بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    با سلام خدمت شما کاربران ، مدیران و ... عزیز .

    امروز من با هماهنگی آقا عرفان تصمیم گرفتیم بخشی متنوع باز کنیم که مربوط به این است که بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟، شما می توانید بیشترین ترسی را که داشتید بنویسید ، اما قوانین مهم این تاپیک این است ، که سعی کنید اسپم ندهید ، و از کلمات ناجور استفاده نکنید ، امیدوارم از این تاپیک لذت ببرید .

    با تشکر ...

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5284
    سن
    34
    نوشته ها
    330
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    فک میکنم چند روز پیش بود که تو ماشین رفیقم کم مونده بود چپ کنیم

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    يه بار رفته بودم دستشويي . وقتي كه اماده به كار شديم متوجه شدم يه سوسك جلومه منم كه از سوسك بسي زياد ميترسم .در حين اين ترس برقم رفت ديگه بايد خودتون درك كنيد چه حسي به ادم دست ميده اون موقع

    البته با معذرت شايد يكي از كلمات ناشايست بود

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    شماره عضویت
    5765
    نوشته ها
    111
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    هنگامی که روح احظار میکردم البته داستان طولانی داره ولی کم مونده بود تو خودم دستشویی کنم

  5. Top | #5

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    [align=center]چند وقت پیش(ماه قبل)رفته بودیم تهران.رفتبم تجریش ساعت 9 بود تاکسی گرفتم که برم پونک.رسدم در خونه به راننده گفتم مرسی پیاده میشم.(خونه میشه گفت روی کوه بود.اگه بچه ها بدونن 4دیواری,شهرک نفت کجاس میدونن چجوری.یه سربالایی کوچه کوچه.)خلاصه هی گفتم پیاده میشم مگه ول میکرد؟! گاز داد رفت بالا من مرده بودم از ترس.هرچی آقا.آقا فایده نداشت!چشمتون روز بد نبینه من کل فیلما پلیسیو آدم روبایی بود اومد جلو چشم.واقعا ترسیدم.تاریک تاریکم بود.اومدم بزنم تو سرش یدفعه شروع کرد .ا.ابه.اا.تو نگو طرف لال بوده! خلاصه پیاده شدیم.تا الان اینقدر نترسیده بودم![/align]

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    تعریف از خود نباشه من کم پیش می آد بترسم اما یه دفعه رفتم تو بالکن خونمون ول گردی ناگهان با یک عقرب رو به رو شدیم نگید چرت و پرت می گم من الان اهوازم ابته اینجا هم فکر نکنید همه جا پر مار و عقرب و این ها هست . این یکی با مصالح ساختمانی خونه رو به رویبرویی اومده بود . ساعت 10 شب و یک عقرب که رو دیوار پشت سرت در حال راه رفتن هست . خلاصه بعد از این که یک دور سکته زدیم با کمک تمامی اعضای خانواده و سوسک کش و حشره کش و .. موفق به کی او کردن ایشون شدیم این جا بود که خیلی ترسیدیم

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6705
    سن
    32
    نوشته ها
    337
    تشکر
    6
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    44 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    چهارم دبستان بودم كه رفته بوديم خونه ي يكي از فاميلامون بعد عموم هي به يكي از جووناي فاميل ميگفت كه اينا همش چرته و من نميترسمو از اين جور چيزا بعد اينم جووناي فاميلو با عمو برد تو اتاقش تا يه سري فيلم هاي ترسناك بذاره البته از اون كوتاهاش.بعدش هي چيزاي چرت و پرت ميذاشت و آخريش اين بود كه يه عكس از همين دسكتاپ بود كه روش هي نوشته بود ( منم اون موقع نميدونستم كه فينگيليشي چيه كه ) هي نوشته ميومد و ميرفت. تو اين زمان كه اين نوشته ها ميومدن يه آهنگ هندي خيلي ملايم بود كه جددي آدمو ميبر به خواب! اون موقع هم ساعت 12 يا 1 بود و تو اون سن من تاحالا تا اون موقع بيدار نبودم و خلاصه كم كم داشتم فول ميرفتم تو خواب كه يه دفعه يه عكس اسكلت اومد كه نميدونم اسكلت چي اما واسه ي انسان نبود اما در اين موقع كه اين عكسه مياد يه صداي جيغ خيلي خيلي بنفش و از ته دل مياد كه من تو حالت خواب بودم تا اينو شنيدموديدم شروع كردم به فرياد زدن جددي ميگم! همينجوري 30 ثانيه داد ميزدم! كه تا همون دادم شروع شد داداشم اومد جلوي دهنمو گرفت راستش همچين داد زده بودم كه گلو داشت جر ميخورد بعد آب دادن بهمونو تا 1 ماه تو ترس بوديم! اما از اون به بعد خيلي وقتا شده كه حتي داداشمم مي ترسه كه من اصلا نميترسم البته با اينكه داداشم 20 سالشه و منم 15 سالمه!
    اما كار به حايي رسيد كه منو بردن پيش روان پزشك
    همه ي اينا جددي بود

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4010
    سن
    31
    نوشته ها
    1,214
    تشکر
    0
    تشکر شده 18 بار در 18 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    2-3 هفته پيش رفته بودم باقمون.تنهايي!كه مثلا با خيال راحت بشينم با آرميتا"خانومم" حرف بزنم
    داشتم باش صحبت ميكردم.كلي رفته بودم تو حست يهو ديدم در فاصله يك متريم يه مار قرمز سرشو اورده بالا!
    نميدونم تا حالا با اين صحنه مواجه شديد يا نه ولي يه لحظه خشكتون ميزنه!خشكم زده بود..رنگمو نديدم ولي فكر كنم مثل گچ شده بود!
    از اون محل متواري شدم و يه راهي پيدا كردم كه بدون برخورد با مار از باغ برم بيرون
    خدا واسه هيچ كاربر asre-iranي نياره!

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6720
    نوشته ها
    324
    تشکر
    36
    تشکر شده 36 بار در 21 ارسال
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    64 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    حدود 3 ماه پیش من یه شب خواب دیدم که دارم رانندگی می کنم که یک دفعه با ماشین افتادم تو یه دره واقعا وحشتناک بودوقتی از خواب پریدم خدارو شکر کردم که واقعی نبود

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    37
    سن
    38
    نوشته ها
    428
    تشکر
    142
    تشکر شده 87 بار در 20 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    32 Thread(s)

    پیش فرض RE: بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟

    سلام
    من 1 بار واقعا بدجوری ترسیدم .......
    همانطور که بعضی از دوستان میدونن من سرباز هستم و سر 1 قضیه ای مارو فرستادن دادسرا نظام و واقعا تا به حال تو عمرم اینقدر نترسیده بودم شانس اوردیم با 3 ماه اضافه خدمت بیخیال شدن....

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست یک بازی(احتیاج اساسی)
    توسط H H H در انجمن درخواست ویدیو
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 06-20-2009, 07:22 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-24-2009, 03:00 PM
  3. اگه دوست داشتید نتیجه ی کارنامه هاتون را بگید؟!
    توسط *GOLDBERG* در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 06-29-2008, 03:26 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد