PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : × قــوانـیـن جـدیـد « امـضــا / آواتــار » انـجـمـن ×



SASAN
02-15-2013, 10:28 AM
ســلام .

با توجه به اینکه قالب جدید انجمن هم اومد ، قوانین امضا و اواتار هم برمیگرده تا شکل و قالب فروم بهم نخوره و هم اینکه به خاطر حجم بالای عکسهایی که دستان در امضا میزارن و تعداد عکس ها سرعت بارگزاری سایت پایین نرود .



1. حجم امضا حداکثر نباید بیشتر از 100 کیلوبایت شود و اندازه آن 250*500 باشد .
2. هر کاربری ، حق ندارد بیشتر از یک عکس در داخل امضای خود قرار دهد .
3. متن های داخل امضا نباید از 5 خط بیشتر شود ، یعنی طوری نشه که حالت تومار رو پیدا کنه .
4. آواتـار : حداكثر اندازه عكس بايد 181 در 291 باشد و حجم آن 60 کیلوبایت بیشتر نشود .




- دوستان تا سه روز وقت دارن امضا و اواتارشون رو بر اساس قوانین جدید تغییر بدن وگرنه بعد از سه روز طبق قوانین جدید امضا و اواتارشون پاک میشو .


فعلا ;)

SASAN
02-27-2014, 09:29 AM
دوستان عزیز دوباره دیده میشه ، قوانین بالا رو کسی رعایت نمیکنه


تا سه روز وقت دارین ، امضاهاتونو متناسب با قوانین بالا تغییر بدین.





ممنون .

DanielDab
02-23-2026, 02:17 AM
در صورت تمرکز بر نوآوری*های دراماتیک و مسابقات هیجان*انگیز، آیا این برنامه پتانسیل رقابت با غول*های صنعت کشتی*کج را دارد یا فقط یک رقابت سطحی است؟