[align=center][/align]
استار سابق WWE اوماگا 36 ساله دچار بیماری سختی شده و در یكی از بیمارستان های هوستون بستری میباشد
دیشب وی در حالی كه مشغول تماشای تلویزیون بود ناگهان دچار مرگ مغزي شد و از بيني اش خون جاري شد.
+
Ken “Mr. Kennedy” Anderson:برای ادامه زندگی اوماگا دعا میكنم
D’Angelo Dinero / Elijah Burke: او از دوستان قدیمی من بود.با خانواده اش صحبت كردم.برایش دعا خواهم كرد
Bobby Lashley:امروز خیلی ناراحت بودم.او همیشه دوست من خواهد بود.







[/align]
پاسخ با نقل قول



[/align]
ببین اوماگا زندگی همینه یه موقعی تو با انگشت بیلاخت میکردی تو دهن مردم ( به عنوان فینیشر





علاقه مندی ها (Bookmarks)