سدمن کشتی کچ گیر با سابقه ی ecw که اخیرا در راو فعالیت میکرد از سوی کمپانی wwe اخراج شد و الانم دیگه اسمش تو بین سوپراستار ها نیست

سدمن کشتی کچ گیر با سابقه ی ecw که اخیرا در راو فعالیت میکرد از سوی کمپانی wwe اخراج شد و الانم دیگه اسمش تو بین سوپراستار ها نیست
علیرضا جون میدونی دلیلش چیه؟

خدا رو شکر رفت با اون بازی ای مسخرش همش دی کیو
کشتی کچ کار خوبی بود اما به درد RAW وWWE نمیخورد به TNA بره بهتر بهش میرسن
ممنون از خبرت
آقا کی میدونه دلیلش چی بود؟

باحال بود ولی حیف شد.
ممنون
فکر کنم دلیلش 100% اعتیاد بود

یکی از دلالشم دی کیو زیاد بوده![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)