با سلام خدمت شما کاربران ، مدیران و ... عزیز .
امروز من با هماهنگی آقا عرفان تصمیم گرفتیم بخشی متنوع باز کنیم که مربوط به این است که بیشترین هنگامی که ترس داشتید چه وقت بوده است ؟، شما می توانید بیشترین ترسی را که داشتید بنویسید ، اما قوانین مهم این تاپیک این است ، که سعی کنید اسپم ندهید ، و از کلمات ناجور استفاده نکنید ، امیدوارم از این تاپیک لذت ببرید .
با تشکر ...






پاسخ با نقل قول


نگید چرت و پرت می گم من الان اهوازم ابته اینجا هم فکر نکنید همه جا پر مار و عقرب و این ها هست . این یکی با مصالح ساختمانی خونه رو به رویبرویی اومده بود . ساعت 10 شب و یک عقرب که رو دیوار پشت سرت در حال راه رفتن هست .


علاقه مندی ها (Bookmarks)