RE: IRANWWE : iMPACT 7 MARCH
برادرا .. خواهران ( که نداریم ) ...
ریتینگ ایمپکت الدی اعلام بگردیده :4:
12
طبق شواهد تک تیر جک باور ریتینگ ایمپکت رو نجات داده و باعث شده که بزنه به دستای راء !
هفته ی بعد ایمپکت که اولین ایمپکت بعد از قزلحصار هست .. یک بازی ویجه داره !!
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
" Federal Agent and Former Director of CTU " Jack Bauer
VS
"Agha" Shawn " Sheik Abdul BashiR " Divari
A battle For Truth
A Battle For Find Out Who The better man realy is
A BATTLE TO BEAT RAW
در همین راستا .. بنده دیشب به جک تلفن زدم و در این رابطه ازش پرسیدم که متن مکالمه رو برای شما قرار میدم
" Hello
Jack your Life is in Danger i need U to do Exactly what i say
If U Wanna Survive
JACK :
Listen .. I Want u to know i have nothing to lose
Damn it
Tell Me Where is The BOMB or i Will Kill YOUR Son
"
شروین هم مصاحبه ای با اقا داشته اند :
" سلام اقا .. سروره ما .. نظرتان در مورد بازی هفته اینده چیست ؟
چـــی چــــــی داداش ؟ کلشون رو پاره میکنیم .. گلشون رو جــــ ـ ر میدیم .. کمرشون رو فشار میدیم :70:
الله گوش کن به دنیای من "
RE: IRANWWE : iMPACT 7 MARCH
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Demon Of Destruction
مگه قرار نبود من و محمد حسين و حاج ابول سر آندرتيكر تو ايمپكت اين هفته بازي كنيم؟ چرا انجام نشد؟ من رو توي بك استيج هم راه ندادن:15:
در ضمن شايان و مجيد قفل در اتاق استوري لاين نويس ها رو عوض كردن كليد به من ندادن! لطفا كليد رو لطف كنن منم گاهي اوقات رائي ايمپكتي چيزي بذارم:4:
نه كيو جون شماها تو راو اين هفته بازي دارين .[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MR.BATISTA
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MR.BATISTA
مگه اسپم ورلد چمپین دست twist of fate نبود چی شد افتاد دست من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا ساسان چند تا سوال:1.پی پی وی غزل حصار کی برگزار میشه؟؟؟؟.2.تا غزل حصار چند تا راو مونده.3.کلا این iranwwe چندتا کمربند داره و هر کمربند مال چه برندی هست؟؟؟؟؟3.اسمک دان دیگه برگزار نمیشه؟؟؟؟؟
یه پیشنهاد هم داشتم:اسم کمپانی رو عوض کنین بزارین ipw مخفف iran pro wrestling هست.
1. امشب است .
2. هيچ راو نمونده .
3. 4 تا - ورلد - اسپلم - تگ تيم - ديـ واس .
4. اسمك دان اصلا قراار نبود برگزار بشه. و نخواهد شد .
5. همين iranwwe عالي است .
باي .
RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
نـــام شــوء : زنــدان قــزل حصــــــار
محــل برگزاري : طــهــران بــزرگــــــــ
شبكـــه : ســــــــــوم سـيــمـــــــا
آرنــا : آزادي
اینتروی ایران دبیلو دبیلو ای قـزل حصــار پخش میشود !
عــادل در ابتدا مروري بر بازي هاي امشـب ميكند . و ميگه بازي تگ تيم برگزار نخواهد شد . و امشب طي مراسمي . ديـ واي محبوب IranWwe براي هميشه از رينگ خداحافظي ميكند .
در بك استيج هستيم . بيشهاف و شايان دارن با هم كل كل ميكنن . بيشاف ميگه من امشب كاري باهات ميكنم راو رو ترك كني بري . شايان 10 تا استار مياره و به جان اريك ميندازه . شايان مگه . اگه بازم حرف اضافي زدي . كاري ميكنم از صجنه روزگار مهو بشي .....
[align=center]----------------------------[/align]
[align=center][size=medium] Elimination Chamber Match :: For 2009 S-perStar Of The Year
Goldberg The Man vs. Big $exy vs. Man On Fire vs. The Dark Night vs. Demon Of Destruction vs. Hated[/size][/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
عـادل توضيحاتي در مورد بازي ميده . و ميگه اگه مير علي ببازه . اين بازيها رو شكست ناپزيرش تاثيري نداره .
آهنگــ مير علي زده ميشــه . و با گارد امنيتي به رينگ مياد . و بعد اون كيومارث و سينــا به رينگ ميان . نفر بعد كسي نيســت جز آرمين . نفـر 5 مرد اتشين اردلان به رنيگ مياد . و براي بغيه كُـري ميخونه . آهنگــ بيگـ س ك سي زده ميشه و رسول به رينگ ميـاد . رسول و اردلان بازي رو شروع ميكنن . رسول در ابتدا جكــ نايق ميـزنه . كــاور 1...2... ناموفق . رسول اردلان رو بلند ميكنه . و ميبهربه گوشه رينگ و چند تا مشت ميزنه . و اونو به بيرون رينگ ميرسته . اردلان به شدت به زنجير ها برخورد ميكنه . رسول ميخواد اردلنا رو به زنجيرهاي اهني بزنه . كه اردل دبل ميكنه و رسول رو ميزنه . چندين بار اين كارو تكرار ميكنه . حالا ميخود چك اسم به رسول بزنه كه ناموفق است . رسول يك سوپلكس سنگين به اردل ميزنه . در همين لحظه شمارش به صدا درمياد. 10 ...9... ,....... 1.... بله كيو مرث به عنوان نفر سوم به رنيگ مياد. در حـالي كه رسول اردل رو كاور كرده 1...2....3.... اردل پين ميشه . و اولين نفر از دور مسابقه حذف ميشه . رسول و كيو كار رو در رينگ اغاز ميكنن. كيو يك كوزلاين به رسول ميزنه . و در برگشت يك دارپ . و ميره براي سابميشين هيلز گيت . امــا رسول تب نميده و بازي پيگيري ميشه . كيو ميخواد در رفت برگشت يك لست رايد بزنه . كه رسول يك پاور بمب قوي ميزنه . 1...2... كيو پين نداد . رسول يك لگ ميزنه . رسول به بالايه گوشه رينگ ميزه . و بازم بالاتر ميره بالايه گوشه قفس چمبر . رو كيو ميپره و خودش و كيو داغون رو زمين افتادن . زنگ به صدا درمياد . نفر بعدي سينا هلندي وارد ميشه . سينا اول رسول رو بند ميكنه و به دروديوار ميكوبونه . و بعد يكو رو بلند ميكنه .و يك اسپاين باستر ميزنه . 1..2... كاور نميشه كيو . سينا چند تا مششت به رسول ميزنه. كيو رو به بيرون رينگ و زنجيرها ميكوبونه . و در يك رفته برگشت به رسول باتيتسا بمب ميزنه . 1...2...3... رسول نفر بعدي توسط سينا حذف ميشه . سينــا به بيرون رنيگ ميره و همونجا رو اهن به سينا باتيتسا بمب ميزنه . كــاور 1..2..3... . كيومرث هم توسط سينا حذف ميشه. اوه مـاي گاد :28: سينا تنها در رينگ ميونده منتظر نفر بعدي است :9: . بعد چنـد دقيقه. زنگ زده ميشـه و ارمين به رينگ مياد . ارمين و سينا مشغول كل كل هستن و فيس تو فيس شدن كه ارمين كه لو بلو ميزنه . و ميبره سينا رو پـل 1..2... ناموفق . ارمين سينا رو به گوشه رينگ ميبره و مشت هايي به سرش ميزنه . ارمين سينا رو به بيرون رينگ پرتاب ميكنه . ميخواد بهش سوپلكس بزنه كه ناموفق است. سينا ارمين رو به زنجيرهاي اهني پشت هم ميكوبه و سرشو فشار ميده . سر ارمن داره هب شدت خون مياد . سينا يك اسپاين باستر ميزنه و كــاور ...1...2... ناموفق . سينا ارمين به رينگ ميبره . و بهش باتيستا بمب ميزنه . كــاور 1..2...3... ارمني هم حذف ميشه. اما نه داور اشاره ميكنه ارمين پاهش را روطناب ها گذاشته و پين نشده. سينا از دست داور عصاني است . و ارمين رو بلند مكينه كه دوباره يك باتيتسا بمب بزنه . كه در يك قافل گير ازمين يك پديرگي مينزه . و هر دو ولو شدن . 10...9... ,...2..1.... مير علي به رنيگ مياد . ارمين داره بند ميشه . كه يك اسپير وحشتناك از مير علي ميخوره و از درد به خودش پيچيده. حالا سينا داره بلند ميشه . كه بلافاصله از مير علي اسپير ميخوره. مير علي دستشو ميبره بالا و ميخواد دبل جك همر بزنه . هم ارمين و سينا رو بلند ميكنه و يك جكهمر قوي ميزنه . و هر دورو با هم پين ميكنه 1.......2........3........ بله مير علي بازي رو ميبره و به عنوان استار برتر سال 2009 انتخاب ميشه. در حالي كه داره در رينگ به خوشحالي ميپردازه . تقاضاي كمربند ميكنه ....
[align=center]The 2009 S-perStar Of The Year :: Goldberg The Man[/align]
[align=center]----------------------------[/align]
[align=center][size=medium]6 Man Battel Royal Spam World Champion
Mr.Batista Vs. Cena_*Rey Vs. Brothers of Destruction Vs. Salar_Cena Vs. twist of fate Vs. amin_cena_stf[/size][/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
هر شــش نفــر در رينگــ حضــور دارن . در شورع كــار سينــا-ري بژبا يك افــ يو اميـن سينــا رو ميندازه بيــرون . در حالي كه داره خوشحال ميكنه توسط سالار به بيورن رنيگ پرت ميشه . حالا twist of fate مياد سالار رو بزنه كه با يك جاخالي اونم به بيورن پرت ميشه و حذف ميشه . تنها سه نفر در رينگ موندن . مستر.باتيستا بخ سالار يك سوپلكس ميزنه . و Brothers of Destruction يك چك اسلم به مستر باتيستا ميزنه . سالار ميخواد به Brothers of Destruction حمله كه كه يك چك اسلم ميخوره. حالا بردارز مستر.باتيستا رو به بيرون رينگ پرت ميكنه . تنها دو نفر تو رينگ موندن . سالار ميخواد يك اف يو بزنه . كه برادرز به سالار يك لست رايد ميزنه . و سالار رو از بلا به بيورن رنيگ پرت ميكنه و قهرمان جديد اسپم ميشه . و در رينگ داره به خوشحالي ميپردازه ...
[align=center]Winner & New Spam world Champoon : Brothers of Destruction[/align]
[align=center]----------------------------[/align]
[align=center][size=medium]Bird in Cage
The Main Event vs. Awesome[/size][/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
اهنگــ هردوشون زده ميشه و به رينگ ميان .
شــايان در شـروع كار يك افــ يـو ميزنه. كـــــاور 1.....2....... ناموفق . مجيد بلند ميشه ميگــه بيــا بخـور پســـر تو فكرك رد يمن به اين راحتي پين ميشم. منو ساختن برا مرغ قفس :9: . شايان در حالي كه داره به صحبت ها گوش ميده . يكـ سـ اك ايت ميفرسته و يك اسپير سنگينت ميزنه . كــاور 1...2... باز هم ناموفق . مجيد از خنده دار ميميره . ميگه بازم رو داري بيا بزن :55: . شايان ميره مشت اول بزن . مجيد بدل ميكنه , و بلافاسه يك **** كيك ميزنه . حالا مجيد ميره براي سوئيچ چيـن موزيكــ . تماشاگرا دارن ميشمارن 1 . 2 . 3 . 4 . 5 مجيد ميره بزنه . كه شايان جاخالي ميده و رول اپ ...1..2.... مجيد پين نشد . مجيد از شدت عصبانيت بلافاصله يك سوئيچ ميزنه. كــاور .....1.....2...... شايان خــائـ ه مجيد رو ميگره و مجيد نميتونه پيـن كنه . هر دو استار ولو شدن يك طرف . شايان دو تا بشـكن ميزنه . و مجيد همون ثانيه 5 تا بشكن مينزه. استارهايي دارن به زمين ميان . داور بازي رو ناتمام اعلام مكينه. استارها به جان مجيد و شايان افتادن و دارن ميزنن . مجيد با استفاده از كلمه درگيري پول ميسازه . همه استارها رو فرستاد پيش شايان. و شايان از سرصورتش خون جاري بود . آهنگ بيشاف زده ميشه . و مجيد در حالي كه گفت تو راء بلخره حالتو تو يك بازي تك به تك ميگرم ارنا رو ترك ميكنه ..... تيم پژشكي به كمك شايان مياد و اونو از زمين خارج ميكنن ......
[align=center]DQ[/align]
[align=center]----------------------------[/align]
[align=center][size=medium]GoodBye The PhenomeNal[/size][/align]
اهنگــ استــايلز زده ميشــه .و حسام به رنيگ مياد ميگه . شايان و بيشهــاف فشـنـگـــ قدر منو ندونستن من براي هميشه از كمپاني ميرن . ولي از زندگي نااميد نيستم من ميتونم خواننده خوبي بشم. و البوم بيرون بدم. روزي ميبينين كه ااهنگ هاي من جز اهنگهاي پي پي وي ها است . حســام در حالي كه باي باي ميكنه و رينگ رو ترك ميكنه . بيشـهاف و شـايان از پشت سر حسام رو با در كــ وني بدرقه ميكنن ..........
در اين لحظه دوربين به طرف اير ميره . كه نتايج مسابقات پيامك راء داريم ::
- The Shadow :: 3,452,001 -> 60 %
- Bardy :: 2,123,120 -> 40 %
[align=center]----------------------------[/align]
[align=center][size=medium] Main Event : Elimination Chamber Match :: iWE World Heavyweight Champion
SASAN © vs. ABOLFAZL vs. MajiD Lashley vs. I Am Legend vs. captain rvd vs. H H H[/size][/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
اهنگـــ Don't Stay زده ميشـــــه. و ساسان قهرمان سنگين وزن به رينگ ميــاد . و بعـد اون اهنگــ گروه هفــت زده ميشــــــه و ابولفضــل به رينگ ميـــاد . آهنگـــ تـد دبيــاسـي زده ميشــه . و حــامد بــا كــارهــاي فوتوشــاپيش رينگــ رو به وج ميــاره . همه دارن حـامد رو تشويق ميكنن . كـه يكدفعه اي اهنگ انتــي تيكـِـش گـروپ زده ميشــــه و مجيد لشــلـي همراه ديـ وا هــا به رينگــ ميــاد . و ميره به داخـل اتاقـك ميره . آهنگـــ هـانتـر زده ميشــه عرفـان به رينگــ ميــاد . و براي همــه كـُري ميخونه و با ســاسان دست ميده . اهنگــ كپــتن ار وي دي زده ميشــــــه و به رينگــ مياد . اون و عرفان بايد بازي رو شــروع كنـن . عـرفان ميره جلو تا با هم دســت بدن كه بلافــاصلــه يك پديرگي ميــزنه. كــاور 1.....2..... نـاموفق . عرفان كپـتن ور به زنجيـره هاي اهنـي ميكبونه . اينكــارو بازم داره انجـام ميده . و يكــــ دي دي تــي رو زنيجـره هـا ميزنه. ســر كپتــن خون اومــده . كــــــاور 1......2...... ولي بازم پيــن نشـــــد . عـرفان ميخــواد به كپـتن پديگري بزنه كه دبـل ميكنه . عرفان با كمر به اهن برخورد ميكنه . كـــاور ....1..... عرفان پين نشــد . عرفان رو به رينگ مياره. هر دو استار قفــل كردن . عرفان كپتـن به گوشه رينگ ميفـرسـته و يكـــ اسپــاين بـاستــر ميزنه . 10...,.....,2...1... ابــولفضــل به رينگـــ ميــاد . ميره سـراغ عــرفان . ميخــــــــواد يكـــ سوپلكــــس بزنه كه بــدل ميشــه عرفان يكــ اسپـاين باستــر به ابول ميـزنه . كپــتن رو بلنـد ميكنــه كه پديرگـي بزنه . كه از طـرف ابول يك كوزلــاين سنگين ميخــوره . ابولـي و كپـتن دوتـايي دارن عرفــان رو ميـزنن . كپـتن از بـالا رينگـ رو عرفـان ميپـره . و بـعد ابولي يك تامبسـتون به عـرفان ميـزنه . ابولي ميـره خــاك كنـه كه كپتــن يكــ آر كـِـ او به ابولـي ميزنه . كــــاور 1...2...... ناموفـق . كپـتن ميهر سـراغ عرفان چند تا مشــت بهش ميـزه . ميره بــراي آر كـِـ او بعـــدي كــه تريپـل اچ جـاخـالي ميـده . و ابولـي يك چكــ اسلــم ميــزنه . كــاور 1...2...3...... كپـتن اوليـن نفــر حـذف ميشـــه . ابولـي و عرفـان كـار ور ادامه ميـدن در حـالي كه همديگـرو قفـل كردن. زنگـ زده ميشــه و حــامد به رينگــــــ ميـــاد . حـامدچـند تا مشــت به هركدوم ميـزنه . و بعـد به ابولـي يكـ دي دي تـي ميزنه . و بلـند ميشـه به طرف عرفـان كــه يكــ لـو بلــو ميخوره . بلافاصلــه يك پديرگــي . كــاور 1...2... پين نشــد. ابول يعرفان رو به طرف رينگــ پرت ميكنـه و به حــامد هيلز گيـت مينزه . حــامد داره از دهنــش خون ميــاد و تــب ميــده . حـامد هم حـذف ميشـــــه . ابـولي و عرفــان هر كدوم يك طـرف رينگ هسـتن. حـالا چند تـا مشـت از طرف ابولي و بـلافـاصلـه عرفان جوابشو با يكــ دي دي تي ميده . 10.....1...... زنگ زده ميشــه و مجيـد لشلـي به رينگــ ميــاد. با صداي مرگ بر تيكــش سراغ ابولي ميره . و يكـ مشـت سنگين بهـش ميزنه . عرفـان رو بلند ميكنــه . و با عنوان هـانتر فنز به جان ابولـي ميفـتن. دو نفـري دارن ابولـي رو ميزنن. عرفان ابولي رو ميـفرسته طرف ميحد و يك اساين باستـر سنگين از مجيــد . بلافاصله ابول رو بلند ميكنن . و اينبـار عرفان اسپاين باستر ميزنه . عرفـان ابولي رو بلند ميكنــه . و مجيد يك اسپيــر وحشتنــاك ميزنه . بلافاصــه پديرگـي از عــرفان . كــــاور 1.....2......3.... ابولي توسـط عرفان حـذف ميشــه . عرفان و مجيـد لشلـي فـيس تو فيـسن . كـه تمــاشاگرا دارن ميگـن 7...5......1....... ســاســان قهرمان سنگين وزن به رينگ مــياد . ساسان نميدونه بايد به كي حملــه كنه . انتـي تيكــش فنــز يــا سولجــر . مجيــد ميگــه عرفـان با مـن هـانـتر فنزيم. و كــار ساسان اينجــا تمام شدســت . مجيـد و عرفـان به ساسان حملــه ميكنن كــه بـزننش . عرفـان در يك قافلگيـري يك كوزلايـن به مجيد ميزنهو به سـاسان دست ميده. و به جـان مجيـد ميفـتن . وردي آرنــا آرميــن ديده ميشـه كـه يك پتكــ به داخـل رينگــ ميندازه. . ساسان و عرفـان دارن مجيـد رو ميزنن . مجيـد ساسان رو به بيـرو نرنيگـ ميندازه. و بـلافـاصلــه يك اسپيـر به عـرفـان . كـــــاور 1....2......3......... عرفان هم توسط مجيد حـذف ميشــه. و حـالا ساسان و مجيـد در رينگــ هستن . همديگرو قفـل ميكنن . و مجيد سـاسان رو ميفـرسته به گوشـه رينگــ . و خـودش رفتــه طرف ديگه. ساسان بلنـ ميشــه. وبرميگـرده . مجيـ به سرعت داره اسپيـر ميزه. كه سـاسان با پتكـ به سـر مجيـد لشلـي ميزنه . خـون به شدت از سر مجيد داره ميريزه . كــه ســاسـان يكــ استـــانـر ميـزنه . كـــــاور .....1....2.......3...... و مجيـد هم پيـن شـد . و سـاسـان برنده بـازي ميشـه . و همچنــان دارنده كمـربند سنگيـن وزن . عـرفان و آرميـن به رنيگـ ميـان و مجيد ر از قفـس به بيـرون پـرت ميكـنن . نيروهاي پژشكي بالا سر مجيـد ميرن. آتـش بازي داره انجـام ميشـه و تيــم ايـران دبليو هيــتد سولجــر در حـال خوشحــالي اسـت . در حـالي كه ساسان رسلمنيــا و كمربنـدشو نشـون ميــده . قــزل حصــار به پــايـان ميـرســه .......
[align=center]Winner & Steal iWE World Heavyweight Champion : " The Detective " SASAN[/align]
[size=x-large][align=center]
Good Night, Everybody
:61:
[/align][/size]
RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison
من نزدیک 4 هفتس هیچ جا بازی ندارم :|
این چه وضعشه ؟
RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison
خیلی PPV زیبایی بود مخصوصا برد زیبای " The Detective " SASAN رو به همه تبریک میگم
یه سوال دارم چرا به Hated ( آرمین ) تو Lower Midcard بازی میدید ؟ آقا من فکر کنم این استار جوون یکم پوش باید داده یشه
RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
من نزدیک 4 هفتس هیچ جا بازی ندارم :|
این چه وضعشه ؟
ُسلام. ارمان جون النا تو عضو B.A هستي . فكر كنم از اين هفته بدليل قهرمان رويال بودن . نقش پرنگي دارين :4: .
------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Slash
خیلی PPV زیبایی بود مخصوصا برد زیبای " The Detective " SASAN رو به همه تبریک میگم
یه سوال دارم چرا به Hated ( آرمین ) تو Lower Midcard بازی میدید ؟ آقا من فکر کنم این استار جوون یکم پوش باید داده یشه
ايـن ارميـن استوريش از رويال شروع شـد .
------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MR.BATISTA
من ریمچم رو فردا شب توی راو و توی یه بازی hell in a cell میخوام.فکر کنم بازی قشنگی بشه
راء از اين به عبد جمعه ها انجام ميشه . به درخوسات شما هم رسيدگي ميشه .
-----------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MR.CHRISTIAN CAGE
آقا ساسان لطفا من رو هم از این راو تو مسابقات شرکت بدین.ممنون
از هفته هاي بد شركت پيدا ميكنيد .
----------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط THEKINGOFKING
سلام رفیق بازم من نیستما:21::21:
سلام.
دوست عزيز گفتيم كه از راء شما تو مسابقات ميان . اين پي پي وي بود !
-----------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط THE PHENOM THE UNDERTAKER
سلام میشه بپرسم اقا ساسان با چه استدلالی چمپ موند؟ البته این برد رو به ایشون هم تبریک میگم انشا الله راو قشنگی رو شاهد باشیم
استدلالش اينه كه اين استوري لاين از رويال مشخص شده بود .!
-----------
فعـــــلا .........
RE: IRANWWE : Ghezal Hesar Prison
دشمنان خدا نگذاشتند تا ما بزنیم به دستای غزل حصار ( B.A COPYRIGHT )
وگرنه من و عده ای از خواهران و برادران حوضه مانند خواهر مگان فاکس و برادر رابرت پتینسن آماده هر گونه هجوم به دشمن را داشتیم اما نگذاشتید تا دشمنان خدا را ریشه کن نمائیم !