بیا عزیزم، اینم عکسی که می خواستی. http://upload.tehran98.com/img1/kgt2...zxrvlcsncc.jpg
داداش ما یه عکسی داریم می خوایم برای امضا بزارم اگه میشه یه کم کوچیکش کنید.مرسی. http://static1.businessinsider.com/i...-grammys-2.jpg
عزیز از هرکی سوال بپرسی میگه راک باتم من نمیدونم راک بارم دیگه چی هست؟ راک باتم درست است.
آقا دستت درد نکنه ما یه کل کلی بین کاربر abbas 619 داشتیم جون من فینیشر راک باتم هست یا راک بارم؟
دوست عزیز، تو خبر نوشتم که فقط تو هند و دو سایت معتبر فروشگاه آنلاین به فروش میرسد، هنوز تو بازار اروپا نیست، بعد تو ایران باشه.