[align=center]دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ساسی مانکن به نام IQ 2 ICU [/align]
[align=center][/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]

[align=center]دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ساسی مانکن به نام IQ 2 ICU [/align]
[align=center][/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]

البته این از نظر شما قشنگه چون این آهنگش مفت نمی ارزه![]()
خوب شما توقع داريد زننده تاپيك بزنه آهنگ جديد و فوق العاده چرت ساسي مانكن .نوشته اصلی توسط The Shadow
سليقه ها فرق ميكنه
ولي بد نبود تمومه حالش به همين بي حاليشه كلا قشنگ بود .

این چیزیه که قشنگم نباشه بازدید داره به دلیل اینکه طرفدار داره
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]

خوب منم ایرادی نگرفتم و گفتم از نظر زننده ی تاپیک آهنگ قشنگه و از نظر من آهنگ چرتیه !
كلا يه سبك شادي رو اين بشر ابداء كرد و خوب فهميد كه مردم چي ميخوان هر چقدر كه تو بعضي قشرها منفور باشه ولي اين مهمه كه دل مردم رو شاد كرده ,نوشته اصلی توسط WWESHOPS
سبك آهنگهاش مهموني پسنده و اين مهمه كه مردم دارن باهاش زندگي ميكنند , حتي اگه تعداد مخاطباش به اندازه تعداد انگشتاي يه دست باشه.

میدونم
شما ویدیو این آهنگ ببینی میفهمی چقدر هزینه کرده .
راستی اشاره شده بود اول ویدیو دانلود کنید بعد آهنگ چون ویدیو برای آهنگ ساخته شده.
من سرعتم پایینه ولی سعی میکنم آماده کنم ویدیو این کارو .
هر چقدرم طرفداراش کم باشه با دیدن اون ویدیو چه بخواد چه نخواد مخاطب جذب میکنه.
بله بله كاملا
من هنوز نديدم , انصافا تموم ويدئو كليپهاش فوق العادست كسي ام نميتونه منكرش شه.
مردم با همچین اهنگایی زندگی نمی کنن فقط واسه مسخره بازی و این چیزا شاید یه عده ای گوش کنن
من که از این بشر متنفرم.ادم باید واسه گوشش ارزش قایل باشه هر چیزی و به خوردش نده
خداییش واسه ویدئوش زحمت کشیده ! بی انصافی نباید کرد ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)