PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : |اخبار| 57 # اخبار سایر کمپانی های رسلینگی به تاریخ 17 مارس 2016 ▬ مهم▬



TARANTULA
03-17-2016, 08:53 PM
با سلام
با پنجاه و هفتمین قسمت از سری تاپیک های اخبار سایر کمپانی های رسلینگی مثل CZW , AAA , TNA و ... با ما همراه باشید




اولین خبر امروزمون رو به معرفی رئیس کمپانی مشهور رسلینگ کشور مکزیک یعنی کمپانی AAA اختصاص میدم
چون عده ای از دوستان ازم سوال کرده بودن که رئیس این کمپانی کی هست منم امروز قصد داره خیلی مختصر و
مفید رئیس کمپانی AAA رو همینجا بهتون معرفی کنم

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

بله همونطور که تو تصویر میبینید خانم هیستریانو پِنا سمت مدیریت کمپانی AAA رو دارند این کمپانی در ابتدا توسط
همسر این خانم ، یعنی آقای آنتونیو پنا در سال 1991 تاسیس شد آنتونیو در سال 2006 بدلیل بیماری سرطان در گذشت
بنابراین از سال 2006 تا به حال همسر آقای آنتونیو پنا یعنی خانم هیستریانو پِنا مدریت این کمپانی رو به عهده گرفتند ناگفته
نماند که آقای آنتونیو خودش یکی از مشهورترین و بزرگترین رسلرهای مکزیک بود
خانم هیستریانو پِنا در حال حاظر اولین و ثروتنمندترین شخص در دنیای رسلینگ در بین بانوان است که بعد از ایشون خانم دیکسی
کارتر دومین زن ثروتنمند در دنیای رسلینگ بین زنان به حساب میاد





وحشیانه ترین مسابقه وحشی ترین مرد دنیای رسلینگ
اسطوره خشن و خونریز دنیای رسلینگ یعنی بولدزر مت ترمونت شب گذشته در تور رسلینگی کمپانی سی زد دبلیو در اسرائیل خونین
ترین و خشن ترین مسابقه خودش رو در سال 2016 تجربه و برگزار کرد شب گذشته در یک مسابقه بلود مچ مت ترمونت با حریف اسرائیلی
خودش اولمر عساد روبرو شد که در همون دقایق اول مسابقه ، بولدزر اولمر عساد رو غرق در خون کرد

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

کمتر از 10 دقیقه از مسابقه نگشته بود که مت ترمونت با چنگال مخصوص شدش به جون اولمر عساد افتاد و تا جایی که میتونست
این اسرائیلی مغرور رو سوراخ سوراخ کرد البته خود بولدزر هم کتک خورده بود و سر و وضع خونینی داشت و همین کتک خوردنش باعث
خشمگین شدنش شد و طوری اولمر عساد رو میزد که بارها داور قصد لغو مسابقه رو داشت تا اینکه در دقیقه 36 مت ترمونت با سابمیشن
گازِ زامبی ، پیروز مسابقه شد و 46 دقیقه اولمر عساد اسرائیلی رو به خاک و خون کشید و این پیروزی رو به حضرت مسیح تقدیم کرد
اینم یه عکس که چند لحظه بعد از پیروزی بولدزر گرفته شد

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>





همانطور که چند روز پیش تو تاپیک شو ایمپکت رسلینگ 15 مارس که خدا رو شکر بازدید زیادی هم داشت اطلاع رسانی کردیم
این شو مهمترین شو این سه ماه گشته سال بود که اتفاقات و مسابقات عجیب غریب و باور نکردنی ای توش رخ داد و مهمترین
اتفاق قهرمان شدن درو گالاوی یا همون درو مک اینتایر بود درو گالاوی در جریان مسابقات این شو وارد مسابقه مین ایونت شد
و در نهایت با مت هاردی که قهرمان تایتل سنگین وزن بود روبرو شد و تونست مت رو شکست بده و به عنوان قهرمان جدید کمربند
سنگین وزن کمپانی تی ان ای معرفی بشه

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

قبلا هم گفتم بازم تکرار میکنم دوستان شو ایمپکت 15 مارس رو 100% ببینند
اینم عکسی از درو گالاوی که دارن ازش برای تلیغات وب سایت کمپانی تی ان ای عکس میگیرن

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>





اینم آخرین عکس از دوران قهرمانی مت هاردی هست که این عکس رو دو روز قبل از برگزاری شو ایمکت گرفته بود
به پسر کوچولوی مت هاردی هم تو عکس دقت کنید با مزست

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>





همکاری مشترک هفت کمپانی رسلینگی برای برگزار کردن یک پی پی وی
در یک اقدام عجیب و تقریبا بی سابقه 7 کمپانی رسلینگی تصمیم گرفتند با همکاری هم یک پی پی وی به صورت
مشترک برگزار کنند نام این پی پی وی لوچا لیبره هست که قراره 26 مارس 2016 در آرنا مشهور و بزرگ کمپانی
WWN برگزار بشه و از شبکه رسمی همین کمپانی هم منتشر و پخش بشه
حضور 4 رسلر ماسکدار معروف کمپانی AAA به خصوص ری میستریو در پوستر این پی پی وی به چشم میخوره که نشان
دهنده حضور این رسلرها در مسابقات این پی پی وی هست

<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

نام 7 کمپانی رسلینگی رو هم تو تصویر میبینید
در ضمن حضور درخشان رسلر BESTIA 666 زیبایی و هیجان این پی پی وی رو 100 چندان خواهد کرد



اگر سوال و نظری دارید حتما تو همین تاپیک مطرح کنید
با تشکر از همراهی همیشگی شما

براک لسنر
03-17-2016, 10:37 PM
ناموسا تو اسرائیل تور داشتن؟؟؟؟؟؟

تو اسرائیل ی زمانیم ی اونت mma برگزار شد ک کمپانی israel fighting championship اونو برگزار کرد و دیگه خبری از این کمپانی نشد

hesam1372
03-18-2016, 01:00 AM
اون مسابقه خشن اسمش چیه چرا اینقدر وحشین واقعیه یا نمایشی؟

The Fallen
03-18-2016, 08:50 AM
اون مسابقه خشن اسمش چیه چرا اینقدر وحشین واقعیه یا نمایشی؟


فکر کنم death match باشه. یعنی مبارزه در حد بی هوشی شدنو مربوط میشه به کمپانی czw که این کمپانی خشن ترین کمپانی رستلینگ است.

نیمه نمایشی هست حسام جان، یعنی مسابقاتش کاملا بوک شده نیست.

TARANTULA
03-18-2016, 01:43 PM
ناموسا تو اسرائیل تور داشتن؟؟؟؟؟؟

تو اسرائیل ی زمانیم ی اونت mma برگزار شد ک کمپانی israel fighting championship اونو برگزار کرد و دیگه خبری از این کمپانی نشد


بله ناموسن تو اسرائیل تور داشتن . این چیز عجیبی نیست و اولین بارم نیست که اینکار انجام شده
اصلا ربطی به اسرائیل نداره که کمپانی سی زد دبلیو این تور رو اونجا برگزار کرده



اون مسابقه خشن اسمش چیه چرا اینقدر وحشین واقعیه یا نمایشی؟


Mesq syo ra Jeruzalem اسم این تور و پی پی وی بود و اون مسابقه خشن هم سبک و اسمش Blood Tangle Web Match بوده
اصلا پایه و اساس مسابقات این کمپانی رو خون و خشونت میچرخه سی زد دبلیو وحشیترین و خونینترین کمپانی رسلینگ دنیاست



فکر کنم death match باشه. یعنی مبارزه در حد بی هوشی شدنو مربوط میشه به کمپانی czw که این کمپانی خشن ترین کمپانی رستلینگ است.

نیمه نمایشی هست حسام جان، یعنی مسابقاتش کاملا بوک شده نیست.


مسابقاتش تو هر پی پی وی به دو دسته تقسیم میشه دسته اول که تو یکساعت اول پی پی وی ها برگزار میشه نیمه نمایشی هست حتی کاملا نمایشی و فیک نیست
دسته دوم هم که بعد از دسته اول برگزار میشه کاملا خشن و واقعی و خونین هست بوری کخ بعد از مسابقه رسلرها زیر نر تیم پزشکی میرن و زخم ها و جراحت هاشون بخیه میشه و اغلب به ریکاوری چند ماهه هم پیش میاد که میرن
در کل پایه و اساس مسابقات این کمپانی خون و خشونته که از رئیس سابق این کمپانی آقای جان زندینگ برای دنیا به یادگار مونده
با آرزوی موفقیت برای آفای جان زندینگ و آقای دی جی هایدن رئیس فعلی کمپانی CZW هر دو این عزیزان خودشون از خشن ترین رسلرهای دنیا هستند

Naser
03-19-2016, 12:32 PM
فکر کنم death match باشه. یعنی مبارزه در حد بی هوشی شدنو مربوط میشه به کمپانی czw که این کمپانی خشن ترین کمپانی رستلینگ است.

نیمه نمایشی هست حسام جان، یعنی مسابقاتش کاملا بوک شده نیست.

ضرباتشون خطرناک و واقعی هم باشه ، رسلینگ بوک شده است دیگه...مگه میشه بوک شده نباشه؟ نوع مسابقه و اینکه کی میبره کی میبازه و یا باید چکارکنن رو باهم مرور میکنن طبیعتا دیگه...اصلا اگر بوک شده نباشه و در لحظه بخوان تصمیم بگیرن که با چه وسایلی بزنن تو سرو کله همدیگه امکان داره کشته بشن ...

بنظرم ضرباتشون خشن و واقعیه اما کاملا بوک شده است ، اصلا ذات پرو رسلینگ همینه.

تشکر از شاهرخ جان بابت تاپیک مفیدشون

The Fallen
03-19-2016, 02:07 PM
ضرباتشون خطرناک و واقعی هم باشه ، رسلینگ بوک شده است دیگه...مگه میشه بوک شده نباشه؟ نوع مسابقه و اینکه کی میبره کی میبازه و یا باید چکارکنن رو باهم مرور میکنن طبیعتا دیگه...اصلا اگر بوک شده نباشه و در لحظه بخوان تصمیم بگیرن که با چه وسایلی بزنن تو سرو کله همدیگه امکان داره کشته بشن ...

بنظرم ضرباتشون خشن و واقعیه اما کاملا بوک شده است ، اصلا ذات پرو رسلینگ همینه.


تشکر از شاهرخ جان بابت تاپیک مفیدشون

سلام ناصر جان

والا من روی این موضوع زیاد فکر کردم. با توجه به اینکه من تا الان فقط 4 تا پیپرویو این کمپانی را دیدم شاید نظرم یک مقداری دارای نقص باشه اما میخواستم بگم تا حدودی موافقم.

اصولا من مسابقات هر ایونت را به 3 دسته ی تقسیم میکنم. دسته ی اول که شامل مسابقات اول شو که کاملا شبیه به کمپانی های دیگه برگزار میشه،حتی بوک ها مچ هاشم شبیه به تی ان ای و WWE است . مسابقات با کیفیتی هم هستند فقط اشکال کارش نبود هیل و فیس در این نوع مسابقات است.

دسته ی دوم

مسابقاتی شبیه به مسابقات ECW است.این دسته هم بوک شده است. منتهی تفاوتش در فیک نبودن ضرباتش و استفاده از سنگین ترین وسابل ممکنه است. مصلا تو این کمپانی تمام میز ها و یا حتی دور رینگ هم سیم خاردار وجود داره. یا حتی از میز شیشه ای و لامپ مهتابی هم برای اسیب زدن به هم استفاده میکنند.

و اما دسته ی سوم مسابقات که معمولا در مین ایونت شو و یا بر سر کمربند قهرمانی است و همچنین فقط در پیپرویو خاصی گذاشته میشه. یک مقداری حسابش با بقیه مسابقات جدا است.

نوع مسابقاتش یک جورایی نیمه بوک شده است. ببینید من میگم در مسابقات بوک یه چهارچوب و یک قوانینی وجود داره مثلا اینکه در مسابقات بوک تمام حرکات اسکریپت شده است و یا حتی از قبل مشخصه که کی میبره و یا حتی چجوری ببره اما این مسابقات به حدی اکسترمش بالاست که نمیشه پیش بینی کرد واقعا چه اتفاقی قراره بیفته.در این مسابقاتش بعضی اوقات حالت بوک وجود داره اما در بعضی مواقع اصلا شبیه به کشتی گرفتن نیست و خشونت کار دقیقا شبیه به واقعیت است. یعنی یه چیزی بین بوک و یه چیزی شبیه به یک درگیری واقعی درش وجود داره. نمیدونم چجور توضیح بدم، یه جورایی برای بهتر متوجه شدنش نیاز هست که با چشم ببینید.برای همین من واژه ی نیمه بوک شده را مناسب تر میدونم تا بوک را

امیدوارم توانسته باشم کمکی کرده باشم.:rose_mini:

TARANTULA
03-19-2016, 03:34 PM
خب دوستان برای اینکه تاپیک ازموضوعش خارج نشه این تحلیلای کارشناسانتونو تموم کنین دیگه
بارها در باره این موضوع بحث و تبادل نظر شده وکسی نخواسته حقیقتو قبول کنه
هر کسی تحلیل از مسابقات این کمپانی برای خودش داره که کاملا شخصیه
زمانی به حقیقت واقعی میرسید که مسابقات این کمپانی به دور از مقایسه کردن با دبلیو دبلیو ای و ام ام ای ببینید
یه کم با دقت مسابقات سی زد دبلیو رو
ببینید و به فکر رینگ و تعداد تماشاگر و فضای ورزشگاه نباشید به حقیقت مطلب پی میبرید و به نظر و تبلیغ کسی برای دیدن این مسابقات نیازی ندارید