PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مروری بر راء امشب |Latest Headlines|



R . I . P
12-29-2008, 05:29 PM
راء امشب در Manchester, NH برگزار می شود و همان طور که از قبل اطلاع داده شد مسابقه ای 4 نفره برگزار می شود بین جی بی ال و شان مایکلز و ارتن و جریکو که برنده با جان سینا در رویال رامبل بازی خواهد کرد

همچنین گفته می شود تعدادی از شرکت کنندگان رویال رامبل امشب مشخص خواهند شد

و در نهایت امشب گفته شده بازی استریت فایت بین جریکو و سینا در دارک مچ برگزار می شود

Hamid
12-29-2008, 05:53 PM
بازی اولو که شان یا جی بی ال میبرند
فقط یه سوال داشتم آقا معین هر کس که تو این بازی 4 نفره بازنده بشه دیگه نمی تونه توی رامبل بازی کنه

R . I . P
12-29-2008, 05:56 PM
نه فکر نکنم این جوری باشه

چون واقعا رامبل بدون حضور یکی از اینها بی معنیه

a.j.b
12-29-2008, 06:04 PM
برای زیاد شدن جذابیت رویال رامبل باید هر چهار نفر شرکت داشته باشن
از اطلاعات ممنون

S.H.A.Y.A.N
12-29-2008, 06:53 PM
ممنون اقا معین بابت اخبار.
بنده امیدوارم هرکس با John Cena روبرو شود وی را برده و قهرمان جدید نام گیرد.
در حال حاضر Champ بودن Cena کمی مسخره هست.

HaMo0n
12-29-2008, 08:58 PM
مین اونت بازی بسیار عالی میشه
اما باختن افراد این بازی دلیلی نمیشه که در رویال نباشن مطمعن باشید همشون هستن

The Viper
12-29-2008, 09:05 PM
با تشکر . مطمئن باشید امشب رندی برنده نمیشه.چون برنده زویال رامبل رندی هستش و اگر هم تایتل چنجی داشته باشیم اون سوی قضیست یعنی کمربند جف شاید تا رستلمینیا جابجا بشه.به همین راحتی کمربند رو از سینا نمیگرن مگر تا رستلمینیا توسط رندی.

WWE_HRN
12-29-2008, 09:19 PM
بازی اولو که شان یا جی بی ال میبرند
فقط یه سوال داشتم آقا معین هر کس که تو این بازی 4 نفره بازنده بشه دیگه نمی تونه توی رامبل بازی کنه

نه عزيز من احتمالا jbl با كمك شان برنده ميشه فرقي نميكنه چه كسي بازنده ميشه هر سه نفر ديگه تو رويال بازي ميكنند

HaMo0n
12-29-2008, 09:26 PM
کل کل های بی مورد داره خیلی زیاد میشه دیگه
از همینجا اعلام میکنم به کاربران که به هیچ وجه کل کلی من در تاپیک نبینم چون آخر سر جز دعوا و فحش فحش کاری چیزه دیگری نداره
لطفا فقط درباره موضوع تاپیک بحث کنید نه چیز دیگه

R . I . P
12-29-2008, 09:28 PM
هامون جان همه رو پاک کردم :34:

WWE_HRN
12-29-2008, 09:40 PM
هامون جان همه رو پاک کردم :34:


اقا خدايي چرا پاك ميكني
كيفيش تو كلكل كردن ديگه
به نظر من مشتركين سايت اينقدر با فهم هستند كه به هم توهين نكنند
يعني ارزشي نداره به خاطر چيز به اين كوچيكي توهين بشه
اون طرف استار مورد علاقه خودش من همينطور
با هم كلكل ميكنيم بعد هم ميريم

R . I . P
12-29-2008, 09:42 PM
عزیز من این ها الان همه اسپم بیخوده

من تاپیک خبر زدم در باره راء امشب ، تاپیک به برتری آندرتیکر کشیده شده

هر کی میاد یه پست میده ساسان جواب میده ، انگار نه انگار که کاربر طلایی بسته دیگه این بچه بازیا

WWE_HRN
12-29-2008, 09:43 PM
آقا واقعا رو چه حسابی می گین سینا.سینا با ضعیف ها بازی می کنه و می بره.


حالا هي ميگن كلكل نكنيد اخه سينا تو 14 ماه كه كمربند wwe رو داشت و قبل از اون با كسي هم بود كه بازي نكنه
و برنده نشه ؟
نه خداييش بود
اگر ميخواي بگي تيكر من اون رو هم در حد سينا دوست دارم ولي كلا اون تو smackdown بوده سينا تو راو[hr]


عزیز من این ها الان همه اسپم بیخوده

من تاپیک خبر زدم در باره راء امشب ، تاپیک به برتری آندرتیکر کشیده شده

هر کی میاد یه پست میده ساسان جواب میده ، انگار نه انگار که کاربر طلایی بسته دیگه این بچه بازیا


به نظر من شما بايد يك بخش واسه كلكل كردن بزاري تا اين مشكلات در تاپيكهاي متفرقه ايجاد نشود

MaJiD HetFieLd
12-29-2008, 09:47 PM
برنده شان مایکله:33:
به نظر من بهتره یه بچث جداگونه واسه کل کل بذارید هر هفته هم یه بحث داشته باشه:5:
بخدا کل کل چیز خوبیه:4:یه نفر هم مسوولش بشه که هرکی بد دهنی کرد اخراجی چیزی بشه.

WWE_HRN
12-29-2008, 09:50 PM
برنده شان مایکله:33:
به نظر من بهتره یه بچث جداگونه واسه کل کل بذارید هر هفته هم یه بحث داشته باشه:5:
بخدا کل کل چیز خوبیه:4:یه نفر هم مسوولش بشه که هرکی بد دهنی کرد اخراجی چیزی بشه.


اقا دمت گرم من هم همين رو گفتم
اصلا تا كلكل نباشه فايده اي نداره

HaMo0n
12-29-2008, 09:50 PM
نه دوست خوب تجربه به ما ثابت کرده کل کل آخر عاقبت خوبی نداشته و آخر باعث درگیری شده و فحش فحش کشی
الان میگید فقط کل کل اما وقتی عصبی شدید هرچی به زبون اومد بار یه کسه دیگه کردید اون موقع هم خودتون بعدم پشیمون میشید اما اون طرف رو ناراحت میکنیم
به هیچ وجه بحث جان سینا رو دیگه در این تاپیک نبینم

Ð-i-R-Ť-Y
12-29-2008, 10:00 PM
ما یه بخشی داشتیم به اسم GM mode که فقط توش کل کل میکردیم , که هربار عاقبتش شد فحش و فحش کاری و کل کل های ناجور و دعوا که باعث کدورت بین کاربر ها میشدش !!
شما الآن اینطوری بگی ولی نمیتونی جلو خودت رو بگیری !!
دوستان دیگه لطف کنن از مسیر اصلی تاپیک منحرف نشن ! :3:

Mr Heel
12-29-2008, 10:09 PM
حالا این بحثا رو ول کنین یکی بگه این شان بالا خره صورت این برادشا رو با sweet chin music میاره پایین یا نه؟:11::11::9::24:

WWE_HRN
12-29-2008, 10:17 PM
حالا این بحثا رو ول کنین یکی بگه این شان بالا خره صورت این برادشا رو با sweet chin music میاره پایین یا نه؟:11::11::9::24:


نه بابا اينطور كه بو مياد شايد كمكش هم بكنه