بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: نتایج کامل ماندی نایت راء | 14 فبریه 2011 ( مهمان رسلمنیا 27 مشخص شد )

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض نتایج کامل ماندی نایت راء | 14 فبریه 2011 ( مهمان رسلمنیا 27 مشخص شد )

    ســـلام




    رویداد : ماندی نایت راء
    مکان : آناهایم ، کالیفرنیا
    زمان : 14 فبریه 2011



    آغاز شوء

    شو امشب شروع میشه و جاش در مورد مهمان ویژه ی رسلمنیا صحبت میکنه که قراره امشب معرفی بشه.کول هم سلام میکنه و در مورد مسابقات امشب حرف میزنه.


    بازی اول
    سی ام پانک مقابل جان سینا


    سینا به رینگ میاد و شروع به صحبت میکنه.ویدئویی از سینا پخش میشه که یه لو بلو به پانک زده بود و بعد صندلی رو گرفت و نکسوس رو زد.بعد به هواداران نگاه میکنه و بهشون میگه دوستتون دارم.بعد میگه امشب خیلی شب بزرگیه چون می فهمیم کی مهمان رسلمنیا 27 هست و بعد شعار راکی آرنا رو پر میکنه.سینا در مورد تئوری های مختلف صحبت میکنه و از اینکه شاید لیدی گاگا باشه و ... بعد به شوخی میگه شاید این مهمان ویژه کول باشه.میگه کول هر شب یه لحظه ی خاص ایجاد میکنه و میره یه ایمیل میخونه ! میتونه اون باشهو کول

    ناراحت هست.سینا نه ما از یه جذابیت خاص حرف میزنیم و بعد کول میگه خب هم میز و هم رایلی جذابیت خاص دارن و ... بحث همینطوری ادامه پیدا میکنه تا اینکه پانک داخل رینگ میاد.پانک میگه دیگه نیاز نیست تا چیزی بشنوم و میگه نیازی هم ندارم تا برای بردن سینا از نکسوس کمک بگیرم.بازی شروع میشه و هر دو همدیگه رو قفل کردن.داور زنگ بازی رو به صدا در میاره.پانک ویپ میزنه اما سینا بعدش میزنه و در ادامه سینا میوفته بیرون

    رینگ.تا میاد بلند بشه و بیاد بالا پانک یه کلوسلاین میزنه.میریم به کامرشال ..... از کامرشال بر میگردیم.پانک به سینه ی سینا لگد میزنه.کاور ..1.....2.سوپلکس زیبا از پانک و باز هم .....2.پانک سینا رو قل کرده و تماشاگران سینا رو تشویق میکنن.در ادامه آپرکات از پانک و پانچ به سینا ادامه داره.اما بالاخره سینا روی پاهاش می ایسته.دو تا شولدر بلاک و حالا سینا میره برای فایل ناکل شافل .اما پانک یه درپا کیک میزنه و کاور 1....2.....بازی

    تا جایی پیش میره که سینا میره برای STF اما پانک خارج میشه و یه نک بریکر میزنه.کاور 1...2....هر دو بلند میشن و حالا سینا رول آپ میکنه 1.......2.......کراس بادی از پانک ولی سینا نمیزاره و پانک اونور طناب میوفته.سینا یه شولدر بلاک میزنه وپانک میوفته پایین.پانک اون پایین سعی میکنه یه صندلی رو تو رینگ بیاره.سینا میاد سمت طناب که پانک سرش رو میکشه پایین و میره بلند میکنه و GTS رو میزنه.کاور 1....2....3.


    برنده : سی ام پانک با قانون پین فال


    در ادامه کول میگه که چرا جری لاور امشب نیست و میگه جری مادرش رو از دست داده و ما بهش تسلیت میگیم.بعد میگه اون تو الیمینیشن چمبر برمیگرده.


    از تبلیغات برمیگردیم.ویدئویی رو از دو هفته پیش می بینیم که دل ریو به اج حمله کرد و آرم بریکر رو بهش زد.جستین رابرتز دل ریو رو معرفی میکنه و اون با ماشینش میاد.آلبرتو میگه که مهم نیست که کی تو الیمینیشن چمبر می بره.مهم اینه که مثل رویال رامبل من قهرمان سنگین وزن میشم.حالا موزیک اج زده میشه و اون به رینگ میاد.اج میگه سرم خیلی شلوغ بود چون مشغول زدن زیگلر بودم و یادم رفت که تو منو با گیتار زده بودی.بعد

    اج در مورد دستینی صحبت میکنه و میگه میدونی چیه؟حالا یه اسپیر به دل ریو میزنه.حالا برمیگرده عقب ولی ریکاردو میاد بالا که اج یه کلوسلاین بهش میزنه.میره تا به دل ریو حمله کنه که دل ریو از رینگ فرار میکنه.اج میره سمت طناب که دل ریو به طناب میزنش و میاد بالا که دوباره اج میزنش.حالا ویکی میاد و شروع به ببخشید گفتن میکنه و میگه ما این یکشنبه قهرمان جدید رو خواهیم داشت و بعد قهرمان جدید رو معرفی میکنه و اون زیگلر

    هست.زیگلر میاد و ویدئویی از دو هفته ی پیش می بینیم که اج زیگلر رو برده بود.ویکی میگه من گفته بودم که اج نباید از اسپیر استفاده کنه ولی جمعه ی هفته ی پیش اسپر زد و اگه یه بار دیگه اینکارو کنه تایتل رو از دست میده.بعدش میره و به کول می پیونده.بازی بعدی دیـ.واس چمپیون هست.ایو و ناتالیا آماده میشن.

    حالا پرومویی از روز 21 فبریه 2011 دوباره پخش میشه و ما مرد چکمه پوش رو می بینیم .



    بازی دوم
    ایو تورس مقابل ناتالیا ( دیـ.واس چمپیون - لامبرجک مچ )


    ناتالیا تو رینگ منتظره هست.بیرون رینگ بلا تویینز ، ملینا ، فاکس ، تامینا و ماریس منتظر هستند.حالا ایو با تایتلش میاد.زنگ بازی به صدا در میاد و هر دو کار رو شروع میکنن.هد لاک از ناتالیا ولی ایو در میره.حالا همین کار برای ناتالیا پیش میاد و در میره.دراپ کیک و اسلپ از هر دو می بینیم.ایو همر لاک رو اجرا میکنه و ناتالیا سر

    انجام در میره.در ادامه ساید هد لاک از ایو.ناتالیا طناب رو میگیره.ایو یه دبل لگ دراپ میزنه ولی بعدش ناتالیا یه کلوسلاین خوب میزنه.ایو بیرون رینگ میوفته و هیل ها بهش حمله میکنن و فیس ها میان تا کمکش کنن.ایو بالاخره میاد تو رینگ.سرش پایین هست و ناتالیا رول آپ میکنه ولی ایو بدل میکنه و شونه های ناتالیا روی زمین هست و داور میمشاره 1....2......3.


    برنده و همچنان قهرمان : ایو تورس با فانون پین فال


    بعد از بازی ناتالیا ناراحت هست ولی بالاخره با ایو دست میده.بعد صحنه ای از بازی رو می بینیم و ناتالیا با تامینا و گیل کیم میره و ایو همچنان خوشحاله.میریم به کامرشال ...... بعد از بازگشت گروه Rev Theory رو می بینیم که ردیف جلو نشستن.بعد بلا تویینز به ایو گیر میدن و میگن تو مستحقش نبودی و ضعیفی و بهش حمله میکنن.ولی گیل کیم و تامینا میان و حفظش میکنن.در ادامه کول و جاش در مورد فیلم جدید تریپل اچ صحبت میکنن .


    بازی سوم
    مارک هنری مقابل ؟

    هنری تو رینگ هست که ناگهان شیمس میاد و از پشت بهش حمله میکنه.بعد میکروفون رو میگیره و میگه همه ی دوستانی که تو چمبر هستن یادشون باشه که امشب با اورتن چیکار میکنم.بعدش بایسیکل کیک رو به هنری میزنه و میره.


    در ادامه رایلی و میز رو می بینیم که میخوان بیان به رینگ.کامرشال پخش میشه .صحنه هایی از هفته ی پیش پخش میشه که کینگ و برایان تونستن میز و دیبیاسی رو ببرن.



    بازی چهارم
    د میز ( با الکس رایلی ) مقابل دنیل برایان

    این دو نفر میان تو رینگ و کول میگه خوشحاله از اینکه یکشنبه ی آینده بگه کینگ بازی رو باخته.کول کینگ رو مسخره میکنه و جاش میگه باید بهش احترام بزاره.اون یه اسطوره هست.برایان هم بالاخره به رینگ میاد و بازی شروع میشه.هر دو همدیگه رو قفل کردن.ساید هد لاک روی برایان.میز میره سمت طناب و با یه شولدر بلاک برایان رو زمین میزنه.در ادامه برایان بهتر کار میکنه و چند حرکت میزنه و دراپ کیک رو میزنه و کاور 1......2......در

    ادامه میز یه بیگ بوت و البو میزنه.میز رایان رو قفل کرده.اما برایان بالاخره خودش رو آزاد میکنه.بک البو از برایان و کاور 1.....2.....حالا میز چین لاک رو اجرا کرده.درگیری ادامه داره تا اینکه برایان میره کرنر.حالا میز خودش رو برای زدن کلوسلاین آماده میکنه و میاد اما برایان جا خالی میده و خودش یه کلوسلاین میزنه و کاور 1....2....میز بیرون افتاده و برایان میره سراغش.یه لگد به فک میز میزنه و میان تو رینگ و یه دراپ کیک قشنگ به میز میزنه و کاور

    1......2...برایان حالا سابمیشن رو میزنه اما میز طنابها رو میگیره.برایان میاد سمت میز که میز برایان رو طنابها میزنه و برایان میوفته پایین.میریم به کامرشال .... از کامرشال برمیگردیم.هر دو بالای طنابها در کرنر هستند و برایان یه سانسیت فلیپ زیبا به میز میزنه و کاور 1........2......برایان چندین لگد به میز میزنه.چند ضربه هم میز میزنه.حالا میز میره برای نک بریکر اما برایان بدل میکنه و سوپلکس میزنه.یه لکد عالی و کاور 1......2.....حالا برایان میره تا سابمیشن رو اجرا کنه.اما میز نمیزاره و تو این درگیری میز موفق میشه اسکال کراشینگ فینالی رو بزنه.کاور 1......2.......3 .


    برنده : د میز با قانون پین فال

    بعد از بازی د میز میکروفون رو برمیداره و کمی برایان رو مسخره میکنه و بعد در مورد جری لاور میگه که چرا اینجا نیست و میگه مادرش فوت کرده و بهش تسلیت میگه ولی میگه امیدوارم این بهانه ی خوبی برای کینگ نباشه تا باختش رو توجیه کنه و .... در آخر الکس رایلی میاد و دست میز رو بالا میگیره.میریم به کامرشال ....


    بازی پنجم
    آر تروف و موریسن مقابل میشل مک گیلیکاتی و اوتانگو ( با میسون رایان )


    نکسوس در رینگ هستند و موریسن و تروف هم میان.ساید هذ لاک از تروف.دراپ کیک به میشل مک گیلیکاتی.اوتانگو حواس تروف رو پرت میکنه و رایان تروف رو پایین میکشه و بهش حمله میکنه.میشل میره پایین و به تروف حمله میکنه.در رینگ کاور از مک گیلیکاتی 1......2....اوتانگو تگ میکنه و روی تروف کار میکنه.اسلم از اوتانگو و حالا چین لاک رو اجرا میکنه.تروف خودش رو آزاد میکنه و یه سوپلکس میزنه.موریسن تگ میکنه و

    میاد.اسلم از موریسن.جان خوب کار میکنه.اوتانگو نمیتونه ادامه بده و تگ میکنه.موریسن روی میشل هم خوب کار میکنه.در کرنر چند لگد به دنده های میشل میزنه.میشل در حال فریاد کشین هست و داور موریسن رو عقب میکشه.رایان پایین رینگ در حال کری خوندن هست که موریسن یه بیگ بوت بهش میزنه.در ادامه میرسیم به آخر بازی تروف یه پرش روی رایان میکنه. و حالا یه بیگ کیک از موریسن می بینیم و مک گیلیکاتی رو کاور میکنه 1......2........3.


    برنده : موریسن و آر تروف با قانون پین فال

    بعد از بازی رایان میاد تو رینگ که موریسن بهش حمله میکنه و تروف هم بهش می پیونده.داور سر انجام اینارو جدا میکنه.کول و جاش در مورد کتاب جدید جریکو صحبت میکنن.دیگه به معرفی مهمان رسلمنیا نزدیک میشیم.میریم به تبلیغات .....

    حالا جاستین رابرتز دختری رو معرفی میکنه که با تریپل اچ در فیلم د چاپارون هملازی بوده.اون دختر میاد و روز ولنتاین رو تبریک میگه.بعد در مورد هانتر صحبت میکنه و میگه کار با تریپل اچ عالی بود.کول شروع به مسخره کردن صدای این دختر میکنه که جاش میگه خفه شو ! اون فقط یه دختره ! حالا گریت کالی هم به رینگ اضافه میشه.کالی هم به زبون مادری روز ولنایت رو تبریک میگه و یه سری صحبتهای دیگه .... میریم به کامرشال ...

    دوباره پروموی روز 21 فبریه 2011 رو می بینیم.



    میـن اونـت
    رندی اورتن مقابل شیمس


    شیمس در رینک هست و ما ویدئوی حمله ی اون رو به اورتن می بینیم.شیمس به همه میخنده.حالا رندی در میون تشویق شدید هواداران وارد میشه.بازی شروع میشه و هر دو کار رو شروع میکنن.شیمس کرنر میوفته و رندی روش کار میکنه.سپس شیمس به کیک به رندی میزنه.رندی یه نی دراپ به شیمس میزنه ولی شیمس برمیگرده و شولدر بلاک میزنه.نی دراپ از رندی.کاور از رندی 1......2.. شیمس به بازی برمیگرده و یه کلوسلاین

    میزنه.رندی میون طنابها هست و شیمس از پشت بهش ضربه میزنه.البو از شیمس روی سینه های رندی.ضربه ی زانو از شیمس به سر رندی.دوباره شولدر بلاک از رندی و کاور 1.......2.....رندی به بازی برمیگرده و به شیمس پانچ میزنه.شیمس گوشه افتاده.شیمس اورتن رو ویپ میکنه اما رندی بهش بوت میزنه و کلوسلاین و حالا یه پاور اسلم.شیمس ضعیف به نظر میرسه اما ناگهان یه بک بریکر به رندی میزنه و کاور 1......2.....حالا

    شیمس خودش رو آماده میکنه تا حرکت پدر رندی اورتن رو اجرا کنه.میره تا سوپلکس رو بزنه اما بدل از رندی اورتن و آر کی او ! کاور 1.......2........3.

    برنده : رندی اورتن با قانون پین فال


    بعد از بازی نکسوس میان و به رندی حمله میکنن.ولی موریسن و تروف میان و رندی رو حفظ میکنن.هر دو درگیر هستن و سینا هم میاد.آر کی او به اوتانگو ، آر کی او به مک گیلیکاتی ، حالا یه دبل کلوسلاین از سینا و رندی به میسون رایان.پانک میره تا به رندی GTS بزنه اما رندی در میره و سینا به پانک AA میزنه.نکسوس فرار میکنه و رندی و سینا تو رینگ حضور دارن.


    در بک استیج ما شخصی رو می بینیم که از ماشین گیاده میشه و لباس و کفش زیبایی پوشیده.میریم به کامرشال ....

    از کامرشال برمیگردیم و مهمان مخصوص رسلمنیا معرفی میشه. The Rock ! د راک میاد و شروع به صحبت میکنه و میگه اومدم تا میزبان بزرگترین پی پی وی سال باشم.سپس نامی از سینا و د میز آورد و گفت اونها رو تو رسلمنیا می بینیم.راک صحبتهای دیگه ای هم کرد و شوء در حالی تموم شد که راک در رمپ ایستاده بود.


    شوء در همین لحظه تموم شد !


    با تشکر از توجه شما
    تا بعد ...
    28 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (02-15-2011), Ariyan (02-15-2011), Attitude-Era (02-15-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (02-15-2011), Batista Unlimited (02-15-2011), Blood Raven (02-15-2011), DIONYSUS (02-15-2011), El Niño (02-15-2011), El Residente (02-15-2011), Goldberg The Man (02-15-2011), J B L (02-15-2011), JMJ (02-15-2011), Keyvan (02-15-2011), MEHRAD.Y2J (02-15-2011), MaJiD HetFieLd (02-15-2011), P H E N O M (02-15-2011), RKOrton (02-15-2011), Sarkesh (02-15-2011), Sgt.Wollek (02-15-2011), The Last Outlaw (02-15-2011), The Man (04-04-2011), amingorgan (02-15-2011), amirnba (02-15-2011), exipser99 (02-15-2011), r v d (02-15-2011), reza4087 (02-15-2011), t-a-k-e-r (02-15-2011)

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7473
    سن
    26
    نوشته ها
    222
    تشکر
    140
    تشکر شده 490 بار در 146 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    424 Thread(s)

    پیش فرض

    وای این جور که راک می ** اگه بخواد با سینا تو منیا مسابقه بده پس ما باید بی خیال بازی سینا و میز تو منیا باشیم.
    2 کاربر مقابل از amin0643 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. reza4087 (02-15-2011), svr (05-12-2011)

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی خوبه که راک برگشت هر چند از قبل لو رفنه بود

    Finally The Rock Has Come Back To RaaaaaaaaaaaaW

    If You Smelllllllllllllllllllllllllll What The Rock Is Cooking

    ..........
    امضای ایشان


  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19792
    نوشته ها
    1,721
    تشکر
    701
    تشکر شده 13,843 بار در 1,673 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    442 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا ارسلان پروموي ديشب كه در راء پخش شد، با دو تا پروموي قبلي كامل فرق داشت.
    اين بار در اين پرومو خود آندرتيكر مشاهده شد و قبرستان هم ديده شد.
    امضای ایشان


    This is not Respect

  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iran satellite نمایش پست ها
    آقا ارسلان پروموي ديشب كه در راء پخش شد، با دو تا پروموي قبلي كامل فرق داشت.
    اين بار در اين پرومو خود آندرتيكر مشاهده شد و قبرستان هم ديده شد.
    بله دوست عزیز میدونم . در پروموی دیشب آندرتیکر ظاهر شد و شایعات حضور استینگ تموم شد .
    منم تو اخبار نوشتم پروموی 21 فبریه و چیز خاصی ننوشتم .

    --------------

    در ضمن راک گفته میخوام با سینا روبرو بشم نه اینکه باهاش مبارزه کنم ! راک به گفته ی خودش دیگه کشتی نمیگیره .

    فعلا ..
    کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Tombstone (02-15-2011)

  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض

    تاپیک آپ شد !

    دارک مچ دیشب راء :

    پس از اینکه شوء تموم شد برای هواداران حاضر در آرنا یه بازی تگ تیم دو به دو بین تیم اورتن و سینا و تیم د میز و پانک شکل گرفت.داور ویژه ی این بازی هم مایکل کول بود که در نهایت اورتن و سینا موفق شدن بازی رو ببرن .

    فعلا ..
    2 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MEHRAD.Y2J (02-15-2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 04-26-2011, 11:32 PM
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 04-12-2011, 12:57 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-14-2011, 03:00 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-05-2011, 12:31 PM
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-25-2011, 06:08 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد