همینطور که می بینید کمپانی WWE به جوک کشیده شده. در حال حاضر کمپانی های خوبی مثل UFC , ROH و TNA هستند. به نظر شما کدام کمپانی جانشین خوبی برای WWE هست و جای WWE رو در آینده می گیره.

همینطور که می بینید کمپانی WWE به جوک کشیده شده. در حال حاضر کمپانی های خوبی مثل UFC , ROH و TNA هستند. به نظر شما کدام کمپانی جانشین خوبی برای WWE هست و جای WWE رو در آینده می گیره.

البته حسام جانUFC و یا بهتر بگیم مشتقات سبک ورزشی MMA به هیچ وجه ربطی به کمپانی هایی مانند Wwe , TNA و.... ندارند
چون MMA کاملا واقعی و WWE کاملا نمایشی است
در ضمن در باره MMA بگم که یک سبک ورزشی هستش و کمپانی به حساب نمیاد که جز گزینه ها هستش
WCW هم که فکر نابود شده و نمیتونه جز گزینه ها باشه
لطفا ویرایش کنید
مگر این که منظورتون از WCW = Worlcd Children Wrestling باشه ( نقل قول از یکی از دوستان )![]()
برادر MMA کمپانی نیست یه سبک ورزشی هست که نمونش در لیگ های UFC و MFA و .... برگزار میشه.
پس گزینه MMA پاک باید بشود.
الان این که شما UFC رو با WWE مقایسه می کنید, از صد تا فحش برای مسئولین, طرفداران و ورزشکاران این لیگ (UFC) بدتره!
--------------------------
الان کمپانی فیتیله جمعه تعطیله به مدیرت مجید قناد جانشین که هیچی... یه سر و گردن از WWE بالاتره!
ممنون.
موفق باشین.
MMA همون سبک ورزشیه UFC هست ( اِ بابک هم که گفتهاسکی نرفتم ! )
بعدشم ، شما یه جوری حرف میزنید انگار وینس خوشش میاد از این مسخره بازی ها !؟
اونم دوست داره روز به روز افرایش پیدا کنه هوادرای کمپانیش ولی خب کشورشون قانون داره و اونا باید نسبت به اون قانون عمل کنن ، فکر کردید مثل ایرانه که هر کی هر کاری بخواد بکنه , بکنه !؟
سینا میدونه ... ( ستاد تبلیغاتی انتخاباتیه هلندی نژاد)
شما ها فکر می کنید که WWE با این قانون های جدیدش دیگه ارزش دیدن رو نداره ، ولی تو همین آمریکا خیلی از خانواده ها از این کار راضی هستن و همچنان این کمپانی هواداراش رو داره
الان به طور فرض میگیم تور بعدی WWE تهران باشه ، بخوان حتی WWE Superstars رو اینجا برگزار کنن شما ها نمیرین ؟ میرین با کله هم میربن !!
WWE همون طور که نزدیکه 30 ساله داره به کارش ادامه میده همین طور هم موفق و موفق تر میشه این قانون ها همش سیاست کمپانی هست و تا موقع ای که مکمن پول در میاره این کمپانی هم پا برجاست
در جواب نظر سنجی هم هیچ کمپانی ای حریف WWE نمیشه !

اقا معین راست میگه اگه WWE حتی FCW را هم بفرسته تهران تور بزرگترین صف تهران شکل میگیره![]()
من با اینکه این اواخر از Wwe زده شدم اما بازهم معتقدم که : هیچ کمپانی جانشین برای WWE نمی باشد.
کلا ایرانیها همینجوری هستن تا موقعی که یه چیزی هست قدرش رو نمیدونن اما خدا میدونه اگه همین Wwe نابود بشه چه ضربه ی محکمی به طرفداراش میخوره چون تقریبا تفریح اصلی اونا همین کمپانی بوده.
همونطور که اقا معین گفتند خیلی از طرفداران این کمپانی در خود امریکا از مسابقات لذت میبرن.یه نگاهی به جمعیت ورزشگاه ها بندازین که تقریبا پر هست !
درسته الان Wwe وضعیت خوبی نداره اما در اینده ای نزدیک مطمئنا کمپانی از کشتی گیران مناسبی استفاده خواهد کرد و البته فکر نمیکنم دیگه افرادی مثل Triple H - Undertaker - HBK - Goldberg - The Rock - SCSA و خیلیهای دیگه تکرار بشن.
تو این بحث هاتون , بحران اقتصادی آمریکا رو " فراموش نکنید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)