بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

مکالمه بین M.M.K.D و Olympic Hero

3 پیغام بازدید کنندگان

  1. حسین جان شرمنده امیدوارم تَ تاثیر قرار نگرفته باشی !
  2. حالا پرهام جون حساس نشو حساس نشو

    دیگه کلا عوضش کردیم تا راحت شیم بره دمت گرم ازا ینکه گفتی ما یه چی یاد گرفتیم
  3. حسین جان شرمنده ولی درستش " ناهار نخردمی " هست !

    من خودم شمالی هستم !
نمایش پیغامهای بازدید کننده 1 از 3 تا 3
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد