[align=center]هواداری که چاقو خورد قطع نخاع شد ![/align]
[align=center][/align]
هواداری که در دیدار تیمهای فوتبال صنعت نفت و استقلال با ضربه چاقو زخمی شده بود، متاسفانه قطع نخاع شد.
به گزارش خبرگزاری ما، بعد از پایان دیدار تیمهای فوتبال صنعت نفت و استقلال در جریان درگیری که میان عده*ای از تماشاگرنماها صورت گرفت یکی از هواداران با ضربه چاقو زخمی شد که طبق اخبار رسیده از آبادان احتمالا این فرد قطع نخاع خواهد شد.
گفتنی است؛ سازمان لیگ ابلاغیه رسمی به هیأت فوتبال آبادان داده تا فردی که چاقوکشی کرده شناسایی و دستگیر شود.
از سوی دیگر "بهزاد معظمي" مدير روابط عمومي باشگاه صنعت نفت آبادان در ارتباط با نامه سازمان ليگ به اين باشگاه براي شناسايي چاقوكشان حاضر در ورزشگاه تختي آبادان عنوان کرده است که نامه سازمان ليگ روز گذشته به دست ما رسيد و در این خصوص به طور حتم اگر تصويري از اين افراد داشته باشيم در اختيار ماموران نيروي انتظامي قرار خواهيم داد.
وي افزود: اين را هم بايد بگويم هنوز براي باشگاه صنعت نفت محرز نشده كه اين اتفاق براي ديدار با استقلال بوده است، شايد اين اتفاق بيرون ورزشگاه رخ داده يا عكسهاي منتشر شده براي چند سال قبل بوده است. براي ما عجيب است چطور اين افراد در حالي كه ماموران نيروي انتظامي كنترل شديدي براي ورود و خروج افراد دارند با اين چاقو وارد ورزشگاه شده اند؟









[/align]
پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)