سلام .
× آرسن ونگر و سسک فابرگاس ! ×
آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال صحبت هایی جدیدی کرده و در این صحبت ها در مورد 2 بازیکن جوان و آینده دار خود یعنی سسک فابرگاس و جک ولیشر سخن گفته است .
او که از حظور ویلشر در تیم جوانان انگلیس ناراحت است و میگوید باعث خستگی بیش از حد او میشود در گفته است :
" من تصمیم گیرنده نیستم و این به خود جک بستگی دارد و هر انتخابی کنه باید بهش احترام گذاشت . من میگم که جک الان خیلی خسته است و اگر توی تیم زیر 21 سالان انگلیس هم بازی کنه برای سلامتی خودش خطرناک است . او تا الان 50 بازی در یک فصل کرده و اگر در این تورنمنت شرکت کند خیلی خطرناک است . من دوست دارم که انگلیس موفق باشه اما این موفقیت به چه قیمتی ؟ به قیمت مصدوم شدم فردی مثل جک ویلشر ؟ "
او همچنین درباره رفتن احتمالی فابرگاس به بارسلونا نیز گفت :
" من انتظار دارم اون توی لندن بمونه . ازش میخوام که بمونه . من تمام توانم رو تو این راه میزارم که اون رو اینجا نگه دارم . هرکی جای من بود برای بازیکنی با این کیفیت میجنگید . به نظر من بهترین افتخار برای کاپیتان این است که به تیمش وفادار باشه و نزد طرفداراش بمونه . اون تو این فصل برای ما کم بازی کرد و از بین 36 بازی 22 بازی کرد . اما من میخوام اون سال بعد حداقل 35 بازی برای ما کنه و خودش رو نشون بده . "
×××××
مخلص .






پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)