
نوشته اصلی توسط
jhon_cena
[size=small]با سلام[/size]
[size=small]اغدام کمپانی برای استخدام نویسندگان جدید....[/size]
[size=x-small]جدیدا wwe به دلیل کمبود استوری نویس و به وجود آوردن استوری های جدید به دنبال استوری نویسان تازه ای هست کمپانی در اقدام جالب سعی میکند نویسندگانی از هالیوود را استخدام کند و این کمبود را برطرف کند[/size]
[size=small]ریتینگ ماندی نایت راء[/size]
[size=x-small]این هفته ی ماندی نایت راء ریتینگ 3.3 با 4.855.000 بیننده را به خودش اختصاص داد
که ریتینگ خوبی محسوب میشه
[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)