ســــــــــــلام.
DJ Mag که هر ساله در با نظرسنجی خود بین عموم و کارشناسی خود بهترین دی جی سال رو انتخاب میکند .
تنها تا 2 روز دیگه تا 23 سپتامبر 2011 نظرسنجی تمام میشود.
و باید منتظر ماند DJ برتر امسال چه کسی است .
از سال 2007 تا 2010 به طور 4 سال متوالی Armin Van Buuren همیشه دی جی برتر سال لقب گرفته است .
البته پارسال خود ون بیرون گفته بود حق داوید گتا بود اول شد . گتا پارسال دوم شده بود !
از شانس های اول شدن امسال هم میشه به ترتیب به :
Armin Van Buuren و David Guetta و Tiësto و Deadmau5 و Paul Van Dyk و ATB
اشاره کرد .
میتوانید به [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]برید . و در نظرسنجی شرکت کنید .!









پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)