بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

مکالمه بین Dark Shadows و ABBAS619

6 پیغام بازدید کنندگان

  1. rock bottom
    این دقیقا چیزیه که تو بازی ساخت کمپانی نوشته شده حلا از هر کس که بپرسی همین رو بهت میگه(به جان خودم راست میگم)
  2. rock bottom
    این دقیقا چیزیه که تو بازی ساخت کمپانی نوشته شده حلا از هر کس که بپرسی همین رو بهت میگه(به جان خودم راست میگم)
  3. نه همونه ولی می خوای بریم از فعالان انجمن برسیم راک بارم هست یا راک باتم؟
  4. نه دوست عزیز تو قسمت موی ست بازی wwe12 بخش فینیشر ها اسم فینیشر راک رو همین نوشته راک باتم
  5. ولی فکر کنم راک بارم هست. Rock Barem
  6. شایدم راک با را بارم خودش باتیستا رو بیاره جلوی چشمش.



    منظورت راک باتم بود دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمایش پیغامهای بازدید کننده 1 از 6 تا 6
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد