بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: صحبت های جدید ونگر در مورد فابرگاس و ویلشر × او باید بماند !

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض صحبت های جدید ونگر در مورد فابرگاس و ویلشر × او باید بماند !

    سلام .


    × آرسن ونگر و سسک فابرگاس ! ×

    آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال صحبت هایی جدیدی کرده و در این صحبت ها در مورد 2 بازیکن جوان و آینده دار خود یعنی سسک فابرگاس و جک ولیشر سخن گفته است .

    او که از حظور ویلشر در تیم جوانان انگلیس ناراحت است و میگوید باعث خستگی بیش از حد او میشود در گفته است :

    " من تصمیم گیرنده نیستم و این به خود جک بستگی دارد و هر انتخابی کنه باید بهش احترام گذاشت . من میگم که جک الان خیلی خسته است و اگر توی تیم زیر 21 سالان انگلیس هم بازی کنه برای سلامتی خودش خطرناک است . او تا الان 50 بازی در یک فصل کرده و اگر در این تورنمنت شرکت کند خیلی خطرناک است . من دوست دارم که انگلیس موفق باشه اما این موفقیت به چه قیمتی ؟ به قیمت مصدوم شدم فردی مثل جک ویلشر ؟ "

    او همچنین درباره رفتن احتمالی فابرگاس به بارسلونا نیز گفت :

    " من انتظار دارم اون توی لندن بمونه . ازش میخوام که بمونه . من تمام توانم رو تو این راه میزارم که اون رو اینجا نگه دارم . هرکی جای من بود برای بازیکنی با این کیفیت میجنگید . به نظر من بهترین افتخار برای کاپیتان این است که به تیمش وفادار باشه و نزد طرفداراش بمونه . اون تو این فصل برای ما کم بازی کرد و از بین 36 بازی 22 بازی کرد . اما من میخوام اون سال بعد حداقل 35 بازی برای ما کنه و خودش رو نشون بده . "

    ×××××

    مخلص .
    کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Survivor (05-19-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-11-2011, 12:43 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-15-2011, 08:01 AM
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-10-2011, 12:36 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد