ســـــــــــلام.
كمپاني رسما كارشو آغاز ميكنه .
اسم كمپاني و شوء اصلي برگفته از AsreiRan به نام ARN ميباشد .
و شوء زير ساخه ICTW باقي ميماند .
فعلا تا روز برگزاري شوء اصلي .... !
نمایش نسخه قابل چاپ
ســـــــــــلام.
كمپاني رسما كارشو آغاز ميكنه .
اسم كمپاني و شوء اصلي برگفته از AsreiRan به نام ARN ميباشد .
و شوء زير ساخه ICTW باقي ميماند .
فعلا تا روز برگزاري شوء اصلي .... !
[align=center]تاپیک پاکسازی شد.
از 37 صفحه به 15 صفحه کاهش پیدا کرد !!!!
از این به بعد با کسانی که در این تاپیک اسپم بدهند (نظیر : زنده باد تگ تیم ما ، شو کی روی ایر میره ، من راه بدین ، من میخوام با فلانی بازی کنم ، من غولم ، من ... ) برخورد میشه و پستشون پاک میشه.
[/align]
فعلا ...
سلام.
دوستاني كه ميخوان در شـوء زير شـاخه باشن به بنده پيغـام خصوصي , يا از طريق پيغام پروفايل اعلام كنن .
دوستان جديد سايت مخصوصا حتما اين كارو انجام بدن. چون نبايد انتظار داشته باشن در شـوء اصلي باشن .
باز هم ميگن دوستاني كه ميدونن در شوء اصلي شايد بازي بهشون نرسه پيغام بدن . اگه از نظر بنده تو شوء اصلي بودن بهشون ميگم هستن .
فعلا...
دوستان لطف كنن از طريق پيغام خصوصي و پيام پروفايل بگن . و پست ندن در تايپيك .
ممنون .
ســـلام.
ليسـت نفرات شوء اصلي ::
ABOLFAZL - Te Dark Night - R.I.P - New World Order - TeZAR - The Enigma - BiG $3XY - Ð-i-R-Ť-Y
The Basted - DEAD MAN - The Shadow - KANE - Demon Of Destruction - Man On Fire - Goldberg The Man
Ħ д † ε Ð - I AM Legend - Majid Lashley - r v d - Mr.Carter - The GodFhater - Sherlock Holmes - The Phenom
Sr_Qr - Extreme - Ardalan - The Pincode - amir.ha6 - UniQue-M2JH
دوستاني كه مايل نيستن در شـوء باشن به بنده پيغام خصوصي - يا از طريق پيام پروفايل بگن .
فعلا .... .
=================
بنده نويسنده هر دو شوء هستم + اينكه منيجر شوء اصلي و خودم در شوء هـا به عنوان استار حضور ندارم تا بحثي پيش نياد .
عرفان H H H هم منيجر شوء زيرشاخه ميباشد .
رئيس كمپاني هم برگفته از ادمين فروم . هامون است .
سـلام.
ARN World Heavyweight Champion
iRan State Champion
Town City Champion
ARN Tag Team Champion
Pa$ham " Spam " Champion » اين كمربند براي كساني است كه تازه از شوء زيرشاخه به اصلي ميان «
===
زير شـاخه
iCTW Champion
iCTW Tag Team Champion
سلام.
دوستان امشب 15 جولاي در يك تايپيك سوا اولين شوء اصلي ARN انجام ميشود .
فعلا ... .
ســــــــــــلام.
شـوء با دست زدن عـرفان شروع ميشه .
اهنگ عرفان زده ميشه و به ريمگ مياد و ميگه امروز سه بازي به صورت سه نفره داريم .
و هفته بعد در يك بازي به صورت تگ تيم قهرمان جديد تگ تيم iCTW مشخص ميشه .
[align=center]ycsm & win .vs The Great One & Omid.Taker[/align]
---
[align=center]
Orton.Taker vs. MEHRAN vs. Humanoid
آهنگ مهران زده ميشه .و بعد اون احسان و بعدش پرهام به رنيگ ميان.
احسان با يك مشت به پرهام بازي رو شروع ميكنه . ميره به سمت مهران تا يك كوزلاين بزنه. ولي مهران جاخالي ميده و احسان پرت ميكنه بيرون رينگ.
مهران تا برميگرده پرهام ميخواد سوپلكس بزنه . كه مهران با يك دبل اونم پرت ميكنه بيرون رينگ و پرهام روي احسان ميفته .
مهران داره حركات موزون در رينگ اجرا ميكنه.
احسان به رينگ مياد .
احسـان چند تا سوپلكس به مهران ميزنه . و ميره براي كاور ...1..2... ولي مهران پين نميده.
پرهام داره به رينگ مياد . احسان اونو با سوپلكس به رينگ برميگردونه .
احسان ميخواد از بالاي رينگ رو پرهام بپره . كه مهران در اين لحظه احسانو ميگره و يك اسپاين باستر روي پرهام.
مهران پرهامو بلند ميكنه و يك پديرگي ميزنه.
و ميره براي پين فـال ...1...2...3.... و بله مهران بازي رو ميبره ...
-
FATAL B vs. WWESHOPS vs. m_samet71
بابك ابتدا به رينگ مياد , و بعد اون سعيد و مهدي به رينگ ميان.
سعيد به سمت مهدي و بابك حمله ور ميشه و با يك دبل كوزلاين بازي رو ضروع ميكنه .
سعيد ميخواد قيچي برگردون بزنه . كه موفق نميشه. و بابك و مهدي با يك يك پا دو پا دبلش ميكنن.
مهدي به بابك يك سوپلكس قوي ميزنه . و بعد اون يك لگدراپ و بعدش كاور ...1..2... ...
سعيد بلند ميشه با استفاده از قانون افسايد يك اف يو به مهدي و بابك خشك ميشه ...
و ميره باري كـاور ...1...2...3... و بله سعيد با افسايد بازيش بازي رو ميبره .
بابك و مهدي از خشك بودن در ميان . ولي سعيد داره خوشحالي ميكنه ...
-
The Proud vs. RK_Od vs. amingorgan
حسين با مدال باشگاهي محليش به رينگ مياد . و بعد اون امين همراه منيجرش به رنيگ مياد. و بعداونا مهرداد.
حسين به امين ميگه ما يار بوديم. بهتره تو اين بازي همكاري كنيم.
مهرداد مياد با حسين قفل ميكنه . امين از پشت به مهرداد حمله ميكنه و همراه حسين يك دبل سوپلكس به مهرداد ميزنن. .
حسين و امين بالاي رينگ ميرن و از بالاي رينگ روي مهرداد ميفتن .
حسين مهرداد رو بلند ميكنه و همراه امين يك دبل چوكاسلم ميزنن . حسين مهرداد ور بلند ميكنه . و اونو مگيره و امين مشت ميزنه .
حالا امين مهرداد گرفته و حسين مشت ميزنه . امين يك پاور بمب رو مهرداد اجرا ميكنه و حسين در يك حركت غافل گير كننده امين رو به بيرون رينگ پرت ميكنه.
حسين مهرداد بلند ميكنه و يك انگل اسلم ميزنه .و ميره براي پين ...1...2...3....
و بله حسين بازي رو ميبره . دكترها به رنيگ ميان و مهرداد رو ميبرن ..
امين و حسين فيس تو فيس .
شـوء به پايان ميرسـه ...... .
[/align]
ســـــــــــــلام.
دوستان لوگو هاي شما دوستان رو به استاد گرافيك سايت حامد عزيز نشان داديم . و ايشـون اين لوگو رو انتخـاب كردن .
البته قرار نبود لوگو از ارم TNA باشه . اگه لوگو بهتري فرستاده نشد اين لوگو انتخاب ميشه .
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
دوستان فقط تا پايان روز شنبه وقت دارين باز هم بسازين و بفرستين . ( برنده چلنجر كمربند سنگين وزن ) .
فعلا ....
سلام.
مهلت ارسال اثار :4: به پايان رسيد . و لوگو رسمي مسابقات انتخاب شد تا دو ماه توسط حامد عزيز .
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]
كـاربر The Rioter در يكي از اين هفته ها يك مسابقه سر كمربند انجام ميدهد .... .
موفق باشيد .
سلام.
نـــام شــوء : iCTW
محــل برگزاري : همـــــدان
شبكـــه : مـــا از پشـت آمـاده ايـم
آرنــا : اَخ تُــــف
شوء با خوش امدگويي عادل و سيانكي شروع ميشه . و گفته ميشه اولين شوء لايو iCTW در خدمتيم ...
پرومويي از بازي امشـبب سر كمربندتگ تيم پخش ميشه ...
عرفان به رينگ مياد و اعلام ميكنه امشب بازي هاي انجام ميشه و شش نفر از برندگان در پي پي وي سركمربند iCTW بازي ميكنند ....
---------
[align=center]
iCTW Tag Team Champion Ship » ycsm & win .vs The Great One & Omid.Taker
نويد و اميد به رينگ ميان و بعد اون كمال همراه ycsm به رنيگ مياد .
بازي رو نويد و ycsm شروع ميكنن .
نويد چند تا مشت ميزنه و ycsm هم مينطور . نويد يك كوزلاين ميزنه . ميره سراغ قيچي دوبارو باز . اما ناموفق است .
ycsm ميخواد فن كي تاسو كي ما تي رو اجرا كنه . و موفق ميشه كـاور ...1...2... ولي نيود پين نميده .
نويد ycsm سرپا هستن . نويد ycsm رو به طرف طناب ها ميفرسته و در برگشت يك اسپاين باستر . و بعد اون اون ميره براي فينيشر پيپلز و بله اجرا ميكنه . ميره براي پيـن ...1... ولي ycsm خيلي سر رد ميكنه .
نويد ycsm رو بلند ميكنه و ميره با اميد تگ ميده , امدي چند تا مشت ميزنه و پشت بندس سوپلك ميخواد هيلز گيت رو اجرا كنه كه نميتونه . ميره سراغ چك اسلم , كـه ycsm بدل ميكنه و يك كوزلاين ميزنه .
حالا با كمال تگ ميده . كمال مياد و چند تا مشت سنگين به اميد ميزنه و بعد يك اسپير .
نويد وارد رينگ ميشه كه كمال رو بزنه . كه ycsm مياد و با يك حركت خودش و نويد بيرون رينگ پرت ميكنه . اميد بلند ميشه . ميخواد چك اسلم رو اجرا كه كه كمال بدل ميكنه و يك كــــمال بمـب سنيگن ميزنه . و بله كــاور ...1..2..3...
كمال و ycsm موفق ميشن نويد و اميد رو ببرن . و برنده كمربند تگ تيم بشن .
داور كمربند رو مياره و به كمال و ycsm ميده . دارن خوشحالي ميكنن . نويد و اميد دارن جر بحث ميكنن . ycsm كمربند رو بالا گرفته و داره براي نويد ميخنده .........
iCTW Tag Team Champion : ycsm & win
=========
The Proud vs. THE DARKEST SIDE vs. ShAhIn.StuUnEr vs. RK_Od vs. amingorgan vs. WWESHOPS
شش نفر در رينگ حضور دارن . اعلام ميشه . هر كي از رينگ بيفته بيرون باخته و سه نفر اخري كه در رينگ بمون جواز حضور براي بازي سر كمربند در پي پي وي رو كسب ميكنن.
شش نفر كار رو اغاز كردن .
مهرداد و مهرشاد به جان شاهين افتادن دارن ميزنن . حسين و امين و سعيد با هم دارن كار ميكنن.
مهرداد و شاهين ميخوان دبل چكاسلم رو اجرا ميكنن ولي شاين بدل ميكنه و يك دبل سوپلكس ميزنه .
شاهين ميهر سراغ امين كه يك سوپلكس به وان بزنه كه امين با يك پاور بمب بدل ميكنه .
حسين و سعيد همديگرو قفل كردن كه امين با يك كوزلاين اونارو نقش به زمني ميكنه .
دو تا داداشا پا ميشن كه شاهين رو بزنن .
مهرداد و مهرشاد همراه شاهين گوشه رينگ هستن و دارن همديگرو ميزنن.
حسين و امين سعيد به يك باره به سمت اونا حمله ور ميشن . و هر كودوم با زدن كوزلاين اونارو پرت ميكنن بيورن رينگ .
و بعله برادران دوقو و شاهين از رينگ پرت ميشن بيرون وحذف ميشن.
و همين لحظه اهنگ عرفان زده ميشه و ميگه حسين و سعيد وامين جواز حضور بازي سركمربند رو كسب كردن.
در حالي كه حسين و امين دارن برميگردن سعيد بهشون يك دبل كوزلاين ميزنه .
و سعيد بالاسر حسين و امين داره خوشحالي ميكنه ....
نفرات حضور يافته » RK_Od vs. amingorgan vs. WWESHOPS vs. TBA vs. TBA vs. TBA
=========
Orton.Taker vs. ME?RAN vs. Humanoid vs. FATAL B vs. m_samet71 vs. The People Champ
به ترتيب شش نفر وارد رينگ ميشن .
آهنگ عرفان زده ميشه و مياد ميگه . اين بازي بايد به صورت تگ تيم انجام بشه و نفرات تيم برنده در بازي سر كمربند اضافه ميشن.
هر كي زودتر پين كنه برنده است ...
MEHRAN & Humanoid & FATAL B vs. Orton.Taker & m_samet71 & The People Champ
پرهام و مهدي كار رو آغاز ميكنن .
پرهام بازي رو در دست داره . و با زدن يك مونلايت درايو بازي رو در دست ميگره . و بلافاصله يك لگندراپ . و بعدش كـاور ...1..2.... نـــــــــــــــــه پيـــن نميشـــــــــه
ميره براي زدن يك اسنپشات . بعد اون ميخواد لست رايد رو بزنه كه مهدي جاخالي ميده و يك آر كــ او .
پيـن ...1..2... نه نشد .
بازي در همـدان كـ ون به كـ ون شده .
پرهام با بابك تگ ميده و مهدي با احســان .
احسان ميره براي حركت افتاب مهتاب . كه بابك با يك اسپانين باستر نابودش ميكنه . و كاور ...1..2.. نه پين نشد...
ميره براي يك سابميشن قوي . احسان خودشو به طناب ها ميرسونه ...
احسان با حسام تگ ميده . حسام با ورودش يك راك باتن ميزنه و بابك رو بلند ميكنه تا ارك بات بعدي رو بزنه كه بابك يك لو بلو ميكنه و بلافاصله با احسان تگ ميده .
مهران به سمت حسام ميره و يك لوبلو ديگه اجرا ميكنه و ميره حسامو به پل ميبره ....1...2......3....
اوه خداي من حسام پين شد و تيمش باخت .
مهران و بابك و پرهام به بيرون رنيگ ميرن و دارن خوشحالي ميكنن .
از پشت سر سعيد امين و علي ميان .شش نفر بقل هم هستن . و دارن براي هم كري ميخون...
آهنگ ساسان زده ميشه و همراه عرفان به جلوي ارنا ميان . ساسان اعلام ميكنه در پي پي وي كاسپين . شما شش نفر در يك بازي هـل اين ا سل با هم سر كمربند iCTW بازي ميكنين...
اهنگ ساسان زده ميشه . در حالي كه شش نفر دارن همديگرو ميزنن شوأ به پايان ميرسه ....
iCTW ChampionShip For Hall iN A Cell Match
RK_Ode vs. amingorgan vs. WWESHOPS vs. MEHRAN vs. Humanoid vs. FATAL
[/align]