بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

مکالمه بین Vince McMahon و The Survivor

5 پیغام بازدید کنندگان

  1. اصفهان نیستم من .
    به پژمان بگو .
  2. http://www.iranwwe.net/group.php?gmid=149&do=discuss#gmessage149
  3. عيدت مُبارك داداش . ايشالله سال هاي سال كنار خانوادت به خوبي و خوشي زندگي كني .
    به اميد پيروزي و موفقيت هاي بزرگ در اين سال براي تو و همه ي ايرانيان ...!
  4. بههههلههههههههههههههههههه ههه !!! بهههلهههه
  5. کریس رونالدویی بوده واس خودش وینس !
نمایش پیغامهای بازدید کننده 1 از 5 تا 5
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد