PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دبلیو دبلیو ای هشتصدمین راء خود را جشن میگیرد (اختصاصی)



R . I . P
11-01-2008, 06:26 PM
<b><font color=green>[برای دیدن لینک ها باید ثبت نام کنید . <a href="register.php">برای ثبت نام کلیک کنید</a>]</font></b>

کمپانی دبلیو دبلیو ای قصد دارد این هفته ی راء را 3 ساعته برگزار کند و هشتصدمین راء خود را جشن بگیرد ، گفتنی است که هشتصدمین راء چند هفته پیش برگزار شده ولی این هفته آن را جشن خواهند گرفت

همان طور که گفته شده شین و استفنی مکمن در این هفته راء حضور دارند و احتمال حضور سوپراستاران اسمک دَون و ای سی دبلیو هم در این راء میرود

راء این هفته در Tampa, Florida برگذار خواهد شد

I Am Legend
11-01-2008, 07:11 PM
معین جان فکر نکنم هشتمین راء باشه فکر کنم به مناسبت هشتدمین حادثه ایی که راء افتاده دارن این جشن را برگذار میکنن

R . I . P
11-01-2008, 07:51 PM
متوجه نشدم چی گفتی حامد جان
مگه من هشتمین راء نوشته بودم ؟!! . . .

AMIRWWE619
11-01-2008, 08:05 PM
معین جان فکر نکنم هشتمین راء باشه فکر کنم به مناسبت هشتدمین حادثه ایی که راء افتاده دارن این جشن را برگذار میکنن

معين گفت هشتصدمين . اين كلمه هشتدمين يعني چي؟ :4:


مراسم جذابي ميشه !

Ð-i-R-Ť-Y
11-01-2008, 09:28 PM
اینام تا تقی به توقی میخوره راو رو 3 ساعته میکنن :4:
مرسی داش معین