توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : یک بازی بسیار حساس در این هفته ی راو ... ( اختصاصی )
Ð-i-R-Ť-Y
06-16-2008, 09:05 AM
سلام
خب قراره در این هفته ی راو یک مسابقه ی بسیار زیبا بین John Cena و Umaga انجام بشه که نوع مسابقه به صورت Street Fight هستش و میتونه جالب باشه .
بای بای
AMIRWWE619
06-16-2008, 11:38 AM
ممنون آرمان . باحال و ديدني ميشه :4:
R . I . P
06-16-2008, 11:53 AM
سینا اوماگا رو خواهد ترکاند!!! :4:
cena-champ
06-16-2008, 03:43 PM
خدا کنه سینا این بار یه FU خفن به این اوماگا بزنه . مردیم از بس سینا نتونست FU بزنه به اوماگا
alex110
06-16-2008, 04:17 PM
اگه واقعي باشه اين امگا است كه برنده مي شه ولي با اين نمايش هاي مسخره و تابلو اين سينا كه صددر صد برنده بازي است يا اينكه كسي بياد سينا رو بزنه كه دكيو بشه
Ð-i-R-Ť-Y
06-16-2008, 04:24 PM
جناب alex110 بازی به صورت Street Fight هستش قانون DQ وجود نداره !
UniQue-M2JH
06-16-2008, 04:33 PM
ممنون .. خیلی حال میده اومگا ببره بخندیم به سینا ...
H H H
06-16-2008, 04:53 PM
تریپل اچ میاد دخالت میکنه امگا میبره حال میکنیم.
mahmoodtaker
06-16-2008, 05:22 PM
اوماگا دیگه اوماگای 2006 نیست.
100% سینا برنده است.
arman
06-16-2008, 09:31 PM
اميدوارم Umaga بزنه دهن جان سينا رو سرويس كنه
ali_big_red_monster_kane
06-17-2008, 01:39 AM
مرسی آرمان جان.سینا میبره.
Its_My_Life_Wwe
06-17-2008, 02:24 AM
wooooooooooooooooooooooooo[/size]
batista121
06-17-2008, 02:25 AM
خیلی ممنون معلومه امگا میبازه
The Phenom
06-17-2008, 02:46 AM
استریت فایت مسابقه غیر قابل پیش بینی هستش
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.