حسین جان شرمنده امیدوارم تَ تاثیر قرار نگرفته باشی !
حالا پرهام جون حساس نشو حساس نشو دیگه کلا عوضش کردیم تا راحت شیم بره دمت گرم ازا ینکه گفتی ما یه چی یاد گرفتیم
حسین جان شرمنده ولی درستش " ناهار نخردمی " هست ! من خودم شمالی هستم !