بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: به نظر شما کدام یک از کمپانی های حال حاضر جانشین خوبی بر

رأی دهندگان
19. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • TNA

    8 42.11%
  • UFC

    3 15.79%
  • ROH

    0 0%
  • MMA

    0 0%
  • WCW

    0 0%
  • سایر کمپانی ها ...

    1 5.26%
  • هیچ کمپانی جانشین برای WWE نمی باشد

    7 36.84%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE ب

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4692
    سن
    31
    نوشته ها
    896
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 7 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE ب

    همینطور که می بینید کمپانی WWE به جوک کشیده شده. در حال حاضر کمپانی های خوبی مثل UFC , ROH و TNA هستند. به نظر شما کدام کمپانی جانشین خوبی برای WWE هست و جای WWE رو در آینده می گیره.

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4176
    سن
    33
    نوشته ها
    1,315
    تشکر
    1
    تشکر شده 44 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    البته حسام جانUFC و یا بهتر بگیم مشتقات سبک ورزشی MMA به هیچ وجه ربطی به کمپانی هایی مانند Wwe , TNA و.... ندارند
    چون MMA کاملا واقعی و WWE کاملا نمایشی است

    در ضمن در باره MMA بگم که یک سبک ورزشی هستش و کمپانی به حساب نمیاد که جز گزینه ها هستش
    WCW هم که فکر نابود شده و نمیتونه جز گزینه ها باشه
    لطفا ویرایش کنید
    مگر این که منظورتون از WCW = Worlcd Children Wrestling باشه ( نقل قول از یکی از دوستان )

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    برادر MMA کمپانی نیست یه سبک ورزشی هست که نمونش در لیگ های UFC و MFA و .... برگزار میشه.
    پس گزینه MMA پاک باید بشود.

  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    الان این که شما UFC رو با WWE مقایسه می کنید, از صد تا فحش برای مسئولین, طرفداران و ورزشکاران این لیگ (UFC) بدتره!
    --------------------------
    الان کمپانی فیتیله جمعه تعطیله به مدیرت مجید قناد جانشین که هیچی... یه سر و گردن از WWE بالاتره!

    ممنون.
    موفق باشین.

  5. Top | #5

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    MMA همون سبک ورزشیه UFC هست ( اِ بابک هم که گفته اسکی نرفتم ! )
    بعدشم ، شما یه جوری حرف میزنید انگار وینس خوشش میاد از این مسخره بازی ها !؟
    اونم دوست داره روز به روز افرایش پیدا کنه هوادرای کمپانیش ولی خب کشورشون قانون داره و اونا باید نسبت به اون قانون عمل کنن ، فکر کردید مثل ایرانه که هر کی هر کاری بخواد بکنه , بکنه !؟
    سینا میدونه ... ( ستاد تبلیغاتی انتخاباتیه هلندی نژاد )

  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    شما ها فکر می کنید که WWE با این قانون های جدیدش دیگه ارزش دیدن رو نداره ، ولی تو همین آمریکا خیلی از خانواده ها از این کار راضی هستن و همچنان این کمپانی هواداراش رو داره

    الان به طور فرض میگیم تور بعدی WWE تهران باشه ، بخوان حتی WWE Superstars رو اینجا برگزار کنن شما ها نمیرین ؟ میرین با کله هم میربن !!

    WWE همون طور که نزدیکه 30 ساله داره به کارش ادامه میده همین طور هم موفق و موفق تر میشه این قانون ها همش سیاست کمپانی هست و تا موقع ای که مکمن پول در میاره این کمپانی هم پا برجاست

    در جواب نظر سنجی هم هیچ کمپانی ای حریف WWE نمیشه !

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    اقا معین راست میگه اگه WWE حتی FCW را هم بفرسته تهران تور بزرگترین صف تهران شکل میگیره

  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    من با اینکه این اواخر از Wwe زده شدم اما بازهم معتقدم که : هیچ کمپانی جانشین برای WWE نمی باشد.
    کلا ایرانیها همینجوری هستن تا موقعی که یه چیزی هست قدرش رو نمیدونن اما خدا میدونه اگه همین Wwe نابود بشه چه ضربه ی محکمی به طرفداراش میخوره چون تقریبا تفریح اصلی اونا همین کمپانی بوده.
    همونطور که اقا معین گفتند خیلی از طرفداران این کمپانی در خود امریکا از مسابقات لذت میبرن.یه نگاهی به جمعیت ورزشگاه ها بندازین که تقریبا پر هست !
    درسته الان Wwe وضعیت خوبی نداره اما در اینده ای نزدیک مطمئنا کمپانی از کشتی گیران مناسبی استفاده خواهد کرد و البته فکر نمیکنم دیگه افرادی مثل Triple H - Undertaker - HBK - Goldberg - The Rock - SCSA و خیلیهای دیگه تکرار بشن.

  9. Top | #9

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: به نظر شما چه کمپانی در آینده می تواند جانشین خوبی برای کمپانی WWE

    تو این بحث هاتون , بحران اقتصادی آمریکا رو " فراموش نکنید .

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توضیح المسائـــل دینی
    توسط KANE در انجمن تاریخ ایران و جهان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-14-2010, 10:32 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 05-17-2010, 03:21 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-06-2009, 07:32 PM
  4. *(قابل توجه آقایان) بحث اجتماعی(قابل توجه بانوان)*
    توسط arman در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 09-28-2008, 12:49 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد