولا این فصل در حد منچستر نیس به هیچ وجه که بخوان ناداوری کنن در حقش والا ربطی به در حد بودن نداره. فرگوسن بعد از بازی که 3-1 به لیور باخت و دید سوارز چطور نباودش گرد گلی حواشی علیه سوارز راه انداخت و هر هفته داره سر لیور بریده میشه ولی شما نمیبینید چون به قول خودت تو کورس قهرمانی نیست یعنی نمیذارن که باشه. همین اورتون این فصل منچستر رو یک هیچ برد در حالی که تو همون بازی 4 تا باید به منچستر میزد و لیور نشون داد با این بازی که منچستر عددی واسه این تیم نیست. واقعا اعصاب خورد کنه که تیم هایی مثل منچستر و یووه فرت و شفرت دارن از داوری ها سود میبرن و تیم های دیگه هی متضرر میشن. وقتی دیوید گیل میشه نایب رئیس اتحادیه تا آخرش رو باید خوند.
The Phenom
10-29-2012, 01:46 PM
یه سوال مشخص دارم
یعنی فقط واسه یه سری تیم خاص اشتباهات داوری به نفعشون هست و برای بقیه نیست؟
ویا اشتباهات داوری به ضررشون نیست اصلا؟
--------------------------------------------------------
ضنا طرفدارای چلسی ناراحت نباشن تو جام حذفی فرصت خوبی برای جبران دارن
The Shadow
10-29-2012, 03:09 PM
در مورد اخراج اول یه چیزی همین چند دقیقه پیش اومد دستم بهتره خودتون ببینید که حقش اخراج بود یا نه ! من که نمیدونم واقعاً ، اما در مورد این صحنه اعتراضی نداریم کلاً.
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
لجند منچستری ها رو ببین چی گفته ! :4:
Gary Neville : "The referee killed the game and the better team deserved to win which was Chelsea and not, Manchester United."i
گری نویل در مورد اخراج تورس هم گفت اگه تورس پاشو بالاتر اورده بود ، اِوانز پاش رو شکسته بود !
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
قشنگ پاشو میزنه بعد تورس اخراج میشه :|
------------------------
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
bomb5
10-29-2012, 03:52 PM
اخراج اول کاملا درست بود ولی اخراج تورس اشتباه بود و گل یونایتد آفساید و کارتهای بی مورد و خطاهایی که نمی گرفت و ... چلسی رو کشت داور.:14:
Ghost OF Sparta
10-29-2012, 04:16 PM
بازی تو نیمه اول خیلی قشنگ و جذاب بود....گل های ون پرسی زیبا بودند مال ماتا بیشتر.....تو نیمه دوم هم چلسی عالی شروع کرد و به حقشم رسید......اخراج اول هم حقش بود......نمی زد صد درصد گل بود.....اخراج تورس هم کاملا مسخره بود.....حداقل کارت زرد نداشت.....گل منچستر هم کاملا غلط بود.....داور معلوم نبود جطوری نفهمید......کمک داور هم ر.یده بود.....دی متئو هم کامل عقلش رو از دست داد و هازارد و ماتا رو کشید بیرون و تیم عقب کشید و موقعیت های زیادی دست منچستر اومد......در کل نیازی نبود تورس اخراج شه.....بعد اخراج ایوانوویچ باخت چلسی معلوم بود.....البته سالم....در کل بازی دیشب از نظر من2-2 مساوی تموم شد....
پ.ن:دخئا عالی بود...:8:
r v d
10-29-2012, 09:22 PM
اول اینکه تبریک میگم به یونایند فن ها از جمله حامد و ساسان
نه میخوام بهونه بیارم نه چیزه دیگه ایی ، فقط این برد حق من یو نبود ، هـــــمین ...
این عکس هم ببینید بدک نیست
راستی توقع همچین بازی از داوید لوئیز نداشتم
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b> (<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>)
Sgt.Wollek
10-29-2012, 09:39 PM
بنده جام تو این تاپیک نیست (:4:) بازی رو هم ندیدم ولی عکس هایی که پژمان گذاشت کاملا مشخص بود که دو تا اخراج ها الکی بودن
امان از این داور ها که چه به روز تیم های دیگه میارن !!!
Ħ д † ε Ð
10-29-2012, 10:22 PM
این عکسم بذاریم تا بگیم که سر ما رو بیشتر بریدن.:دی
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.