اصفهان نیستم من . به پژمان بگو .
http://www.iranwwe.net/group.php?gmid=149&do=discuss#gmessage149
عيدت مُبارك داداش . ايشالله سال هاي سال كنار خانوادت به خوبي و خوشي زندگي كني . به اميد پيروزي و موفقيت هاي بزرگ در اين سال براي تو و همه ي ايرانيان ...!
بههههلههههههههههههههههههه ههه !!! بهههلهههه
کریس رونالدویی بوده واس خودش وینس !