وینسه مک من بسیار از کاراکتر و رفتار سندمن خوشش اومده و اعلام کرده سندمن کاراکتر جالبی داره و میخوام بیشتر روش کار بشه

وینسه مک من بسیار از کاراکتر و رفتار سندمن خوشش اومده و اعلام کرده سندمن کاراکتر جالبی داره و میخوام بیشتر روش کار بشه

سند من كيه ؟![]()
فك كنم ديدمش ولي نمي شناسمش !!![]()
داووت اگه عكس ازش داري بزار ببينيم لفن !!![]()
همونه که تو ECW بود بعد اومد تو راو بعد از تو تماشاگرا میاد همیشه یه چوب نی دستشهنوشته اصلی توسط MRT619RKO

آهان فهميدم كي رو مي گي !!دستت طلا !
![]()

عجب !!! ولی به نظره من که خیلی هم کاراکترش بیخوده

سينا جون دستت درد نكنه !نوشته اصلی توسط cena
لينكش خرابه !!![]()

دستت طلا !![]()

هیچی زور نداره کوتوله ی فینلی زورش از اون بیشتره
سلام
ابراهیم جان اخطار جدی به شما![]()
شما این بحث شروع کردی و امکان داره دعوا بشه اگر این موضوع ادامه پیدا کنه مجبورم با شما برخورد کنم![]()
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)