دابلیو دابلیو ای به فکر ساخت فیلم دیگری با حضور یکی از استار های کمپانی افتاده است . گفته میشود استودیوی WWE در حال انجام مراحل اولیه ی ساخت فیلمی با حضور آندرتیکر , صاحب کمربند سنگین وزن میباشد .
هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است ولی گفته میشود که سبک این فیلم وسترن است و به سال 1800 باز میگردد . به احتمال زیاد این فیلم سال 2010 یا 2011 آماده میشود .
بودجه ی مورد نیاز برای فیلم 3.5 میلیون دلار برآورد شده است . همچنین ممکن است به جای آندرتیکر بازیگر دیگری در این فیلم شخیت آندرتیکر را اجرا کند .






پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)