سلام خدمت برو بگس گل......
[align=center]
ناراحتی WWE از کریس جریکو:
کمپانی WWE جدیدا اعلام کرده که از دست جریکو ناراحت است. دلیل این ناراحتی هم این است که آن ها از جریکو خواسته اند تا دیگر مهمان برنامه game show در شبکه ABC نشود. کریس هم به آن ها گفته که این کارو نمیکنه و داری سعی میکنه که کمپانی رو راضی کنه تا در این برنامه حظور پیدا کنه.[/align]
[align=center]سخن بازیگران در مورد هانتر:
یدلی اسمیت بازیگر مشهور و توانا هالیوود که بیشتر اون رو با دوبله گری نقش لیسا در خانواده سیمپسون ها میشناسن در مورد تریپل اچ و همکاری با او در تویــــ.تر خود چنین گفته است:
" او خیلی باحاله.سرسخت ترین و در عین حال دلپذیر ترین مردی که من تا به حال افتخار آشنایی باهاش رو داشتم.این شخص نه تنها تو WWE عالی هست بلکه تو زندگیش همینطوریه.من عاشقه هانترم و خیلی باهاش حال میکنم"[/align]
[align=center]عکسی از این بایگر»»»»» [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ««««««[/align]
[align=center]مصدومیت دیبیاسی بزرگ:
تددیبیاسی پدر از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده است.او از ناحیه میگرن عذاب میبیند که باعث شده او علاوه بر گردن در بازو و شانه خود نیز درد را حس کند.او گفته حالش خوب هست و امیدواره امروز از بیمارستان مرخص شود.[/align]
با اجازه....





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)