[size=x-small]
بعد از آخرین بازی بوگی من در WWE که در مقابل کین برگزار شد
و منجر به شکست وی شد ، بوگی من در هیچ رویدادی حضور پیدا نکرده
تا اینکه چند وقت پیش متوجه صحبت هایی مبنی بر قرارداد وی با TNA شدیم
این اخبار امروز تایید شد و گفته میشه که وی به کمپانی Booker T PWA که مرکز فراگیری و تمرین کشتی کج بوکرتی
و کمپانی پایه TNA است رفته و قرار است اولین بازی خودش رو در روز شنبه 9/5 انجام بده
[/size]







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)