ســـلام
- قهرمان سابق X Division تایتل از TNA رفت !
تایید شد که قهرمان سابق X Division تایتل جی لیتال از TNA جدا شد. پروفایل او روز چهارشنبه از سایت رسمی TNA خارج شد.
اطلاعات بیشتر در مورد جدایی او منتشر خواهد شد.
خروج ناگهانی لیتال از TNA باعث شگفتی چدین نفر در TNA شده است.چند نفر از کمپانی که در جریان تیپینگ این هفته ی ایمپکت بودند از رفتن لیتال خبر نداشتند.
در آخرین تیپینگ ایمپکت که روز سه شنبه بود لیتال حضور داشت. آخرین رقابت او در لاک داون بود که در یک X Division Ultimate Xscape مـچ حضور داشت.
لیتال در پی پی وی TNA Genesis که روز 9 ژانویه 2011 برگزار شده بود عنوان X Division را به یکی از اعضای گروه فورچن یعنی کازاریان واگذار کرده بود.
فعلا .!







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)