بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: IRANWWE :: IREW May ,3 2011 [ ادامه درفت ]

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE :: IREW May ,3 2011 [ ادامه درفت ]

    ســـــــــــلام.

    نــام شــوء : IREW
    مكـان برگزاري : طهـران بزرگــ
    شبكـــه : HBO
    آرنـا : بیمارستان ميـلاد






    The GodFhater In The Ring

    اهنگ مرتضی زده میشه و به رینگ میاد .
    و میگه من به شوء IREW اومدم تا خودمو ثابت کنم ...!
    من کله خرم ..
    من سرور تمام شیخ های دنیام ...
    من بهترین پــ..رن استارم
    امسال هم میرم روی کاور پ.ب تا برای کمپانی سود داشته باشم ..

    به زودی من رو با کمربند خواهید دید ...
    مرتضی رینگ رو ترک میکنه ...


    ======


    cha vs. amira.nba

    ابتدا اهنگ بابک چاه زده میشه و در رینگ حاضر میشه .
    و بعد از اون اهنگ امیر زده میشه ..
    اعلام میشه اگه امیر بازی رو نبره کمربند ITCW به شوء ITCW برنمیگرده ...

    بازی اغاز میشه ...
    بابک میخواد امواج ماسونیشو بفرسته ...
    امیر در یک ثانیه میگه کـ**یرگوزی ..
    بابک خشک میشه
    و امیر یک باتیستا بمب میزنه
    و کاور ...1..2...3..
    و بله امیر موفق میشه بازی رو ببره.

    اوی مای گاد . امیر قهرمان جدید کمربند ITCW میشه ...!
    و داره خوشحالی میکنه ....


    =====


    Darius vs. The Underground Man

    اعلام میشه برنده این بازی یار امیر در تگ تیم ITCW میشه ....
    ابتدا قهرمان تگ تیم ITCW داریوش به رینگ میاد .
    و بعد از اون عبدالله در رینگ ظاهر میشه ...
    و حالا بازی اغاز میشه ....

    دارویش بازی رو با یک فیس باستر به عبدالله اغاز میکنه...
    و بعدش حالا میره برای زدن یک فیس باستر ..
    ولی بازم موفق نیست ...
    و حالا یک پاور بمب از عبدالله دریافت میکنه .
    و کاور ...1...
    داریوش پین نشد ..

    داریوش خودشو اماده میکنه
    برای زدن یک آر ک او ..
    اوه خدای من ..
    در یک غافلگیری عبدالله به داریوش یک سانتان بمب میزنه
    و کاور ...1....2....3....

    و بله عبدالله موفق میشه بازی رو ببره و یار جدید امیر میشه .
    و داره خوشحالی میکنه همراه امیر ...


    ======

    همین لحظه اعلام میشه روی ایر

    CђДḾP Has Been Drafted To IREW


    =====

    r v d vs. Arsalan

    پوریا در رینگ است ..
    و ارسلان اهنگش زده میشه و در رینگ دیده میشه ..

    ارسلان به پوریا میگه به خاطر بازی با تو نتوستم به ARN برم ..
    پس شک نکن کمربند رو ازت میگرم ...
    پوریا میگه کمربند به نام در تاریخ ثبت شد .
    باید ســ*اک بزنی بگیری ...
    ارسلان میگه بیـا بـ**خور کوچولو ...

    هر دو نفر فیس تو فیس شدن ...
    و شوء هیمن لحظه به پایان میرسه ....




    پایان




    ویرایش توسط SASAN : 05-03-2011 در ساعت 02:41 PM
    22 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (05-03-2011), Ariyan (05-03-2011), Arsalan (05-03-2011), Blood Raven (05-03-2011), CHA (05-06-2011), DIONYSUS (05-06-2011), Didoo (05-03-2011), El Niño (05-03-2011), J B L (05-04-2011), JMJ (05-03-2011), Keyvan (05-03-2011), MrSAMET (05-03-2011), Sarkesh (05-03-2011), Sgt.Wollek (05-03-2011), TeZAR (05-03-2011), The Proud (05-03-2011), The Survivor (05-03-2011), amingorgan (05-03-2011), amirnba (05-03-2011), awwe (05-03-2011), © The Phantom Pain (05-04-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-03-2011)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام.

    درفت به طور رسمی تمام شد ...! و هم اکنون 3 روز تا پی پی وی مونده .!

    و شوء این هفته IREW با مشخص شدن کمربند های لیگ ITCW برای استارهای این لیگ !

    New iTCW Champion : amirnab

    New iTCW TagTeam Champion : Пeяvous ЀMÓN & The Underground Man



    دوستان میتونن بحث و کل کل کنن ....!

    فعلا ...!
    17 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (05-03-2011), Arsalan (05-03-2011), BiTW PuNk (05-03-2011), Blood Raven (05-03-2011), CHA (05-06-2011), DIONYSUS (05-06-2011), El Niño (05-03-2011), JMJ (05-03-2011), Mr. Movie (05-06-2011), MrSAMET (05-03-2011), Sarkesh (05-03-2011), Sgt.Wollek (05-03-2011), The Proud (05-03-2011), The Shadow (05-03-2011), amirnba (05-03-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-03-2011)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. IRANWWE :: IREW April ,12 2011 - Taping
    توسط SASAN در انجمن IEW
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-13-2011, 07:48 PM
  2. IRANWWE :: IREW March ,8 2011 » L!VE
    توسط SASAN در انجمن IEW
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 03-09-2011, 10:03 PM
  3. IRANWWE :: IREW March ,1 2011 » L!VE
    توسط SASAN در انجمن IEW
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 03-02-2011, 03:30 PM
  4. IRANWWE :: IREW February ,22 2011 » L!VE
    توسط SASAN در انجمن IEW
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 02-23-2011, 08:36 AM
  5. IRANWWE :: IREW February ,15 2011 » L!VE
    توسط SASAN در انجمن ARN
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 01:18 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد