بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: ..:: حمله ی شدید روبین ون پرسی به باشگاه چلسی و بارسلونا ::..

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض ..:: حمله ی شدید روبین ون پرسی به باشگاه چلسی و بارسلونا ::..

    سلام .


    × روبین ون پرسی ! ×

    روبین ون پرسی مهاجم هلندی تیم آرسنال دوباره در مورد باشگاه چلسی و بارسا صحبت کرد و اینبار به شدت به ان ها حمله کرد . او اظهار داشت که از تمارض های بیجای این 2 تیم متنفر هست و تحمل بازی در مقابل این 2 تیم را ندارد .

    ××

    " بازیکنان تیم بارسا عادت دارند تا داور سوت میزند همگی بر سر داور میریزند و داور رو تحریک میکنن . من نمیدونم چرا در حالی که خودشون هم میدونند این کار غلط هست . خودشون تمارض میکنند و بعد خودشون هم به شدید ترین لحن به داور اعتراض میکنن . من از اینکه اونا برای یه کارت انقدر داور رو تحریک میکنن متنفر هستم . "

    ××

    " هر کس اگر به بازی فوتبال علاقه داره و برای دیدن اون در استادیوم پول میده اصلا از این نوع بازی خوشش نمیاد . بازی ای که فقط به فکر حاشیه ها است و اصلا به اصل فوتبال توجه ای نمیشه. داور اومده که داوری کنه نه اینکه اعتراض و تحریک بشه . اگه داور بخواد اعتراض های بیجا بشنوه خب میره توی نانوایی نه در استادیوم !! جالب اینجاست که همیشه هم کسانی هستن که این نوع فوتبال را سالم میدانند و اعتراضی به آن نمیکنند. این روش فقط برای تیم بارسا نیست بلکه تمام بازیکنان اسپانیا اینگونه هستن. "

    ××

    " بازیکنان چلسی هم بسیار در زمین کثیف بازی میکنند و فقط دنبال تمارض هستن . همیشه هم با داور دعوا میکنند و اون رو میترسونند . من نمیدونم چرا . همینجا هم بهشون میگم که خفه خون بگیرید ( F*uck Off ) و فقط فوتبال بازی کنید . کاری به حاشیه نداشته باشید "

    ××

    کوچیکِ شما ..

    ویرایش توسط RK_Ode : 06-02-2011 در ساعت 07:02 PM
    17 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (06-02-2011), Ariyan (06-02-2011), Arsalan (06-02-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (06-02-2011), Blood Raven (06-02-2011), JMJ (06-02-2011), MEĦRAN (06-03-2011), Sarkesh (06-02-2011), THE DARKEST SIDE (06-02-2011), TeZAR (06-02-2011), The Shadow (06-02-2011), The Survivor (06-02-2011), Xtreme (06-03-2011), \ Noi$e / (06-03-2011), amirnba (06-02-2011), farzam_12 (06-03-2011), Ð-i-R-Ť-Y (06-02-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی با آرامش میگم سکوت کن ! چلسی توی زمین تمارض میکنه و داد میزنه سر داور ؟ =))
    احتمالاً زده بازی بارسا و چلسی رو دیده و فریاد بازیکنان رو دیده و گفته چلسی تمارض گره !
    3 کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. BiTW PuNk (06-02-2011), Blood Raven (06-02-2011), Sarkesh (06-02-2011)
    امضای ایشان


    .:: Rest In Peace​ ::.

  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21199
    سن
    30
    نوشته ها
    58
    تشکر
    113
    تشکر شده 174 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    84 Thread(s)

    پیش فرض

    جدیدا اینایی که تو لیگ انگلیس بازی میکنن خراب جور با بارسا در افتادن

    در ضمن با حرف وان پرسی در مورد بارسا شدیدا موافقم!!
    کاربر مقابل از Ʀ É Z Ä عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: El Residente (06-02-2011)
    امضای ایشان



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    الکی نیست که از روبین خوشم می آد ! :x
    حرفاش کاملا صحیح و منطقی هست ... مخصوصا راجع به بارسا ...
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21559
    نوشته ها
    420
    تشکر
    3,968
    تشکر شده 1,632 بار در 331 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    140 Thread(s)

    پیش فرض

    بابا این ون پرسی هم راستمیگه دیگه
    هرسال باید داوری تو یه جا به نفع بارسا باشه
    اونسال که چلسی , پارسال اینتر(اخراج موتا) و امسال هم که دیگه اخراج پپه
    کاربر مقابل از farzam_12 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Survivor (06-03-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض

    آرسنالیه دیگه . میخواد در مورد چلسی بد بگه تا تو دل هواداراشون عزیز شه ...
    we got used to it ;
    کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Sarkesh (06-03-2011)
    امضای ایشان

    Meet the New Boss ... The Same as The Old Boss




اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-27-2011, 01:18 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-21-2011, 02:43 PM
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 01-17-2010, 11:28 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد