PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تحلیلی بر وضعیت توپچی های لندن ,,, پایان افسانه ایی 16 ساله ؟!



Der TitaN
12-13-2012, 10:27 PM
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

7 سال از اخرین قهرمانی توپچی ها میگذره اما مسئله نگران کننده تر برای هواداران چشم انداز نه چندان روشنی است که این تیم به خودش میبینه !

بعد از باخت باور نکردنی ارسنال در جام اتحادیه به تیم دسته چهارمی بردفورد سیتی انتقادات به ویژه نسبت به شخص ارسن ونگر شدیدتر از هر زمان دیگری بالا گرفته است .

حتی اگر بگوییم در حال حاضر ارسن سخت ترین شرایط خودش رو از زمان حضورش در ارسنال سپری میکنه حرف بی راهی نزدیم .

سایتی وابسته به گروهی از هوادارن فاش میکند که

" 70 میلیون پوند بودجه تابستانی این تیم بود و دست نخوره باقی مونده !

بنابراین دلیل خرید نکردن ارسنال بی میلی شخص ونگر نسبت به جذب ستاره های بزرگ هستش ,,, "

اما اگه این فرضیه درست باشه علتش چیه ؟!



<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

استوارت رابسون ستاره دهه ی 80 ارسنال چند روز پیش اعلام میکنه " ارسن ونگر به یک ******** تبدیل شده ,,,

هوادارن ارسنال باید بدونن با رویه ایی که ونگر در پیش گرفته ستاره های انها باز هم فروخته میشوند

ونگر گوش شنیدن حرف مخالف رو نداره و علت فروش ون پرسی نیز همین بوده چون ونگر در حال حاضر از فروش ون پرسی خوشحال است ! "

رابسون ادامه میدهد "خیلی ار هواداران از هیئت مدیره دلسرد شدن اما در حقیقت رییس ونگر است و اوست که هیئت مدیره را اداره میکند ! "

البته دشمنی رابسون با ونگر بر کسی پوشیده نیست او همیشه نقدهای تندی رو علیه ونگر بیان کرده

اما خود ونگر حداقل در مصاحبش اینجور نشون میده که از رفتن ستاره ها به هیچ وجه راضی نیست

دیروز در مصاحبه ای اعلام میکنه " افسوس من از این است که ما دو یا سه سال پیش تیم بزرگی داشتیم که توانایی رقابت در 4 جبهه را داشت "

آن موقع ما لیگ قهرمانان را در دور یک شانزدهم مقابل بارسلونا زمانی که می توانستیم در آخرین دقیقه گلزنی کنیم از دست دادیم (اشاره به از دست دادن موقعیت دقایق پایانی توسط نیکلاس بنتنر ) و سپس لیگ برتر را نیز از دست دادیم.

" اما می توانستید احساس کنید در آن تیم پتانسیل وجود داشت و با خود فکر کردم ' خب، بیایید این را با هم انجام دهیم.' سپس آن تیم از هم پاشید. ما چندین بازیکن خود را در سنین پایین از دست داده ایم؛ بازیکنانی نظیر ونپرسی، فابرگاس، نصری و سانگ را از دست داده ایم که پتانسیل بسیار بالایی داشتند. و این قطعا نگران کننده بود."

" پس از پنج یا شش سال کار کردن این که بخواهید دوباره همه چیز را از نو شروع کنید ناامید کننده است "




امروز بعضی از بازیکنان خبر از اختلاف بین ونگر و دستیارش استیو بولد دادن !


<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

منبعی در این زمینه گفت:"به نظر نمیرسد دیگر ارتباط زیادی بین این دو وجود داشته باشد."



"این مایه خجالت است زیرا همه بازیکنان با وجود این نتیجه ها از ونگر حمایت میکنند و از طرفی نیز احترام زیاید برای بولد قائل هستند. این وضعیت روشن نیست."

"بولد پیش از شروع فصل با خط دفاعی کار میکرد ولی پس از آن دیگر جلسات تمرینی زیادی در این زمینه برگزار نشده است."

"ونگر کنترل تمام خطوط را به دست گرفته."


==========


با این تفاسیر یجورایی میرسیم به حرفهای رابسون ...

گفته میشه مسئولان ارسنال در حال مذاکره با چند مربی دیگه هستند و اخیرا گواردیولا اعلام کرده الویت اولش در انگلستان ارسنال خواهد بود در عین حال شایعه رفتن ونگر به رئال هم شنیده میشه هر چند احتمالش کم هستش اما به هر حال از تمام این اخبار میشه نتیجه گرفت که زمینه های جدایی این پیوند افسانه ایی در حال مهیا شدنه .

احتمالش در ژانویه به نظر بعید میرسه اما در پایان فصل هر اتفاقی ممکنه بیفته !


به عنوان یک عاشق فوتبالی که بخشی از خاطرات کودکیم رو با تیم ارسنال , ورزشگاه هایبوری , سیمن , تی تی و ... داشتم امیدوارم شرایط ارسنال بهتر بشه البته با حضور خود ارسن ونگر :4:







منابع :سایت هواداران ارسنال در ایران - سایت گل و ...

Brodus Clay
12-13-2012, 10:31 PM
یکی از عواملی که توی این چند سال آرسنال نتونسته خوب نتیجه بگیره عدم حمایت های مالی از سوی باشگاه بوده و دلیل دیگه هم میشه به بی تجربگی بازیکنان جوان این تیم اشاره کرد...
تشکر از رسول عزیز...

Ғ Д † Д Ł β
12-14-2012, 06:07 PM
دوستان لطفا از معدشون حرف نزنن

همه ميدونن كه عربها از خيلي وقت پيش هر فصل بودجه اي خوب رو در اختيار آرسن ونگر قرار ميدن ولي يه جورايي لج و لج بازي ونگر باعث ميشه اين بودجه دست نخورده باقي بمونه

حتي تو اينچن سال هم آرسنال اونطور كه بايد و شايد استعداد خيلي خوبي رو از خود باشگاه به بيرون ارائه نداد

ونگر يه جورايي ميشه گفت ديگه اون انگيزه هاي سالهاي قبل رو نداره

آرسنال بيش از هر تيم ديگه اي به تغييرات نياز داره تا دوباره برگرده تو كورس جنگ واسه قهرماني

حالا اين تغيير ميتونه عوض شدن افكار ونگر باشه يا خود ونگر

King Of Darkness
12-14-2012, 08:34 PM
از نظر من ونگر بیشتر داره با بودجه ها روی بازیکنای جوان خودش کار میکنه شاید این در حال حاضر بد باشه ولی بعدها ثمره اش رو ارسنال میبینه.
من همیشه ارسنال رو با ونگر دوست دارم اصلا دوست ندارم ونگر از ارسنال بره.
توپچی ها باید نیمه ی پر لیوان رو ببینن که ارسن ونگر یه زمانی که من یونایتد پادشاهی میکرد اومدو تونست 49 بازی بدون شکست بازی کنه و اخرم خوده یونایتد این رکورد رو شکست.(البته ارسنال هم لیونبرگ و پیرس و هانری و فابرگاس و برگمپ رو هم داشت و تیم شاخی بود)

Der TitaN
12-14-2012, 08:37 PM
تیمی که ارسنال رو بدبخت کرد بارسا بود !

اول تیری هانری رو خرید در صورتی که نیازی هم بهش نداشت و عملا ناکام بود تو بارسا بعدش فابرگاس رو بعدش سانگ رو .

فابرگاس با رفتنش زمینه خروج نصری و فن پرسی هم فراهم کرد .

کلی واسه بازیکن زحمت بکشی همین که میخوای ازش استفاده کنی بزاره بره !

بابک حالا خودت رو بزار جای ونگر دیگه حالی به ادم میمونه ؟ نه والا احوالی به ادم میمونه ؟ نه بلا :دی

Olympic Hero
12-14-2012, 09:27 PM
از دید من دلیل اصلی موفق نبودن آرسنال بازیکن هاش بودن ! بازیکنایی مثل فابرگاس , نصری , فان پرسی , آدبایور , سانگ و ... اینا همشون بعد از رفتن جام رو بهونه کردن اما پای تیم واینستادن تا برای تیمشون جام بیارن !! فقط تصور کنید فصل قبل پشت اون فان پرسی آماده کسایی مثل فابرگاس و نصری بودن کنار دستش هم آدبایور بازی می کرد ! اینا دم از وفاداری می زدن اما تا یک فرصتی پیش اومد سریع پیچوندن رفتن ! واینسادن واس تیمشون بجنگن ! سریع شونه خالی کردن . تا یه مشت خوردن افتادن زمین و جا زدن . فان پرسی که پارسال میومد اون خوشحالی رو برای هوادار های میکرد و بهشون احترام نظامی می داد امسال خیلی قشنگ پیچوند رفت ! اونم چه رفتنی . رفتن به تیم رقیب !! فابرگاسی که ونگر تو اوج جوونی بهش بازوبند رو داد و همه ی انتقاد ها رو به جون خرید تا از بارسا بهش پیشنهاد دادن سریع فرار کرد ! رفت و یادش رفت که همون بارسا تو لاماسیا بهش اعتقادی نداشت و آرسنال بود که گندش کرد . نصری یادش رفت هیچی نبود و ونگر بلندش کرد . این بازیکن ها اگه یه نموره تعصب داشتن و واس تیمشون و خودشون می جنگیدن می تونستن به جام های زیادی برسن ,,, اما نخواتسن بجنگن ! رفتن و بهونه اووردن رو به این کار ترجیح دادن .

دلم خیلی برای ونگر می سوزه ,,, برای خیلی ها پدری کرد اما خیلی ها بهش خیانت کردن . من جای ونگر بودن جلوی همه یه تُف مینداختم وسط رختکن و می گفتم خداحافظی ,,,,

Ghost OF Sparta
12-14-2012, 09:33 PM
راجب فابرگاس باید بگم که برگشت خونه.خیانت رو کسایی مث نصری/ون پرسی و سانگ کردن.

Holy Diver
12-14-2012, 09:40 PM
راجب فابرگاس باید بگم که برگشت خونه.خیانت رو کسایی مث نصری/ون پرسی و سانگ کردن.
فابرگاس تو بارسا فابرگاس کنونی شد یا تو آرسنال تبدیل شد به یکی از بهترین هافبک های جهان؟ دوست خوب من تنها دلیل موفقیت یه بازیکن آکادمی نیست، باشگاهی هم که روش حساب کرد هم جزو دلایل موفقیت اون بازیکنه :3:

Olympic Hero
12-14-2012, 09:52 PM
در مورد فابرگاس بزار من هم به شما بگم که از نظر من خیانت خیلی بزرگی به آرسنال کرد ! آرسنال و شخص ونگر به هیچکسی اندازه فابرگاس اهمیت نمی دادن و بهش نمی رسیدن ! حمایتی که آرسنال از فابرگاس می کرد رو شاید اگه از فان پرسی و نصری میکرد این 2 نفر توی تیم می موندن . ونگر در یک کلام عاشق فابرگاس بود . انقدر که تو 21 سالگی اومد کاپیتانش کرد . قشنگ یادمه اون زمون چه جو بدی علیه ونگر و آرسنال به خاطر کاپیتان کردن فابرگاس پیش اومد می گفتن بازوبندی که یه روز دست پَت ویرا , تیری آنری و برگکمپ بوده اومده دسته بچه !! همه انتقاد می کردند که فابرگاس در حد کاپیتانی نیست و ... اما ونگر تو هر مصاحبه ای که می کرد از سسک تعریف کرد و اونو کاپیتان تیمش دونست ! هر بار که مصدوم می شد تیم کاملا پشتش وایمیساد و وقتی هم بر می گشت دوباره همه بهش اعتماد می کردند و فیکس بازی می کرد !! آرسنال و ونگر حتی 1 لحظه هم پشت سسک رو خالی نکردن . همینا بودن که فابرگاس رو گنده کردن .

اما در مورد خونه بودن بارسا ! من جایی که به آدم اعتماد نداشته باشن رو هیچوقت خونه نمی دونم . فابرگاس توی لاماسیا فوق العاده بود . با اینکه هافبک بود اما همه کار توی تیم می کرد ! آمار گلنزیش هم فوق العاده بود . با این حال تو بارسا حتی 1 نفر هم بهش اعتماد نکرد . با اولین پیشنهاد از سمت آرسنال هم این بازیکن رو علی رغم میل خودش دادن رفت ! لباس بارسا رو به زور از تنش در اووردن بعد خودشون تو مراسم بعد از جام جهانی 2010 به زور لباس بارسا رو کردن تنش !!!! حتی وقتی سسک رفت آرسنال تا زمانی که تبدیل به یک ستاره شد اسمی از بارسا نبود ! رئال مادرید بارها برای خردیش اقدام کرد اما بارسایی که به قول شما خونش بود تا زمانی که فابرگاس ستاره نشده بود هیچوقت میلی به خریدنش نداشت ! مطمئن هم باش اگه فابرگاس تا 20 سال آینده هم ستاره نمی شد این خونه 1 بار هم سراغ پسرش رو نمی گرفت !! خونه به جایی مثل یوونتوس برای مارکیزیو می گن که حتی وقتی قرض داده بودنش هم همیشه سراغش رو می گرفتند ! خونه مثل یوونتوس برای ایمموبیله مهاجم فعلی جنوا میگن که هر مدت یه بار بهش پیغام می دن تلاشت رو بیشتر و بدون که آیندت توی یوونتوسه !! نه اینکه بازیکن رو بدی بره هر وقت گنده شد بیای بگی خوب دیگه برگرد بریم خونه :22:


حسين يادم هست خودت يه بار گفتي بارسا يه جوري تربيت ميكنه بازيكنارو كه يه روزي برگردن خونه . من خيانتي تو رفتن سسك نميبينم .

آره خودم هم یادمه که این حرف رو زدم ! این سیاست بارسا هست که من چندان قبولش ندارم . خیلی زشته که بازیکن های مستعدت رو بفرستی تیم های دیگه بعد تا وقتی ستاره شد سریع دوباره برش گردونی ! سیاست , سیاست به درد بخوریه اما از نظر من اصلا کار خوب نیست ! حداقل اگه بازیکن رو قرض میدادن یه چیزی ,,,

Arsal4n
12-14-2012, 09:54 PM
ونگر ديگه انگيزه نداره امسال . بعد از رفتن ون پرسى به من يو معلوم بود آرسنال نميتونه با جيرود جاي رابين رو پر كنه و همينطوري گل بزنه .

ونگر اصلا انگيزه نداره . چون ميدونه ستاره هاش رو بزودي از دست ميده !! نمونش والكات . الان تمام رقيباي ارسنال والكات رو ميخوان .

البته به نظر ميرسه زمستون ميخواد خرج كنه ونگر .. ارسنال هم نميتونه بهتر از ونگر بياره . مربي كه ١٦ سال تونسته تيمش رو به ليگ قهرمانان بياره كار كمي نكرده . رفتن ونگر خيلي ضربه بدي به ارسنال ميزنه .

اما در مورد خيانت ... فابرگاس خيانت كرد ؟؟ فابرگاسي كه ٢ سال بارسا خواستش و به خاطر آرسنال نرفت . فابرگاسي كه آخرش هم به زور بارسا خريدش . ٢ سال به خاطر آرسنال پيشنهاد هاي نجومي بارسا رو رد كرد . بعدش هم حسين يادم هست خودت يه بار گفتي بارسا يه جوري تربيت ميكنه بازيكنارو كه يه روزي برگردن خونه . من خيانتي تو رفتن سسك نميبينم .

خود ونگر گفته اينكه بارسا خواهان بازيكنان ماست نشونه اين هست كه خوب پرورش ميديم بازيكنارو و اين يك افتخار هست براي ما .

اما ون پرسي و آدبايور وضعيتشون فرق ميكنه ... اين خيانت هست . نه رفتن فابرگاس يا هانري . آدبايوري كه گل ميزنه به آرسنال و هولداران رو تحقير ميكنه و ون پرسي كه ميره به رقيب اصلي ...

خدا كنه ونگر بتونه تيم رو ت زمستون مرتب كنه .

Arsal4n
12-14-2012, 11:17 PM
آقا پس تایید کردیم دیگه؟ "ترک تیم خیانته مگه اینکه مقصد بارسا باشه"
در ضمن اگه به آکادمی باشه سانگ و ون پرسی هم خیانت نکردن چون "آرسنال آکادمیشون نبود".

در مورد فابرگاس یک بار گفتم دلیلی هم نمیبینم که دوباره توضیح بدم . هانری هم سال قبل از اینکه بارسا بخرتش پیشنهاد خیلی گرون 50 میلیون پوندی بارسا بهش رو رد کرد !! 50 میلیون پوند اگه اتفاق میفتاد میشد گرون ترین خرید تاریخ . سال بعدش هم هانری مصدوم شد و نتونست زیاد بازی کنه برای آرسنال . بعدش هم با 24 میلیون یورو رفت بارسا . الان هیــچ طرفدار آرسنالی این کارش رو خیانت نمیدونه . چون قیمت 50 میلیون پوند رو رد کرد و وقتی تو اوج بود از تیمش تکون نخورد .

خیانت یعنی کاری که اشلی کول کرد . جلسه خصوصیش با مورینیو وقتی تو آرسنال بود و حرف هایی که بعد از رفتنش به چلسی در مورد آرسنال زد . خیانت یعنی کاری که آدبایور کرد . خیانت یعنی حرف هایی که نصری به ونگر بعد از رفتنش به سیتی زد . خیانت یعنی تیمی که ون پرسی رفت توش ! نه اینکه برگشتن به تیمی که عاشقشی .

سانگ هم گفته من به هیچ وجه آرسنال رو تک نمیکردم . ولی چون بارسا پیشنهاد داد مجبور شدم قبول کنم . چون رد کردن پیشنهاد بارسا غیر ممکن هست .

این نظر من هست . دلیل هام رو هم آوردم . دلیلی نداره با مسخره کردن همدیگه جواب بدیم .

Olympic Hero
12-14-2012, 11:52 PM
خب ارسلان تو همونطور که خودت گفتی نظرت رو دادی اشکالی هم نداره . اینم بزارید بگم که من خودم چند وقت پیش کار سسک رو خیانت نمی دونستم . اما بعد یک نفر نشست با هام حرف زد دیدم خداییش داره راست می ** واس همین نظرم عوض شد و اعتقاد پیدا کردم سسک در حق آرسنال اگه نگیم خیانت , حداقل نامردی رو کرد !

یه چیز دیگه . تیری آنری به هیچ عنوان به آرسنال خیانت نکرد . آنری همونطور که هواش رو داشتن هوای باشگاه رو داشت . آنری آرسنال رو به همه چیز رسوند . به فینال اروپایی که آرسنلای ها حسرت می خوردن رسوند و اگه اخراج لمن و فوق العاده بودن بارسا نبود حتی می تونست قهرمان بشه . آنری تمام توان خودش رو توی آرسنال گذاشت ! اصلا و ابدا کم نزاشت . بعدش هم رفت . مثل خیلی ها . هر رفتنی هم خیانت نیست . زیدان از یووه رفت رئال خیانت کرد ؟! آنری خیلی شیک و تمیز با یک هتریک به یاد ماندنی آرسنال رو ترک کرد .

The Phenom
12-15-2012, 12:15 AM
به نظر من چه خیانت باشه یا نباشه

اکثر بازیکنایی که ارسنال رو ترک کردن و رفتن به تیمای دیگه علی الخصوص بارسلونا فقط به خاطر این بود که بتونن به افتخاراتی که تو ارسنال بهش نرسیدن دست پیدا کنن

حالا اینکه طرف محصول اکادمی بوده و باید بر می گشته بیشتر منو یاد این کبوترای نامه بر می اندازه :4:

اگه ارسنال به اندازه بارسا تو درو کردن جام ها موفق بود و بعدش سسک می رفت بارسا اون وقت می شد گفت که بعععععععععععله سسک بارسا رو خونه خودش می دونه که به خاطرش حاظر شده از افتخار کسب کردن دست بر داره

اره عامو

Der TitaN
12-15-2012, 02:25 AM
ارسی خوب منم همینو میگم دیگه بارسا پیشنهاد داده اونا هم دست و پاشون شل شده قبول کردن :1: ,,, این همه بحث نداره دیگه

قضیه فابرگاس هم مثل این میمونه که بایرن بگه گوتزه و هوملس چون باواریایی هستن اگه بیان بایرن برگشتن خونشون!

اما همه میدونن که اگه این دو تا الان ستاره شدن بخاطر کلوپ و دورتموند بوده همونطور که سسک بخاطر ونگر و ارسنال ستاره شد.

در مورد تی تی اینکه هوادارای ارسنال کار هانری رو خیانت نمیدونن هم که خوب همونطور که حسین گفت انقدر مدیون تی تی هستن که این کارش رو خیانت ندونن ما همون هوادارای ارسنال قطعا همگی از رفتن تی تی حسرت میخورن و مطئنن که اگه هانری میموند ارسنال خیلی شرایط تیمشون بهتر میشد !

ARSENAL8002
12-16-2012, 12:12 PM
سلام به همه دوستان
من باید بگم که فوتبالو به خاطر باشگاه آرسنال دنبال می کنم با اینکه پرسپولیسی هسم اما آرسنالو به مراتب بیشتر از پرسپولیس دوست دارم
در مورد نتایج چند سال اخیر آرسنال باید بگم از وقتی رومن ابراموویچ به چلسی اومد و با ولخرجی هاش تعادل فوتبال رو تو جزیره از بین برد باشگاه آرسنال و شخص آرسن ونگر چون مکتب شون ولخرجی کردن نیست ضرر کردن و اگر بخوان باشگاه محبوب آرسنال رو به قدرت سابق خودش برگردونن باید یا ایده شون رو عوض کنن یا اینکه مربی دیگه ای رو جانشین ونگر کنن ممنون از نظراتتون!