[size=medium][align=center]آخرین اخبار بدست آمده از 4 ژانویه و جنگ بین راء و ایمپکت به شرح زیر است:[/align][/size]
[size=small][align=center]-بر اساس اخبار و اطلاعات بدست آمده از منابع مختلف،حضور برت "د هیتمن" هارت به عنوان میهمان ویژه راء در 4 ژانویه قطعی به نظر می آید.شبکه DirecTV در پیش نمایش خود از راء 4 ژانویه اعلام کرده است که در 4 ژانویه برت هارت در راء حضور می یابد تا به رویارویی وینس مکمن برود.به نظر میرسد اطلاع رسانی این شبکه موثق باشد و هارت در 4 ژانویه برگ برنده وینس مکمن برای ایمپکت باشد.
-اما بشنوید از آخرین سورپرایز مطرح شده برای حضور در ایمپکت 4 ژانویه: آنجلینا لاو.شین مک کفی که یک کمپانی کشتی زنان رو اداره میکنه و در این مدت از لاو در ایونتهای خود استفاده کرده است،اعلام کرده که برنامه لاو در 2010 پر بوده و او همچنین قرار است در 4 ژانویه به ایمپکت برگردد.لاو که اسم اصلیش لورن ویلیامز است،به علت مشکلات ویزا مجبور به ترک TNA شد و جای او را لیسی ون اریک گرفت که بر اساس شنیده ها،ماندن او در TNA منتفی به نظر میرسد و مسوولان کار او را در گروه معروف بیوتیفل پیپل نپسندیده اند و لاو با بازگشتش جای خود در بیتیفل پیپل را پس خواهد گرفت.
-آخرین خبر هم در مورد مدت زمان پخش راء در 4 ژانویه است.با توجه به اینکه ایمپکت به مدت سه ساعت روی ایر خواهد بود،این حدس زده میشد که راء هم از USA Network یک ساعت اضافه درخواست کند تا آنها هم شوء سه ساعته ای داشته باشند اما تا این لحظه همچنین اتفاقی نیفتاده است و راء قرار است در همان دو ساعت متداول پخش شود.البته هر لحظه امکان تغییر این وضعیت موجود است اما با توجه به شرایط فعلی احتمال آن کم به نظر می رسد.[/align][/size]






پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)