PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : |اخبار| 71 # ( خبر فوری ) : کودی رودز به کمپانی roh رفت !!!



TARANTULA
08-23-2016, 02:59 PM
با سلام


درست چند ماه پیش بود که خبرهایی از wwe منتشر شد که مقامات این کمپانی دیگر قصد تمدید قرار داد با کودی رودز برادر گلداست و پسر هال اف فیمر مشهور ، داستی رودز


را ندارند و از طرفی هم خود کودی رودز بعد از به تفاهم نرسیدن با wwe پیشنهاد های مختلفی از کمپانی های رسلینگی زیادی رو داشت که در نهایت از بین این کمپانی ها


کمپانی رینگ آف هانر یا همون ROH توانست با کودی رودز به تفاهم برسد و ماه پیش با این رسلر به مدت دو سال یعنی تا سال 2018 قرار داد همکاری نوشت


کمپانی ROH در تاریخ 2 دسامبر 2016 قراره پی پی وی فاینال بتل رو برگزار کنه


<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>


و اولین حضور رسمی کودی رودز در مسابقات کمپانی ROH در این پی پی وی خواهد بود بنابراین وبسایت رسمی این کمپانی امروز تبلیغات گسترده ای رو برای حضور کودی رودز


در پی پی وی فاینال بتل انجام داده و گفته که کودی رودز در این پی پی وی رسما دیبیوت خواهد کرد و به جمع رسلرهای کمپانی ROH خواهد پیوست


<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>


کودی رودز بعد از دامین سندو دومین رسلریست که بطور رسمی از کمپانی WWE جدا شده و با کمپانی رسلینگی دیگری قرار داد همکاری دو ساله اجرا کرده


بنابراین در آخرین ماه از سال 2016 میلادی و در آخرین پی پی وی سال کمپانی ROH شاهد حضور کودی رودز در این کمپانی و پی پی وی فاینال بتل خواهیم بود


پیشنهاد خودتون رو در رابطه این خبر مطرح کنید


با تشکر


تارانتولا


2 شهریور 1395