[align=center]-طي خبري جالب گفته ميشه كه چكمه هاي Kofi Kingston در طي مسابقه اش در F4W داراي نور قرمز رنگي بوده است كه در مواقعي مثل حركت وي يا كيك زدن روشن ميشده.نويسنده هم به شوخي گفته كه ايا در لس انجلس چكمه ي كشتي ساخته شده است ؟
-Chris Jericho در نزد اكثر مردم محبوب بود و اين در نوع خود يك سوپرايز محسوب ميشود.وي هم در طول پرومو و هم در طول مسابقه اش توسط تماشاگران تشويق شد.هنگام مسابقه اش طرفداران اهنگ Y2J رو سر ميدادند.
-همچنين تماشاگران از دست John Cena فوق العاده خشمگين و عصباني بودند و جمعيت عظيمي بر ضد وي بود و حتي قبل و طي مسابقه طرفداران با صداي بلند شعار You Cant't Wrestle رو سر ميدادند.همچنين در طول مسابقه هم عده اي Let's Go Cena رو شعار ميدادند و عده اي ديگر با صداي بلند تر اهنگ Cena S*cks رو مينواختند.همچنين زمانيكه سينا قصد صحبت داشت هم طرفداران در جواب وي شعار ميدادند.
-بعد از پايان شو استاران در حال خارج شدن از ارنا بودند زمانيكه سينا در حال ترك كردن بود وي يكراست به اتوبوس رفت و براي امضا دادن - عكس گرفتن و ... توقف نكرد و اين برخلاف هميشه ي وي بود.دليلش هم شعارهايي بود كه در طول مسابقه برضدش داده شد.
-محبوبترينها (بدون ترتيب خاصي) :
1-Zack Ryder
2-Mr.McMahon
3-Chris Jericho
4-Reymysterio
5-CM Punk : طرفداران پانك در ارنا زياد بودند.
6-Randy Orton
7-Edge
8-John Cena : تا حدودي
منفورترينها :
1-Drew McIntyre
2-Jack Swagger
3-The Miz
4-John Cena : شديدا منفور[/align]




پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)