RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA
اهنگ رسمی پی پی وی ::
ROLLIN | [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
---------------
مصاحبه ای با دی انکایند تزار قبل از آی دبیلو ای منیا !!
سلام شروین . چطوری .. نظرت در مورد مینیا ی پیشرو چیه ؟
انکایند : نظری ندارم .. شب خاطره انگیزی میشه
میزنیم به دستای آی دبیلو ای هیتد سوسول !!
ایا این درسته که شایعه شده ساسان مدال کاراگاهیش تقلبی هست ؟
انکایند : ایشون سواد هم نداره .. مدال کاراگاهی ؟
نظرت در مورد حرف های ساسان که تورو بی سواد خطاب کرد و گفت " وقتی به چی داداش چی مامان میگفت من کاراگاه بودم " چیه ؟
انکایند ::من اصلا نمیخوام در این مورد حرف بزنم ... برن گمشن الـــــ ـــان
شروین جان کنترل رو خودت رو حفظ کن ..
انکایند :: بزارید یه قصه ای به همَی شما بگم .. شما امریکایی ها
و بنده گوشی رو در این لحظه قطع کردم :4:
Shayan whatcha Gonna Do CUZ EASY E Is Comin For U
:4:
پستــر هــاي مســابقـات : IWEMANIA
ســـــــــــــلام.
[align=center]iWE Mania : 9 April 2010
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
=========
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania :"Main Event": iWE World Heavyweight Champion Ship
The Detective " SASAN © Vs. The Unkind " TeZAR
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania Frist Bold Match : Admin Vs. Admin
Hammon Vs. Sgt . Amir Arian
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Hated Soldiers Vs. B.A Group
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania : islamik inferno match
The Godfather Vs. Man On Fire
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania House Of Fun Match
KANE vs. BiG $EXY
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania : RAW Vs. iMPACT For Extreme Rules Match
Controversy Createsh Ca$h " The Main Event vs. The Best There Is " Awesome
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania : iWE Spam World Champion Ship
Brothers of Destruction © Vs. Salar_cena
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania : Handicap Match 3-1
The UnderTaker " DeadMan & Demon Of Destruction & ABOLFAZL Vs. " 9 - 0 " GoldBerg The Man
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
Eight man Money in the Bank ladder match
RK_Ode Vs. Frankie Kazarian Vs. captain rvd Vs. The Rioter Vs. WWESHOPS Vs. Sherlock Holmes Vs. Mak Vs. The Great One
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE World Tag Team Chamiopn Ship => special guest referee The Phonem
Comiser Jacobs & Dead Memories © Vs. The Basted & The Shadow Vs. R . I . P & New World Order
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
iWE Mania : Hell iN A Cell Match
MaJid LashleY Vs. I Am Legend
[/align]
[align=left]=========
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
=========[/align]
طـرحي از بازي مـين اونـت توسـط شـروين عزيز :4: : [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] .
RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA
این عکس منو از کجا اوردی دزد ؟ :4: :15:
RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Sr - Q1
این عکس منو از کجا اوردی دزد ؟ :4: :15:
اين عكسا تنها گوشه اي از عكساييه كه ما طي مدتي كه تو فروم عضو بوديم جمع كرديم و عكس اكثر بچه ها تو آرشيو ما موجوده از جمله خود ساسان و مرتضي و پويان و بقيه كه سه عكس اخير چون سيكرت بوده تو بنرها گذاشته نشده:9:
راستي ساسي مرتيكه اين چه عكسيه از ما گذاشتي؟؟؟ ناسلامتي ما گردن كلفت و گنده اين جمعيم ورداشتي عكس با فيگور پروانه اي گذاشتي از ما؟؟ سري بعد اون عكسي كه اداي گلدبرگ رو درآورده بوديم بذار بچه ها شب خوابشون نبره:4:
RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA
عکس من و هیچکی نداره جز تعداد معدودی :24:
ابوالفضل داره Taunt رندی ارتن میره ؟ :دی
RE: IRANWWE : یک روز باقیمانده تا IWEMANIA
ساعاتی تا مینیا نمونده و از من خواسته شده که تولید hype بکنم !!!!
کیو ببخشید پویان جان رهبر معظم آی دبیلو ای کمپانی این منیا رو سال مینیای وحشت مضاعف و جنون مضاعف نام گذاری کردن که مبارک باد انشاالله !!
بخشی از صحبت های ایشون ::
« ببینید این وینس منمن !! و دیسک کارتر !!! چطوری کــــ ونپانی!! داری میکنن .. یاد بگیرید عزیزان من یاد بگیرید !! »
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
میزگردی با حضور انکایند و کاراگاه ترتیب دادیم .. که به سمع و حضورتون میرسونیم !!
چی داداش !! دست رو بنداز ..
خوب من بگم من نقش خاص ندارم ادامه میزگرد به خود شروین و ساسان واگذار میکنم !
انکایند : ساسی بیا یه دست ســــ ــ اک مجلسی بزن !
ساسی :: خفه نادان
انکایند : چی چی گفتی ؟
ساسی :: به حکم حاکم بزرگ میتی کومان و مدال کاراگاهیه من شما بازداشتی ..
انکایند :: یخه رو ول کن . چی چی داداش ؟ ول نمیکنی بیا .. تــــ ــ ــق ( صدای کف گرگی !! )
ساسان انکایند رو بلند میکنه و اف یو روی میز میزنه ..
اوه مای انکایند لانچیکو رو در اورد !
در این لحظه ماموران امنیتی میان و این دو جانی رو میبرن :4:
نتایج زنده و لحظه به لحظه IWEMANIA
[align=center]به نام خدا
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به آرنای 70 هزارنفری اختصاصی Iranwwe میریم جایی که 72 هزار 567 هوادار مشتاق آماده هستند تا IWEMANIA آغاز بشه.
نوبت به دارک مچ قبل از آغاز رسمی هست که یک بتل رویال بین اعضای ICTW برگزار میشه.
[size=small]
دارک مچ بتل رویال[/size]
Straight Edge | Unknown | MR.CHRISTIAN CAGE | amingorgan | SHEAMUS | C.M.PUNK | THE LEGEND KILLER | cena_rey | THE MIZ | twist of fate | MR.JEFF HARDY | The People Champ | ShAhIn.StuUnEr | awwe | Orton.Taker | my_god_batista | new ratt | Humanoid | kia_the game
تمام استار ها مثل خر میریزن تو رینگ.همه دارن زورشون رو به همدیگه میزنن اما جالبه کسی بیرون نمیفته.در این لحظه به نظر میرسه cena_rey به جای اینکه به بقیه فشار بیاره ، به خودش فشار میاره و همین امر باعث میشه توده هوای پرفشاری از ماتحتش خارج بشه وبقیه استارها پرواز کنن نه تنها از رینگ ، بلکه از آرنا خارج بشن.
[size=small]
برنده : cena_rey[/size]
سینا_ری داره خوشحالی میکنه اما به خاطر گردو غبار کسی نیمتونه اونو ببینه.مسوولان صبر میکنن که گردو غبار بخوابه . حالا نوبت به شروع رسمی ایونت میرسه.
اینتروی کمپانی پخش میشه.ویدئوپکیجی دیدنی از مسابقات امشب پخش میشه و میریم به سراغ IWEMANIA!
داریوش در رینگ ایستاده و سرود ای ایران ای مرز پرگهر رو اجرا میکنه.تشویق شدیدی میشه و میریم به سراغ اولین بازی شب:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[size=small]iWE World Tag Team Championhip => special guest referee The Phenom
Comiser Jacobs & Dead Memories © Vs. The Basted & The Shadow Vs. R . I . P & New World Order
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سه تیم وارد میشن.معین شورتی صورتی پوشیده که مناسب سنش هست.همچنین رویی شرت علی باستد یک ضربدر قرمز بزرگ روی آرم رپید شر خورده و جلوی شرتش نوشته سرور اختصاصی رو عشقه!محمد حسین و پژمان و معین کار رو آغاز میکنن.علی متالیکا و پژمان رو معین دابل تیم میکنن .یه دابل کلوزلاین میزنن ولی وقتی پژمان میره برای پین علی متالیکا عصبانی میشه و حالا این دو نفر با هم دعوا میکنن.محمد حسین یک هد بات میزنه و پژمان رو هل میده و پژمان به بهمن میخوره.علی متالیکا یه دسته ایکس باکس 360 از زیر رینگ میاره و وارد پژمان میکنه.حالا تو شکم پژمان یک چراغ سبز چشمک میزنه و بیهوش شده.علی سعی میکنه تگ کنه با پژمان اما دستش نمیرسه و عملا این تیم کاری از دستش برنمیاد.علی متالیکا تگ میکنه و کمیسر وارد میشه.معین جیغ میکشه و با بهنام تگ میکنه.بهنام با انگشت خودش به دنبال کمیسر میکنه و بالاخره موفق میشه فینیشرش یعنی Qazvin's Finger رو اجرا کنه.همین که میخواد کاور کنه معین باهاش تگ میکنه و میره برای کاور 1..2.. اما کمیسر کیک اوت میکنه.معین عصبی میشه و به سر بهمن داد میزنه اما بهمن یه پیشته میکنه و معین گریه کنان آرنا رو ترک میکنه.حالا قهرمانا هر دو در رینگ هستن ، پژمان همچنان بیهوشه و کمیسر و علی متالیکا دو به یک در برابر بهنام قزوینی هستند.بهنام با یک لگد کمیسر رو شوت میکنه و میره برای QAZVIN's FINGER اما ناموفقه و به جاش از درد ناله میکنه.بله ، علی متالیکا یک تیکه اهن رو در جای مناسبی از شرتش قرار داده.حالا علی متالیکا انگشت مصدوم بهنام رو میپیچونه و بهنام تپ اوت میکنه.
[size=small]Winners and STILL iWE World Tag Team Champion : Comiser Jacobs & Dead Memories[/size]
بعد بازی علی باستد تف میندازه تو صورت پژمان و با عصبانیت آرنا رو ترک میکنه.شاهد خوشحالی چمپین ها هستیم.
-در بکستیج بیشاف رو میبینیم که داره گرم میکنه و زیر لبش فحش میده و می خنده.
[size=small]iWE Spam World Championship
Brothers of Destruction © Vs. Salar_cena
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دو نفر وارد میشن.سالار دستشو دراز میکنه تا با چمپین دست بده.برادرز آو دیستراکشن هم دستشو دراز میکنه ولی ناگهانی از شورت سالاار میگیره و رول-آپ میکنه.1..2..3.
[size=small]Winner and STILL iWE Spam World Champion : Brothers of Destruction[/size]
چمپین در حای خوشحالی هست که صدای شکستن شیشه میاد!بله دانیال 3:16 با دو شیشه ایستک وارد میشه و شیشه ایستک رو میکوبونه تو سر برادرز.از سر چمپین خون میاد و دانیال کاور میکنه 1..2..3.دانیال از قانون آن د لاین بود 24 ساعته کمربند استفاده کرد و برای دومین بار موفق به کسب این کمربند میشه.
[size=small]Winner and NEW iWE Spam World Champion : 3:16[/size]
نوبت به بازی بعدی میرسه
[size=small]iWE Mania House Of Fun Match
KANE vs. BiG $EXY
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ورزشگاه به رنگ قرمز درمياد . اهنگ كين زده ميشـه. و قول قرمز پوريا به رينگ مياد . اهنگ بيگ سـ ك سي زده ميشه و رسول به رينگ ميـاد . دور رينگ همه چيز است. رسول تا به رينگ مياد . پوريا يك انبر رو به سمتش پرت ميكنه. و از سر رسول خون مياد . كــاور ...1..2.. ناموفق . پوريا چهار تا ميز اماده ميكنه . رسول رو رو ميز سوم ميزاره . و يك لــادر ورميداره . پوريا بالاي نردبان رفته . ميخــواد بپره. پوريا ميپره. و رسول خودشو از ميزها به پاين ميندازه . پوريا رو 4 تا ميز خورد ميشه. رسول خودش به پوريا داره نزديك ميكنه . ميره براي پين 1.......2........ اوه . پوريا پين نشد . هر دو رو زمين افتادن .
رسـول ميره يك سيم خاردار مياره . يك اچار فرانســه رو زمين است تو دسـت پوريا تا رسول ميخواد پوريا رو برگدونه پوريا اچار رو تو كمر رسول مينزه. رسول نقش بر زمين ميشه . هـوادارن ايمپكــت شعــار ( كشتـيكچ يعنـي اين ) رو سر ميدن . بچــه هـا چشمـاشونو بسـتن داره بازي رو ميبينن . اره برقـي از زير رينگــ پوريا در مياره . رسـول از بلاي رينگ به صندلي رو پوريا ميپره . و هر داغون ميشـن . پوريا خودشو به رينگ ميبره . رسول پاشده . يك كيسه پونيز رو ميبهر به رينگ و گوشه رينگ خالي ميكنه . پوريا رو راست ميكنه كه جك نـايف بزنه . كه از طرف پوريا دبل ميشه. و يك چوك اسلم تو پونيزهـا ميخوره . اوه خـداي من . رسول از جـاش نميتونه تكون بخوره . پوريـا ميره براي كـــاور ....1.....2....3......... و بلــه پوراي بازي رو ميبره .
[size=small]Winner : KANE[/size]
پوریا بعد بازی یک بیلاخ به سمت تماشاچیا نشون میده و رینگ رو ترک میکنه.
[size=medium]*پرومو*[/size]
0-9 ، رکوردی رویائی.این مرد 9 نفر راشکست داده و به کسی نباخته است.Mr.Carter ، Rk-Ode ، R . I . P ، The Shadow ، ABOLFAZL ، TeZAR ، Slash ، Ð-i-R-Ť-Y ، Dead Man.این 9 نفر قربانی های او بوده اند. در طرف مقابل ، سه نفر که ادعای مرده شور بودن میکنند.در ابتدا جنگ بین این سه بود که کدامشان مرده شور بهتری است و این جنگ را کیومرث برنده دش.حالا این سه نفر بسیج شده اند تا استریک را از بین ببرند.کدام یک موفق خواهند بود؟
[size=small]Handicap Match 3-1
The UnderTaker " DeadMan & Demon Of Destruction & ABOLFAZL Vs. " 9 - 0 " GoldBerg The Man
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در رختکن هستیم.یک نفر در میزنه و میر علی خارج میشه.میر علی با اسکورت میاد و در مسیر به یک بچه کوچولو امضا میده.میر علی با روش های خودش به رینگ میاد و .. دینگ!سه نفر با لباس تیکر وارد میشن.ابولفضل خندشگرفته اما کیو مرث بهش سقلمه ای میزنه تا جلوی خندشو بگیره.سه نفری به رینگ میان.محمد حسین سعی داره تا در حین در آوردن زبونش چشمشو سفید کنه اما یکی از چشماش با در آوردن زبونش بسته میشه و این مسئله باعث خنده تماشاچیا میشه.بازی شروع میشه.سه تیکر از ترشون پشت هم قایم شدن.میر علی به طور ناگهانی یه اسپیر همزمان به هر سه نفر میزنه و مثل سه تا گوجه که تو سیخ میرن ، روی زمین ولو میشن.میر علی میره برای کاور اما هر سه نفر کیک اوت میکنن تا نشون بدن سر سخت تر از این حرفان.میر علی چند هدلاک اجرا میکنه اما در برابر سه نفر کم میاره.حال فن های دو و سه نفر رو از تیم تیکر ها شاهذ هستیم.در یک هرکت زیبا ابتدا ابولی از بالای ترنباکل منسالت میزنه و بعدش محمد حسین بلافاصله لگ دراپ میزنه و بالافاصله کیو هم یک اسپلش تاماشاچیا به وجد اومدن.میر علی هیچ وقت این قدر ضربه نخورده بود.حالا سه نفری یه دور چوکسلم میزنن.کیو انگشتش رو رو گلوش میکشه و میره برای تومبستون اما ابولی جلوشو میگیره و میگه تومبستون برای منه.محمدحسین هم وارد میشه و دعا بالا میگیره.ابلوی قاط میزنه و یه دابل چوکسلم به هر دو یارش میزنه!ابولی میره برای تومبستون و موفق میشه.دستای میر علی رو روی سینش میزاره و کاور میکنه1..2.. نه!یک نفر پین رو میشکونه.او کسی نیست جز .... ممد هوگن! ابولی باورش نمیشه.ممد هوگن یه لگ دراپ به ابولی میزنه و رینگ رو ترک میکنه.حالا میرعلی بلند شده و سه تیکر روی زمین هستن.میرعلی به هرکدوم یک اسپیر میزنه و بعدش هم یک جک همر به هر کدوم.میر علی کیو رو کاور میکنه 1..2..3.
[size=small]Winner : Goldberg The Man[/size]
ابولی گریه کنان داد میزنه ممد چرااااااااااااااااا؟0-10 بزرگی روی اسکرین نقش بسته و میر علی خوشحالی میکنه.
-کیف مانی این د بنک آویزونه و بازی بعدی ، مانی این د بنک هستش.
[size=small]
Eight man Money in the Bank ladder match
RK_Ode Vs. Frankie Kazarian Vs. captain rvd Vs. The Rioter Vs. WWESHOPS Vs. Sherlock Holmes Vs. Mak Vs. The Great One
[/size]
هر 8 نفر وارد میشن.سعید شاپس روی سرش یک تاج گذاشته و با شنل آبی وارد شده.بازی خیلی سریع شروع میشه.شرلوک هلمز توسط سعید شاپس لای دو تا نردبون ساندویچ میشه و با برانکارد به بیرون به میره. کاپیتان آر وی دی با لدر میزنه تو شکم کیوان و از نردبان 5 متری بالا میره و فراگ اسپلش میزنه.حسین وسط رینگ وایستاد و یقه کتش رو درست میکنه و ناخنش رو از استرس میجوه.فرانکی کازاریان حالا اکس-دیویزن بازی در میاره و با نردبان پشتک میزنه و روی کاپیتان فرود میاد.تماشاچیان سرود فرانکی رو سر دادن.محمد ماک با یک اردنگی فرانکی رو شوت میکنه بین تماشاچیا.همه دهنشون وا مونده.حسین آر کی او حالا یه نردبان ورداشته میره بالا اما کیوان بالای نردبان بهش میرسه.دو نفر مشت رد و بدل میکنن اما کیوان از بالای نربان آر کی او میزنه و دو نفری به زمین میان اما خود کیوان هم اشتباهی روی لدر به زمین میفته تا کمرش بشکنه.دکترا میگن احتمال قطع نخاع هست و کیوان رو با کاردک از روی لدر جمع میکنن و به بکستیج میبرن.حالا سعید شاپس میره بالا نردبون و کاپیتان هم میره دنبالش.سعید میخواد کیف رو وردار اهام کاپیتان نمیزاره.سعید از بالای نردبان به کاپیتان یک سوپـ ـر اف یو میزنه و و کاپیتان روی میز گرارشگرا فرود میاد و میز میشکنه.محمد ماک از نردبان میره بالا و میخواد یک کیک قوی بزنه اما ناگهان نوید د گریت وان که از اول بازی زیر رینگ قایم شده بود میاد و نردبان رو هل میده و محمد و سعید با مخ به زمین میان. نوید در کمال سلامتی و آرامش میره از نردبان و چمدان رو بر میداره و برنده میشه.
[size=small]Winner : The Great One[/size]
- در بکستیج شایان رو میبینیم که داره با کسی پشت تلفن حرف میزنه و لبخندی شیطانی بر لب داره.
-بیشاف رو میبینم.اریک میگه که معتقده همیشه اون چیزی رو به هوادارا میده که هوادارا انتظارشو نمیکشن.او میگه امشب یک بازی هل این ا سل بین حامد I Am Legend و Maijd Lashley برگزار میشه!و این بازی همین الان برگزار میشه!
[size=small]Hell iN A Cell Match
MaJid LashleY Vs. I Am Legend
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
قفـس امـاده شـده .آهنگــ بابي لشلـي زده ميشــه . و مجيــد به رينگــ ميــاد ميــاد . و ميكروفون رو ميگره و به حـامد بد و بيرا ميگـه . آهنگــ تد دبيـاسـي زده ميشـه . و حـامد هم به رينگــ مياد . دو نفرو همديگرو قفـل كردن . مجيد با يك سوپلكس به حامد باز رو در دست ميگره . حامد رو زمين افتاده . كه مجيد يك دراپ ميزنه . و ميره سراغ در. با يك اسپير در ميشكونه 14 . مجيد داره به رنيگ مياد كه حامد ضرباتي به مجيد ميزنه . مجيد حامد به بيرو نرنيگ ميندازه. حامد از در فرار ميكنه . مجيد به دنبـال حامد . ميره . و برميگردونتش . حامد به بالاي قفـس فراار ميكنه . و مجيد هم به طرف ميره . هميگرو دارن ميزنن. حــامد به مجيد در گوشه قفـس دي دي تــي سنگيـن ميزنه . و مجيـد به سمـت ميز گزارشگـرا پـرت ميشــه . مجيد منفجـر ميشه. حـامد سريع از قفـس ميـاد پايين مجيد رو كول ميكنه به داخـل رينگ ميبـره . كــاور ...1...2... . واي خداي من مجيد پيـن نشد 14 . حــامد مجيد رو بلنــد ميكنــه و يكــ آر كــ او ميخواد بزنه كه مجيد بدل ميكنه . و حاد به گوشه رينگ پرت ميكنــه . حامد تا برميگرده اسپيـر ميخوره . كــاور ...1...2....... ناموفق.
حــامد و مجيــد بلند ميشن و همديگرو ميزنه. كـه در يك قافل گيري حــامد آر كــ او رو ميزنه . و بعد اون پانت كيكــ . پيـن ميكنــه ...1...2.....3..... مجيد نابود ميشه . حامد بازي رو ميبره .........
[size=small]Winner : I Am Legend[/size]
[size=medium]*پرومو*[/size]
مرتضی گاد فادر.او با عمامه و عبا کشتی میگیرد.او بار ها از همه خواسته تا ریش و پشم بزارند و به راه او بیایند.از طرف دیگر اردلان.او یک روانی است.او در جریان یکی از ایمپکت ها مجید مین ایونت را با تبر به چند قطعه تقسیم کرد و او را کشت.حالا مرتضی ادعای دعوت این فرد نا آرام و وحشی را دارد و اردلان هم به مرتضی هشدار داده تا در این بازی او را آتش میزند.
[size=small]islamik inferno match
The Godfather Vs. Man On Fire
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
راهروی ورودی آتیش میگیره و اردلان وارد میشه.اردلن بلند بلند میخنده و با دهنش شعله های آتش رو می بلعه.اردلان میره در رینگ و آهنگ واویلا لیلی پخش میشه و مرتضی وارد میشه.او عمامه قرمز ، عبای زرد و گیوه های بنفش به تن کرده.درو رینگ رو آتیش فرا میگیره و بازی شروع میشه.اما مرتضی میکروفون میگیره و از اردلان میخواد که بدون خون و خونریزی به راه بیاد.اردلان قبول نمی کنه و مرتضی میگه با این حساب این بازی چند تا لامبر جک داره.لامبر جک ها وارد میشن و اونا کسی نیستن جز طلبه های سال اولی حوزه علمیه قم.طلبه ها دور رینگ رو میگیرن و مدام احسنت باریکلا میگن.دو نفر سر شاخ میشن.اردلان دماغ مرتضی رو گاز میگیره.مرتضی با یک البو تو صورت جواب میده و یک سوپلکس میزنه.حالا مرتضی سیگنچرش رو میزنه و با عمامش میخواد اردل رو خفه کنه اما اردل قسمتی گوشتی از زیر شکم مرتضی رو میگیره و فشار میده و فریاد مرتضی به هوا میره.اردل میخنده و مرتضی رو میندازه به دوشش تا رو یاتیش پرتابش کنه اما یکی از طلبه های دلاور مانع اردل میشه و به جاش خودش آتیش میگیره.مرتضی از فرصت استفاده میکنه و آخوند باتم میزنه.مرتضی گیوه رو به سمت تماشاچیا پرتاب میکنه و دو بار عرض رینگ رو طی میکنه و پیپلز جفتک!حالا مرتضی جورابشو در میاره و تو دستش میکنه.مرتضی دست جورابیشو میکنه تو حلقوم اردلن و اردلن از بوی گند بیهوش میشه.مرتضی لبخندی میزنه و پس از گفتن چند ذکر ، اردلان رو بر میداره تا بندازه تو آتیش اما اردلان از جیبش یه فندک در میاره و ریش مرتضی رو میسوزونه!داور اتش گرفتگی رو میبینه و اردل برنده اعلام میشه!
[size=small]Winner : Man On Fire[/size]
بعد بازی طلبه ها دور مرتضی رو میگیرن و گریه زاری میکنن و اردل میکروفون رو میگیره و میگه که امشب کار من هنوز تموم نشده و به شکل مرموزی به سمت بکستیج میره.
تبلیغات پی پی وی بعدی که حبس ابد هست ، پخش میشه.
[size=medium]*پرومو* [/size]
در تخت جمشید آرمان درتی به گروه سولجرز یعنی عرفان خیانت کرد و در ادامه به گروه محبوب B.A که از خلاقیت های اریک بیشاف بود پیوست.ساسان که سولجرز رو ناقص میدید دوست قدیمیش یعنی آرمین هیتد رو به سولجرز اضافه کرد.در حالی که در مین ایونت سر دسته باریکلا آقا به مصاف سر دسته سولجرز میره ، باقی اعضای دو تیم یعنی ارمان و علی کارتر از بی ای و عرفان و آرمین هیتد در این جدال تگ تیم حساب ها رو صاف خواهند کرد.
[size=small]iWE Hated Soldiers Vs. B.A Group[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
آهنگی عربی زده میشه و باریکلا آقا با چفیه وارد میشن.آرمان سبیل بناگوش در رفته ای گذاشته و تیزی در دست داره.همچنین پاشنه کفششو خوابونده.علی ماساچوستی هم در حالی که افسرده هست وارد میشه.گروه سولجرز زده میشه.اعضای سواجرز با لباس ارتشی وارد میشن.به هم سلام نظامی میدن و به سمت رینگ میان.داور به زور موفق میشه تیزی رو از آرمان بگیره و حالا دستور به شروع بازی میده.بازی تکنیکی شروع میشه.آرمان روی علی آرم بار رو اجرا میکنه ولی علی فرار میکنه و هدلاک تیک دان رو اجرا میکنه.آیریش ویپ و شولدر بلاک از عرفان.عرفان میره برای شولدر بلاک بعدی اما علی اسکوپ اسلم میزنه و کاور ناموفق داره.تماشاچیا میگن دیس ایز اسام.هر دو نفر تگ میکنن.آرمین و آرمان چشم در چشم به هم خیره میشن.آرمین یه سیلی میخوابونه زیر گوش آرمان.آرمان عصبی میشه و کلوزلاین سنگینی میزنه.آرمان چند لگد میزنه و یک بک بریکر.آرمان آیریش ویپ میزنه اما از آرمین اسپاین باستر میخوره.علی کارتر به رینگ میاد اما او هم اسپاین باستر میخوره.آرمین مدل تریپل ایچ خوشحالی میکنه و با عرفغان تگ تیم میکنه.عرفان یه قلپ آب میخوره و تو هوا اسپری میکنه.در همین لحظه آرمان رول آپ میکنه اما عرفان کیک اوت میکنه.آرمان از طنابها بالا میره و شوتینگ استار پرس رو میزنه اما عرفان جاخالی میده و دیفرانسیال آرمان میاد پایین.عرفان آرمان رو بلند میکنه و پدیگری!!!1..2..3.
[size=small]Winner : iWE Hated Soldiers[/size]
بعد از خوشحالی سولجرز رینگ رو ترک میکنن.آرمان عصبیه و به علی میگه کدوم گوری بودی.علی بغض میکنه ولباش رو غنچه میکنه و به تته پته میفته.آرمان هم بالافاصله یه تیزی از جورابش در میاره و میکنه تو شکم علی.علی غرق خون میشه و آرمان در میان بووی شدید هوادارا رینگ رو ترک میکنه.
[size=small]Frist Blood Match : Admin Vs. Admin
Hammon Vs. Sgt . Amir Arian
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
آهنگــ ادميـن ميـن ميـن زده ميشـه. و هـر دو ستــاره با هـم به رينگـ ميان و براي هم كـُـري ميخونن . هــامون چند تا مشـت به امير ارين ميزنه . و يك كوزلاين . حـالا ميبره براي سابميشـن كه موفق نيست . امير اريـن در يك رفت و برگشـت كه سوپلكـس ميزنه . . امير ارين هامون رو به گوشه رينگ ميبره . و چنـد تا مشـت مينزه. و به هـامون يك سوپلكـس از گوشه رينگ ميـزنه . اميـر اريـن از بالي رينگ روي هـامون ميپـره . و ميـره يك صند لي ميـاره . چندين بار به صورت هـامون ميزنه. اما خـوني نمياد . امـير اريـن عصبي شده. ميره پتتك مياره . ميخواد هـامون رو بزنه كه بدل ميخوره . هامون با صندلي محكم به صورت امير ارين ميزنه . و هـامون يك پاور بمب ميزنه . امير بيهـوش شده . هــامون بلندگو رو ميگره و سر امير ميكوبونه . هـامون امير ارين رو بلند ميكنه. كه امير ارين هـامون ور سمت داور به گوشه رينگ ميفرته . داو رلـه ميشه . اميـر ارین يك لـو بـلو ميزنه . دارو به پايين ميفته . اميـر گـروه Cenation رو فـرا ميخونه . اونا براي امير يك پيچ گوشتي ميارن . امير پيچ گوشتي تو سر هـامون فرو ميكنه . سر هـامون داره خون ميـاد. گـروه سينـا دارو رو به داـل رينگ ميفرستن . دارو رو سرپا نگر ميدارن. و سر پر از خـون هـامون رو نشون ميدن. داور اميـر ارين رو بنده اعـلام مكينه . در حـالي كه هـاون بيهوش رو زمين افتـاده . امير اريـن داره خوشحـالي ميكنه ....
[size=small]Winner : Sgt . Amir Arian[/size]
نوبت به یکی از دو مین ایونت میرسه.یعنی بازی شایان آسام در برابر اریک بیشاف-مین ایونت.
[size=medium]*پرومو*[/size]
شایان تو پشم منم نیستی .... تو یک شوی پی جی داری ... من هر کـــــ س شری که دلم بخواد تو شوی خودم میگم ...چرت پرت هایی که بیشاف و دار و دستش میگن توجه نکنین .. شایان بازم کونــــــ ـــ ت گذاشتم.i'm gonna kill what i created by letal dose of posion ... هیچ چیز در دنیا جز کـــ ون گذاشتن شایان حال نمیده .." هر چیز یه پایانی داره ! امشب باید من یک کاری بکنم ! من نمیخوام شایان چیزی که من ساختم ( ایمپکت ) رو پایان بده . من خودم ترتیبش رو میدم . من چیزی که ساختم رو میکشم . نه خیلی سریع .. ارام ارام .. با زهر کشنده
[size=small]RAW Vs. iMPACT Extreme Rules Match
Controversy Creates Ca$h " The Main Event vs. The Best There Is " Awesome
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اریگ با آهنگ وات یو دونت نو ابوت می وارد میشه.او لباس کاراته پوشیده.او میکروفون گرفته و در حالی که عکس مجید The Main Event مرحوم رو روی پیراهنش چاپ کرده ، میاد و میگه امشب به یاد مجید خواهم جنگید.او همچنین میگه قاتل مجید ، یعنی اردلان Man On Fire رو اخراج میکنم. تماشاچیا تشویق میکنن.آی کیم تو پلی پخش میشه و شایان در میان هجمه ای از بوو ها وارد رینگ میشه.دو نفر به هم زل میزنن و بازی آغاز میشه.دو نفر سر شاخ میشن ولی زورشون به هم نیمرسه.شایان میره بیرون رینگ و میخواد از زیر رینگ اسلحه برداره اما اریک با صندلی فلزی میکوبه تو مخ شایان و از سر شایان خون میاد.بیشاف محافظ ترنباکل رو بر میداره و سر شایان رو میکوبونه به حلقه فلزی.اریک دورخیز میکنه تا به شایان حمله کنه اما شایان جاخالی میدهو اریک با قفسه سینه میخوره به حلقه فلزی و نفسی بند میاد.شایان سطل زباله فلزی رو میزاره رو سر اریک و با یک کیله چوبی به سطل ضربه میزنه.اریک میفته زمین و شایان کاور میکنه.1..2.. اما اریک کی اوت میکنه.اریک یک فن کاراته میزنه و یک کیک قوی میزنه پشت سر شایان.تماشاچیا میگن " ما میز میخوایم."اریک میز چوبی رو میاره و توی رینگ نصب میکنه و شایان رو روی میز قرار میده.اریک از ترنباکل میره بالا و یک پرش رو به روی شایان انجام میده و میز از وسط نصف میشه.اریک میره برای کاور اما..
Break Down The Walls کریس جریکو وارد میشه!جریکو دوان دوان میاد و یک کد بریکر به بیشاف میزنه.قبل از اینکه جریکو بتونه کار دیگه ای انجام بده ... Get Ready to Fly ای جی استایلز میاد و به جریکو استایلز کلش میزنه.حالا ای جی میخواد به به کمک اریک بیاد اما You Can't See Me , My Time Is Now حالا جان سینا وارد میشه و کلاهشو به میان هوادارا میندازه و یک اتیتود اجاسمنت به ای جی میزنه.سینا میخواد شایان رو به حالت کاور به روی اریک بندازه اما آهنگ اردلان زده میشه و Man On Fire به رینگ میاد!
اردلان یک پاوربامب قدرتی به سینا میزنه و سینا رو درب و داغون میکنه.اردلان به اریک دست میده و به اریک کمک میکنه تا بلند بشه!اریک میخنده و پیراهنش که روش عکس مجید بود رو پاره میکنه.هوادارا تعجب زده هستند.اریک میخواد پین کنه اما I'm Just a S*e*x*y Boy ! اوه خدای من!OMG!مجید اینجاست!مجید زنده است!مجید نمرده!مجید به رینگ میاد و یک سوئیت چن میوزیک به اردلان میزنه!حالا اریک به مجید التماس میکنه اما مجید یک اسکوپ اسلم به اریک میزنه.مجید از ترنباکل بالا میره و یک البوء تو دهارت به اریک میزنه!حالا مجید پاشو به زمین میکوبونه.. اریک بلند میشه و سوئیت چن میوزیک!مجید نگاه سردی به افراد درون رینگ میکنه و رینگ رو ترک میکنه.شایان به آرامی روی زمین میخزه و به سمت اریک میره و دستشو میزاره روی سینه اریک!1..2..3.
[size=small]Winner : Awesome[/size]
بعد بازی آمبولانس میاد و سینا و جریکو و اردل و ای جی و بیشاف رو جمع میکنه.
-در بکستیج مصاحبه ای رو با مجید ترتیب میدن.مجید میگه که در این مدت در انباری ایمپکت زون حبس بوده ولی به کمک سرایدار آزاد شده.او گفت که اون نقشه قتل و این ها همش الکی بوده.او در ادامه میگه اصلا راضی نیست که انتقام گیریش به بردن شایان منجر شده اما کار دیگه ای نمیتونسته بکنه.
نوبت به مین ایونت میرسه.در بکستیج ساسان رو میبینیم که اندکی میلرزه ولی آرمین و آرمان بهش دلداری میدن.شروین هم داره اماده میشه ولی تنهاست.آرمان که قاط زده وعلی هم چاقو خورده.شروین میگه چی داش؟! و از رختکن خارج میشه.
*پرومو*
شروین در حالی که دکتر ها جوابش کرده بودن ، به تخت جمشید اومد و بدون لمس کردن یک نفر برنده شد.ساسان نیز با شکست رسول موفق به کسب تایتل شد.در این مدت ساسان از حربه های زیادی برای حفظ کمربندش استفاده کرد و شروین با تشکیل باریکلا آقا قدرت خودشو تثبیت کرد.باید دید که سرانجام تمام درگیری ها و برخورد ها چه خواهد شد.
"[size=small]Main Event": iWE World Heavyweight Champion Ship
The Detective " SASAN © Vs. The Unkind " TeZAR
[/size]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
آهنگ بی ای زده میشه و شروین با مو های افشان و لنگ قرمز در این دست و نانچیکو در اون دست وارد رینگ میشه.یک استخر بادی جلوی رینگ گذاشته میشه و چند تا دلفین توپ بازی میکنن.آهنگ Don't Stay زده میشه و کارآگاه وارد میشه.انونسر دو نفر رو معرفی میکنه و بازی آغاز میشه.تماشاچیا دو دسته هستن و میگن " لتس گو ساسان ، ساسان ساکس"شروین هدلاک رو میخواد اجرا کنه اما یک مشت به شکمش میخوره.ساسان میره برای آرم درگ اما شروین در میره و یک رول آپ ناگهانی میکنه اما ساسان کیک اوت میکنه.شروین آیریش ویپ میکنه و بک بادی دراپ.شروین میره از بالای ترنباکل یک هد بات میزنه و کاور میکنه اما ساسان کیک اوت میکنه.شروین به داور اعتراض میکنه و داور هم بهش میگه خفه شو.شروین میگه چی داش؟!و با کله میکوبونه تو مخه داور.با توجه به اینکه کمپانی داور دیگه ای نداره بازی بی قانون میشه!
شروین نانچیکو رو از تو شرتش در میاره و به جون ساسان میفته.ساسان خونین و کبود میشه.حالا میخواد فن کلفت تو کـ ـون رو با استفاده از نانچیکو انجام بده اما ساسان جاخالی میده و با نشان کار آگاهی میکوبه تو سر شروین و کاور میکنه.اما داوری برای شمارش نیست.ساسان داد بیداد میکنه و بالاخره یک داور جدید میاد.اما او یک داور معمولی نیست!بلکه اون شایانه که لباس داوری پوشیده.شایان به ساسان میگه د یالا کاور کن.ساسان کاور میکنه 1..2.. شایان شمارشو قطع میکنه!
ساسان میگه چته! و شایان کد بریکر میزنه به ساسان!حالا شروین خودشو میرسونه و کاور میکنه 1..2.. اما ساسان کیک اوت میکنه.شروین قاط میزنه و با لنگ میخواد ساسان رو خفه کنه.بعد از دو دقیقه حلق آویز کردن ساسان کاور میکنه و شایان سریع میشمره اما باز هم کیک اوت!شروین قاط میزنه و کلفت تو کـ ـون رو بالاخره با نانچیکو اپلای میکنه.ساسان درد شدید میکشه شایان هم به کله ساسان فشار میاره اما ساسان تپ اوت نمیکنه و به سختی روپ بریک میکنه.شایان و شروین آشفته شدند.شایان ساسان رو بلند میکنه و ...
شایان دستای ساسانو گرفته.شروین به ساسان میگه چی داش؟! ایولا!و با سرعت میره برای کله ی قدرتی اما ساسان سرشو میدزده و کله میخوره تو مخ شایان و شایان بی هوش میشه.شروین سر در گمه و در همین سر در گمی یک استانر از ساسان میخوره.داور اولیه بازی به هوش اومده.ساسان کاور میکنه 1..2.. اما شروین کیک اوت میکنه!دو نفر بلند میشن و نوبتی به هم مشت میزنن.شروین ساسان رو هل میده و میره و درو خیز میکنه برای کله سرعتی اما ساسان کونر میکنه و به کراس فیس تبدیل میکنه!شروین میخواد به طنابها برسه ولی نمیتونه و تپ اوت میکنه!
[size=small]Winner and STILL iWE World Heavyweight Champion : SASAN[/size]
ساسان کمربند و میگیره و خوشحالی میکنه اما شایان میکروفون رو میگیره و میگه نه!تموم نشده!..
شایان میگه اگه فکر کردی شب تموم شده ، گـ ـه خوردی.چ.ن همین الان باید از کمربندت در برابر کسی که به من کمک کرد تا بازیمو ببرم دفاع کنی!
ساسان بر میگرده و در رینگ مجید The Main Event ایستاده!مجید یک سوئیت چن میوزیک میزنه .او دو باره ساسان رو بلند میکنه و سوئیت چن میوزیک رو میزنه!او حالا داره در کرنر پاشو به زمین میکوبونه.ساسان بلند میشه و سوئیت چن میوزیک سوم!مجید کاور میکنه و شایان میشمره!1..2..3.
[size=medium]Winner And NEW iWE World Heavyweight Champion : The Main Event[/size]
شایان دست مجید رو به عنوان برنده بلند میکنه.شایان و مجید همدیگرو بغل میکنن ولی یدفه مجید شایان رو هل میده و به شایان هم سوئیت چن میوزیک میزنه.شایان میفته رو ساسان و در حالی که مجید کمربند و بالای سرش گرفته ، مینیا تموم میشه.
[/align]
RE: IWEMANIA آغاز شد : نتایج لحظه به لحظه
پــســتــر قهــرمــان جـديد Spam World كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
قيمــت : 7 هـزار تومـان .
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align][hr]
پــســتــر Goldberg The Man " 10 - 0 كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
قيمــت : 87 هـزار تومـان .
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
[hr]پــســتــر قهـرمـان كيــف MITB نـويد The Great One كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
قيمــت : 17 هـزار تومـان .
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align][hr]پــســتــر قهـرمان ادميـن رسلمنيـا كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
قيمــت : 100 تومـان :4: .
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
__________________________________________________ __________________________________________________ _________
پــســتــر قهـرمان جـي ام رسلمنيـا كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
قيمــت : 100 هـزار تومـان .
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
__________________________________________________ __________________________________________________ _________
پــســتــر Steal Champ نه نه New Champion رسلمنيـا كــه به Shop كمپــانـي اضــافه شده .
قيمــت : 100000 هـزار تومـان .
[align=center]
پست هـاي بعـدي :4: .
[/align]
RE: IWEMANIA آغاز شد : نتایج لحظه به لحظه
نقل قول:
نوشته اصلی توسط kia_the game
یه سوال
چطوری این برنده هارو اعلام میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازی ها رو همین الان بچه ها دارن تو ارنا اجرا میکنند و ایشون نتایجش رو برا شما میزاره.
RE: نتایج کامل و با جزئیات IWEMANIA
مکرو و مکرو الله و الله خیر ماکرین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بله بله .. بنده ورلد چمپین شدم ولی فک نکنید از اون ورلد چمپین های کاسه لیس شایان میشم :4: بند اپوزیسون رو رسما در این لحظه افتتخاح میکنم !
یک سری مسائل پشت پرده هست که باید مشخص بشه !!
1. بنده به عنوان بوکر کمپانی استوری لاین مرگ مجید ( خودم ) رو نوشتم .. و نفهمیدیم چطوری بر عیله خودمون ازش استفاده شد !
2. به عقاید رسمی بنده توهین گنده ای شد ! جریکو به بیشاف کد بریکر بزنه :70: ؟ من حاضرم وسط میدون قزوین کـــ ون بدم همچین چیزی رو نبینم ... اقای عمه سینا میاد ای جی رو میزنه ... جل ال خالق .. فحش رکیـــ ــ ک جایزه :70: ؟
3. درست قهرمان شدیم ( هرچند تخماتیک :4: ) اما یک مساله دیگه هم هست که باید روشن بشه .. مثله برد ای دبیلو ای هیتد سولجرز .. ترسو جلوه دادن علی کارتر .. باخت های پشت سرهم رسول . ایا مسائل شخصی انقد مهمه :70: ؟
والسلام علیکم ... ورحمت الله و برکاته
سید مجید اریک بیشاف براتی پور استایلز شاون مایکلز فـــرد !!
ایمپکت این هفته رو از دست ندید .... چندی از دوستان خداحافظی میخوان بگیرن !!
کلام اخر ::::::::::: BiTE ME !!!!!!!!!!!