توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آیا وینس به رتبه بندی راو کمک کرد ؟
با توجه به اینکه از چند هفته پیش اعلام شده بود وینس به رینگ بازمیگردد و برای این موضوع تبلیغات زیادی هم شده بود . البته در آن زمان استفانی مک مهن . دختر وینس و جی ام فعلی راو از رتبه ضعیف راو صحبت میکرد . گفته میشه با بازگشت وینس رتبه بندی واقعی راو پیشرفت داشته و وینس هم انتظار زیادی داره تا چند هفته بعد راو دوباره جون بگیره . به نظر میاد که وینس ریواری خودش رو بعد از رامبا شروع بکنه تا رتبه راو دوباره زیاد بشه
Hamid
01-22-2009, 06:53 PM
به احتمال زیاد وینس با آستن ریواری دارند اگه این اتفاق بیفته یعنی بازگشت به سالهای 98 و 99 و ریتینگ راو سر به فلک می کشه
MaJiD HetFieLd
01-22-2009, 11:31 PM
نه حمید جان،ریواری استون کلد منتفیه بخاطر بیماری استون کلد.شاید یا رندی ریواری داشته باشن بخاطر کاری که رندی کرد.
Goldberg The Man
01-23-2009, 01:54 PM
چه بيماري داره استون كلد؟
اگه منتفي بشه كه خيلي بد ميشه،همه منتظر اين قضيه بودن...:2:
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.