PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اخبار راو به تاریخ 22.12.08 (اختصاصی)



Sr - Q1
12-23-2008, 04:37 PM
نتایج راء به تاریخ 22 دسامبر

راء این هفته با حضور سانتینو مارلا و بث فینکس در استیج شروع میشه . در 12 ماه گذشته مردم هیچ گونه کاری انجام ندادن و حتی به من احترام نذاشتند . سانتینو از کودکان میخواد که به او توجه کنند او شروع به حرف زدن درباره ی بابانوئل میکند بث فینکس سعی داره که به سانتینو بگه حرف نزن ولی مارلا به فینکس میگه تو حرف نزن که یک دفعه آهنگ جان سینا زده میشه . جان سینا شروع به داد زدن بر سر سانتینو میکنه . سانیتینو به سینا میگه من امشب فرصت دارم که دهن تو را ببندم و میگه امشب یک هم تیمی برای خودت آماده کن چون باید به مصاف من و بث فینکس بری . جان سینا نیز میگه من یک **** را بر خواهم داشت .

مسابقه اول : کین / کلی کلی در مقابل شاون مایکلز

کین وارد رینگ میشه در حالی که کلی کلی با فاصله ایی نزدیکا دور پشت او است . به نظر می رسد کلی کلی مقداری ترسیده است . کین به تماشاگران میگه من هفته ی پیش به استفانی گفتم که به خاطر حرکتم از کلی کلی عذر میخواهم و سپس رو به کلی کلی میکنه و میگه من معذرت میخواهم . کلی کلی با قیافه ایی غمگین به کین نگاه میکنه .
شاون مایکلز وارد رینگ می شود . بازی شروع میشه و در همون ابتدا کین شاون را به گوشه ی رینگ میبره و ضربه های محکمی با دست راستش به او میزنه و حالا یک بیگ بوت . یک .. دو .. . حالا کین هدلاک را بر روی شاون اجرا میکنه و همچنان کنترل بازی را در درست دارد . حالا شاون داره با ضربه های مشت به بازی برمیگرده ولی کین نمیزاره و یک ضربه ی بسیار سنگین با دست راست به شاون میزنه . یک ... دو ... حالا کین ضربه ایی به وسیله ی پا به سر شاون میزنه . و حالا دوباره یک بیگ بوت . کین خودش را برای چوک اسلم آماده میکنه ولی شاون دفاع میکنه و اون رو به کراس فیس تبدیل میکنه . حالا کین سریعا از جا بلند میشه و یک اسلم به شاون میزنه . یک ... دو ... کین به گوشه ی رینگ میره و یک پرش بلند میکنه شاون بازم چوک اسلم را دفاع میکنه و یک اسویت چین موزیک به کین میزنه . یک ... دو ... سه ... ما میبینم که جی بی ال در بک استیج در حال نگاه کردن بازی شاون بود .

برنده ی بازی : شاون مایکلز

از کامرشال برمیگردیم و ویدئویی را از هفته ی گذشته می بینیم که اورتون یک ضربه با پا به سر باتیستا زد .
مسابقه ی دوم : کوفی کینگستون در مقابل مانو

مانو اول وارد رینگ میشه . سپس کوفی وارد رینگ میشه . بازی شروع میشه . کوفی مانو را به بیرون می اندازه ولی مانو برمیگرده و یک اسلم به کوفی میزنه و او را به گوشه ی رینگ میفرسته . مانو دو بار به سمت پای کوفی حمله میکنه که از طرف کودی رودس مورد تشویق قرار میگیره . مانو. دوباره یک اسلم به کوفی میزنه . یک .. . دو .. مانو هد لاک را اجرا میکنه و کوفی قصد داره این سابمشن را بشکنه ولی موفق نیست و مانو بازم اسلم میزنه به کوفی . پس از لحظاتی کوفی در گوشه ی رینگ فرصت پیدا میکنه و یک کراس بادی به مانو میزنه . حالا کوفی حرکت بوم بوم استاف رو اجرا میکنه . حالا مانو میخواد ساموان دراپ بزنه ولی موفق نیست و کوفی مانو را رول آپ میکنه . یک ... دو ... سه ...
برنده ی بازی : کوفی کینگستون

در بک استیج جان سینا در حال صحبت با کلی کلی است ولی مشخص نیست آنها چی میگن . سپس این دو قبل از جدا شدن از هم با یکدیگر دست می دهند .
سپس سیم اسنوکا در حال صحبت با رندی اورتون است . سیم به اورتون میگه من میدونم من میتونم تغییرات زیادی را در گروه انجام بدم . سپس مانو و کودی رودس در حالا آمدن هستند که اورتون میگه نیمخوام دیگه بشنوم ولی ممکن است بعدا به یک عضو جدید در گروه نیاز داشته باشیم . سپس سیم اسنوکا و مانو به یکدگیر خیره میشند .

سپس شاون در بک استیج در حال صبحت با پانک است و پانک درباره ی چیزهایی که در عراق دیده صحبت میکنه و همچنین بازی نامبر وان کانتاندر . تریپل اچ در آمدن به سمت این دو است و هانتر به شاون میگه ما باید با هم صحبت کنیم . تریپل اچ به شاون میگه من میخواستم به راء نیام ولی امشب مجبور شدم . اگر مشکلی داری من میتونم کمکت کنم ولی شاون میگه من به کمک هیچ کسی نیاز ندارم و میدانم دارم چیکار میکنم .

بازی سوم : جیلیان هال و لایلا در مقابل ملینا و میکی جیمز

این بازی را به سود ملینا و میکی جیمز به پایان رسید .

بازی چهارم : ری میستریو در مقابل جی بی ال
ری میستریو وارد رینگ میشه و مایکل کول میگه اتفاقی که برای ری هفته ی پیش افتاد روی نمیده چون استفانی به مایک ناکس امشب استراحت داده است . جی بی ال نیز وارد رینگ میشه . جی بی ال بر روی دست ری میستریو کار میکنه و میخواد یک پاور بمب به ری بزنه ولی موفق نیست و ری برادشا را بر روی طناب دوم میندازه و باری 619 آماده میشه ولی جی بی ال به بیرون میره و ری نیز یک پرش به روی جی بی ال میکنه . از کامرشال برمیگردیم و بازی در دست جی بی ال است . ری به بالای طناب میره تا یک پرش بر روی برادشا بکنه ولی جی بی ال دفاع میکنه و یک فال اوی اسلم میزنه . جی بی ال حالا در حال کار کردن بر روی قوزک پا ری است . ری با ضربه هایی که به پای جی بی ال میزنه میخواد به بازی برگرده . حالا برادشا یک کلوزلاین سنگین به ری میزنه . یک .. دو ... حالا در گوشه ی رینگ جی بی ال در حال زدن بسیار سنگین مشت به ری میستریو است . ری با ضربه ایی که به سر جی بی ال میزنه به بازی برمیگرده . ولی بازم جی بی ال کنترل بازی را در درست میگیره و ری را به بیرون از رینگ می ندازه و داور شروع به شمردن میکنه . 2 سوپراستار به رینگ برمیگردند . جی بی ال 3 کلوزلاین سنگین پشت سر هم به ری میزنه . یک .. دو .. حالا ری یک جاوبریکر میزنه . حالا ری خودش را به طناب ها میزنه تا برای یک حرکت آماده شه ولی برادشا یک بیگ بوت میزنه . حالا جی بی ال میخواد کلوزلاین فروم هل را بزنه ولی ری دفاع میکنه و یک دی دی تی به برادشا میزنه . حالا ری میستریو آماده است که 619 رو بزنه ولی در میان ناباوری همه شاون مایکلز میاد و جی بی ال را از طرف طناب ها دور میکنه . جی بی ال در بیرون رینگ است و شاون یک سیلی به جی بی ال میزنه و داور اعلام میکنه جی بی ال به دلیل دخالت در بازی برنده ی بازی است و ری از این نتیجه عصبانی است .
برنده ی بازی : جی بی ال

بازی پنجم : رندی اورتون در مقابل باتیستا

باز هم ویدئویی از زدن ضربه پا رندی اورتون به سر باتیستا پخش میشه . موزیک رندی اورتون زده میشه و او تنها و در میان تشویق شدید هواداران وارد رینگ میشه . یک داور اعلام میکنه که باتیستا قادر به بازی کردن در مقابل رندی اورتون نیست بنابراین رندی اورتون به دلیل حاضر نشدن باتیستا برنده ی بازی است . اورتون میگه من لحظات ماندنی زیادی در دوران ورزشی ام داشتم ولی هیچ کدام به اندازه ی ضربه زدن به سر باتیستا مرا خوشحال نکرد . اورتون میگه من 4 سال پیش برای اولین بار عنوان سنگین وزن را بردم ولی روز بعدش باتیستا مرا از پشت به پایین انداخت و به من حمله کرد . ضربه زدن به سر باتیستا به همان اندازه که من کمربند سنگین را بردم رویایی است . اورتون از باتیستا سوال میکنه چه احساسی داره که نمیتونه در رویال رامبل در مقابل جان سینا قرار بگیره ؟ تماشاگران یک صدا میگند RKO و اورتون به تماشاگران خیره میشه . اورتون میگه دفعه ی بعد که او مرا ببینه من دارنده ی عنوان سنگین وزن هستم . تماشاگران به شدت اورتون را تشویق میکنند و موزیک رندی اورتن زده میشه .

در بک استیج کلی کلی دیده میشه و در حال آماده شدن برای ورود به رینگ است که دالف زیگلر جلوی او را برای مدتی میگیره . کلی کلی به راه خودش ادامه میده و اینبار جان موریسون ومیز را میبینه . میز از کلی کلی به خاطر تومبستون و چوک اسلمی که از طرف کین به او زده شد تشکر میکنه . اونها از کلی کلی سوال میکنند جان سینا محافظ تو است و میگه نه . او فقط درباره ی تیم شدن با او از من سوال کرد .

بازی ششم : کریس جریکو در مقابل سی ام پانک

پانک اول وارد میشه و سپس کریس جریکو .
بازی شروع میشه . سید هدلاک از طرف جریکو بر روی پانک ولی زیاد طول نمیکشه و پانک برمیگرده به بازی . یک سیدهدلاک دیگر از جریکو . حالا پانک به بازی میگرده و یک آرم درگ به جریکو میزنه . جریکو پانک را به گوشه ی رینگ میبره و یک کلوزلاین به او میزنه . سوپلکس سنیگن از طرف جریکو . یک ... دو ... حالا پانک به گوشه ی رینگ میره و یک کراس بادی میزنه . حالا ضربه های سریع و مداوم از طرف پانک بر روی جریکو . از کامرشال برمیگردیم و جریکو در حال زدن ضربه هایی به پانک است . بیگ اسلم از طرف جریکو بر روی پانک . حالا سیدهدلاک از طرف جریکو . کانادا به شدت جریکو را تشویق می کند .حالا جریکو پانک را به گوشه ی رینگ میبره تا یک سوپلکس به او بزنه ولی موفق نیست و پانک یک کراس بادی دیگر نیز اجرا میکنه . یک ... دو .. حالا وال آف جریکو ولی پانک دفاع میکنه / پانک میخواد اسپرینگ بورد بزنه ولی موفق نیست . جریکو کدبریکر را میزنه . یک ... دو ... سه ...

برنده ی بازی : کریس جریکو

مین اونت : جان سینا و تریش استراتوس در مقابل سانیتنو مارلا و بث فینکس

سانتینو مارلا و بث فینکس اول وارد رینگ می شوند . آهنگ جان سینا زده میشه و او وارد رینگ میشه و میکروفون را میگیره . هم تیمی من کسی نیست جز .... تریش استراتوس . تریش در میان تشویق شدید هواداران وارد رینگ میشه . بازی شروع میشه و جان سینا سانیتو را بر روی رینگ می اندازه و تماشاگران در حال بو کردن سینا هستند . حالا تریش و بث فینکس وارد رینگ می شوند . هر دو **** به یکدیگر خیره می شوند . حالا این دو با هم گلاویز میشند و بث تریش را هل میده . بعد از مدتی نبرد حالا سینا و سانتیو وارد رینگ میشن و سینا یک بیگ بک سوپلکس میزنه و حالا فایو ناکل شافل . تماشاگران یک صدا میگند سینا ساک !!! . سینا برای اف یو آماده میشه ولی بث فینکس وارد میشه و نمیزاره حالا تریش میاد و یک ضربه با پا به بث فینکس میزنه . حالا اف یو از طرف سینا بر روی سانیتو مارلا . یک .. دو... سه ..و
بعد از بازی تریش و سینا با هم در رینگ جشن میگرند و دست یکیدیگر را بالا میگیرند .

Hamid
12-23-2008, 05:18 PM
تو اخبار خونده بودم که بازگشت تریش شایعه است پس جریان چی شد؟؟؟؟:23:

HaMo0n
12-23-2008, 05:21 PM
اخبار توسط حامد عزیز کامل شد
از حضور تریشم اصلا حال نکردم که چی مثلا گلامازون رو میتونه بزنه ؟
عمرا بتونه تریش بزنش

Goldberg The Man
12-23-2008, 05:33 PM
خیلی جالبه که تماشاگرا رندی رو تشویق کردن و سینا رو بو کردن...

Omid.Taker
12-23-2008, 05:48 PM
آقا علی گلدبرگ جان :4:

تورنتویی ها (کانادایی ها) همین تورین:4:

SASAN
12-23-2008, 06:00 PM
اهالی تورنتو عقده ای شدن . :9: :9: :9:

سینا بازم ترکونده . :24:

راو خوبی بود.

به نظم حریف سینا جی بی ال هست یا رندی :4:[hr]

به نظر من که حریف جان سینا شان مایکلز هست ولی اگه رندی باشه مطمئن باشید کمربند برای رندی میشه :24:


در خواب :11: :11:

سینا حالا حالا ها داره . 2 سالی داره :7:

بای ...

hosseinRKO
12-23-2008, 07:42 PM
به نظر من که حریف جان سینا شان مایکلز هست ولی اگه رندی باشه مطمئن باشید کمربند برای رندی میشه :24:

MaJiD HetFieLd
12-24-2008, 12:21 AM
من موندم سانتینو مارلا با چه عقلی به سینا پیشنهاد مسابقه داده:4:
ایول تریش بعد چند وقت دوباره تو راو حضور به هم رساند:4:
کاشکی لیتا بجاش اومده بود:5:

HaMo0n
12-24-2008, 12:16 PM
رتبه راو این هفته :
Monday Night Raw broadcast finished with a final 3.2 cable rating. This number is down from last week's 3.3 draw
میبینید که راو این هفته نسبت به هفته قبل نمره کمتری دریافت کرده

Hamid
12-24-2008, 02:45 PM
خیلی جالبه که تماشاگرا رندی رو تشویق کردن و سینا رو بو کردن...


تجربه ثابت کرده مردم ترونتو به رندی خیلی علاقه دارند که نمونش سامر 2004 و آنفورگیون 2006 در برابر دو کانادایی به خوبی تشویق میشه

Mr.Carter
12-24-2008, 09:17 PM
به نظر من تریش خوب کاری کرد برگشت! یه استوری لاینی حتما بین تریش و بث فینیکس درست میشه و تریش بث رو برای Woman's championship چلنج میکنه!!!!

The Viper
12-24-2008, 09:55 PM
البته توی این فروم طرفدارهای سینا کم نیستند و کسی قبول نمیکنه که سینا چهره منفوری هستش اما در کل برای اون دوستانی که شاید کمی منطق دارن میگم که سینا در سال 2005 با جریکو توی همون ماساچوست یعنی هامتاونش که با جریکو بازی داشت که حتی اونجا هم سینا ساک میگفتن.من نمیدونم چرا کسی نمیخواد قبول کنه سینا منفور هستش.اگر رندی توی آنفورگیون پارسال تشویق شد بخاطر این بود که روبروی منفورترین صاحب کمربند WWE ایستاده بود.تشویقش توی سامراسلم 2004 هم که اصلا" دلیل کاملا" متفاوتی داشت.مگه تریپل توی 2005 منفور بود؟مگه تماشاچیا ننوشته بودن:WE FEAR HHH! اما باتیستا چون چهره جدید بود محبوبیت زیادی گرفت.مثل رندی که اولین بازی سر کمربند اصلیش همون بازی بود.

Xtreme
12-24-2008, 10:34 PM
والا ما که تو راو این هفته هم دیدیم سینا چجوری بو میشد و برای همین هم تریش زیاد دوست نداشت
با سینا باشه . پس سینا اصلا طرفدار نداره .
ساسان چرا نمیخوای قبول کنی :4:

SASAN
12-24-2008, 10:37 PM
بابا این راو تو زادگاه اج بود ...

نمیخواد بو بشه .. یادت نیست 2 سال پیش چطوری اج را **** فلان کرد . از بالایه نردبلان تو 2 تا صندلی شکوند.

تو باید راو های امریکا را ببینی که چطوری تشویق میشه.

حتی معین هم اخبارشو گفته بود. :24:

The Viper
12-24-2008, 10:45 PM
والا ما که تو راو این هفته هم دیدیم سینا چجوری بو میشد و برای همین هم تریش زیاد دوست نداشت
با سینا باشه . پس سینا اصلا طرفدار نداره .
ساسان چرا نمیخوای قبول کنی :4:


داداش مشکل فقط همین راو نیستش که.مشکل اینجاست که مردم عقل دارن و قهرمان زوری نمیخوان!من هفت ساله دارم این کمپانی رو دنبال میکنم و تا حالا ندیدم کسی تو بازگشتش مستقیم بدون حتی یه بازی بره سر کمربند اصلی بازی کنه.این یعنی قهرمان زوری.مکمن چون این موضوع رو میدونست سعی کرد پارسال طوری جلوه کنه که سینا واسه کمربندش زحمت کشیده.مثلا بازیه لست من استندینگ گذاشت با اوماگا.(مسخره ترین بازی که آبروی اسم این بازی رو هم برد!)همیشه هم توی پروموی بازیهای سینا نشون میدن که داره وزنه میزنه یعنی که این بابا خیلی سختی کشیده!سینا حتی جلوی منفورترین چهره های این کمپانی هم بو شده.
من دقت کردم وقتی سینا وارد رینگ میشه مثلا" تماشاچیها نوشتن you cant see me یا هرچی این پلاکاردها دست بچه کوچولوهایی هستش که کلاه سینا رو گذاشتن.نمیخوام به طرفدارهای سینا توهین کنم اما کاملا" واضحه که اکثر طرفدارهای سینا رو کودکان تشکیل میدن به خاطر تریپ رپیش!

SASAN
12-24-2008, 10:47 PM
فرض کن همه کودکند دیگه چی .

برای ما سینا مهم است. :34:

:34: :24:

در ضمن هر کی در رسلمنیا بیاد . جلویه سینا پ*ش*م میشه :9:

__________

همینجا هم بگم بهتره ادمه ندیم . مشکلی است در یاه و ///

The Viper
12-24-2008, 11:08 PM
:

در ضمن هر کی در رسلمنیا بیاد . جلویه سینا پ*ش*م میشه :9:

__________




بله بله نمونش همین رستلمینیای امسال!

درکل من فکر کنم رندی همون چیزی شد برای سینا که همیشه بهش میگفت: Your worst nightmare!!!.....

دوست عزیز من موهام توی کل کل قبلا" توی این انجمن سفید شد(با نام کاربری قبلیم)و اصلا" حوصلشو ندارم.همین چندخطم به خاطر بیکاری نوشتم.برای شما و سوپراستار مورد علاقتون هم آرزوی موفقیت دارم!

HaMo0n
12-24-2008, 11:23 PM
عزیز من شما دیگه داری خیلی تند میری
اگر شما ضد سینا هستید منم هستم اما باید یه سری واقعیت ها رو قبول کرد
سینا طرفدار داره تو این شکی نیست از بچه 4 ساله بگیره تا یه مرده 40 ساله
این تیکه یه تیکه کاملا خالی بندی هست که طرفداران سینا رو یه مشت بچه تشکیل دادن و به خاطر تریپ رپش از این حرفها
من متوجه منظورتون از تریپ رپ نشدم ؟ یعنی منظور شما اینه که هرکی تریپ رپ دوست داره بچس ؟
جان سینا مخالف هم زیاد داره شاید به اندازه طرفداراش.. اما طرفدار هم زیاد داره
کلا بحث طرفداران سینا با مخالفاش هیچ وقت راه درستی رو نگرفته مثل طرفداران پرسپولیس و استقلال و یا طرفداران XBOX با PS3 که کل کلاشون هیچ وقت عاقبت خوبی نداشته
پس وارد جزییات نشیم بهتره

Mr.Carter
12-25-2008, 05:36 AM
آقا ول کن بزا سینا تا رسلمنیا خوش باشه بد از اونجا هرچه قدر میخوای بووووووووووو کن!!!
برای سینا یه مشکل قدیمی پیش اومده که کمپانی هم نمیتونه کاری انجام بده:
خیلی تکراری شده!!!!!!!!!!!!
[size=medium]پس بزا تا رسلمنیا راحت باشه رسلمنیا که شروع شد همه با هم بو میکنیم!

WFZ
12-25-2008, 01:14 PM
بابا این راو تو زادگاه اج بود ...

نمیخواد بو بشه .. یادت نیست 2 سال پیش چطوری اج را **** فلان کرد . از بالایه نردبلان تو 2 تا صندلی شکوند.

تو باید راو های امریکا را ببینی که چطوری تشویق میشه.

حتی معین هم اخبارشو گفته بود. :24:


از بالای نردبان تو دو تا صندلی شکوند !!!!
منظورت میزه ؟!

-[Aidin]-
12-25-2008, 01:28 PM
اخبار کامل و خوبی بود ممنون
من وقتی راو رو مشاهده میکردم
واقعا در هیجان زیادی بودم
تماشاگران کانادایی سرود کشورشون رو می خوندن
یا Jericho تشویق شد و Cm Punk بوو می شد
و یا سینا که این بار خیلی بوو شد .!
البته این عادی شده برای سینا " متاسفانه یا خوشبختانه " تمام این به وجود اومدن
مخالفان سینا باعث خود کمبانی WWE بوده . حالا باید به فکر باشند ... اما با ویدیو هایی که میزارند دررست نمیشه مثال A Day In Life John Cena !!!!!!
به نظرم شب خیلی خوبی بود تو راو به امید اومدن راو دوباره به کانادا

Mr.Carter
12-25-2008, 01:31 PM
داداش من میگم بحث رو تموم کنیم نمیتونیم بگیم که سینا مزخرفه و رندی فرشته است. هرکی طرفدار یکی است. من طرفدار HBK تو طرفدار رندی اون طرفدار باتسیتا این آقا طرفدار سینا اون آقا طرفدار ادج پس این بحث ها به جایی نمیرسه. ولی نتیجه گیری این که ساکنین هر شهر سلیقه های مختلف دارند.