ســلام ... ! ممــــــــنووون از راهــنماییتون ... ! یــا علی ... !
عزيز بايد به كاربران محترم 3rfan يا d.i.r.t.y يا خود آقا هامون بگيد - من فقط vip هستم
سـلام بــَرادر !!! یــِک زَحـمـَت داشــتم بــراتون !!! لطفاً ایـن لینک رو در آواتـار بـنده قــرار بدید !!! نمی دونم چــِرا ERROR مــی ده در مواجـه ِ بــا عـکـسِ گیف !!! یـــا علـــی ... ! ==» ممــــــــنووون !!! لینک عکس !!!