بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: - تئوری توئطه آر تروف, نقص فنی راء, اطلاعاتی از ان اکس تی و ...

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض - تئوری توئطه آر تروف, نقص فنی راء, اطلاعاتی از ان اکس تی و ...

    ســــلام


    • اطلاعاتی از اپیزود اخیر ان اکس تی

    بایرون سـ.اکستون در آخرین اپیزود ان اکس تی حذف شد.اوبرایان به همراه ولادمیر کازلاف موفق شد تگ تیم گانلت مچ را پیروز شود و 3 امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود اضافه کند.


    • نقص فنی در راء این هفته

    در راء این هفته که برگزار شد در قسمت ابتدایی شوء WWE دچار نقص فنی شد که در پروموی ابتدایی آر تروف قابل مشاهده بود.


    • تئوری توئطه ی آر تروف

    با توجه به مشکل فنی که برای WWE در ابتدای راء این هفته بوجود آمده بود آر تروف تویـ.یتی داده بود که WWE دوباره آن را در سایت خودش قرار داد :

    شما مردم فهمیدید که من منظورم چیه ؟ من حقیقت رو گفتم ولی صدای WWE قطع شد ! توئطه ! WWE داره توئطه میکنه و امشب این ثابت شد !


    • برنامه ریزی مختلف WWE

    WWE در حین راء گذشته برای لایو اونتهای آینده خود دو برنامه ی متفاوت ارائه داد :ابتدا اعلام شد که روز 11 ژوئن در لایو اونتی از برند راء در شهر Rochester, New York در یک بازی تریپل ترت میز، سینا و پانک به مصاف هم خواهند رفت اما بعدا اعلام شد در همین روز دو بازی یکی میز مقابل سینا و میستریو مقابل سی ام پانک برگزار خواهد شد.این مسئله باعث سردرگمی هواداران و سایتها شده است.

    تا بعد .!
    12 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. JMJ (06-01-2011), Keyvan (06-01-2011), Never Give Up (06-02-2011), RKOrton (06-01-2011), Sarkesh (06-01-2011), Sgt.Wollek (06-01-2011), Shayan Y2J (06-01-2011), TeZAR (06-01-2011), The Survivor (06-01-2011), aj_awesome (06-01-2011), amirnba (06-01-2011), © The Phantom Pain (06-01-2011)
    امضای ایشان

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-29-2011, 12:20 PM
  2. توضیحاتی بر روی پی پی وی No Surrender سال 2010 تی ان ای
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 07:33 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-30-2009, 01:00 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد