[size=small]اخیرا خبری منتشر شد که تا حدی تعجب آمیز بود.
براک لزنر قهرمان سنگین وزن کمربند UFC در پی پی وی UFC 102 مشغول تماشای مسابقه رندی کوچور بود.
او در حال فریاد کشیدن برای رندی کوچور بوده.
این خبر بسیار عجیبه چون تا به حال دیده نشده که لزنر برای کسی هورا بکشه.
ولی خبرهایی به گوش میرسه که لزنر با مسئولین صحبت کرده بود و گفته بود که اگه رندی کوچور پیروز مسابقه شد میخوام در بازی آیندم به مصافش برم.
این اتفاق نیفتاد و براک لزنر هم در جدیدترین صحبتش گفت من به هر حال میخوام برای بار دیگه به مصاف رندی کوچور برم.
Carwin حریف لزنر هم که تا به حال شکست نخورده برای لزنر خط و نشون کشیده و لزنر هم در جوابش گفته در قفس همه چیز معلوم میشه.[/size]





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)