در راك كه اين روز ها با بازگشت خود بزرگترين تحول را در WWE ايجاد كرده قرار است امشب در ماندي نايت راو به رينگ بيايد و نسبت به صحبتهاي جان سينا واكنش نشان دهد.درضمن او يك عكس را در شبكه اجتماعي خود به نمايش گذاشته كه كفشش را روي كلاه ucantsee me جان سينا قرار داده.مثل اينكه راك جان سينارو بيخيال نميشه.ولي با صحبتهايي كه در بك استيج شنيده ميشه امكان برگزاري مسابقه ي TRIPLE TREATH MATCH بين THE ROCK VS JOHN CENA VS THE MIZ بر سر WWE CHAMPION SHIP هم وجود داره.البته در WRSTLEMANIA27





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)