بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: قرعه کشی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا / استقلال به ذوب آهن خورد !

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض قرعه کشی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا / استقلال به ذوب آهن خورد !

    گروه بندي کامل رقابت*هاي ليگ قهرمانان آسيا :


    * گروه a: الريان قطر، نسف ازبکستان، الجزيره امارات و برنده بازي اول پلي آف غرب
    * گروه b : العربي قطر، الاتحاد عربستان، بني ياس امارات و پاختاکور ازبکستان
    * گروه c: لخوياي قطر، الاهلي عربستان، النصر امارات و سپاهان ايران
    * گروه d : الغرافه قطر، الهلال عربستان، پرسپوليس ايران و برنده بازي دوم پلي آف غرب
    * گروه e: گامبا اوزاکاي ژاپن، برنده بازي اول پلي آف شرق، بنيادکار ازبکستان، برنده بازي پلي آف دوم شرق
    * گروه f : اولسان هيونداي کره، قهرمان جام امپراتوري ژاپن، بريسبان رور استراليا، بيجينگ گوآن چين
    * گروه g: تيانجين تدا چين، سئونگنام ايلهوا چونما کره، ناگويا گرامپوس ژاپن، سنترال مرينرز استراليا
    * گروه h : قهرمان ليگ تايلند، گوانگ*ژو چين، چونبوک هيونداي موتورز کره ، کاشيوا ريسول ژاپن


    از شانس تــ خمی ایرانی ها 2 نماینده ی ایران در مرحله ی پلی آف به هم خوردن و استقلال باید 22 بهمن توی ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن باشه ... . تازه برنده ی بازی هم باید میزبان الاتفاق عربستان باشه و برنده ی اون بازی میره به لیگ قهرمانان :|

    البته با این آمادگی تیم ، از همین حالا استقلال رو آسیایی بدونین ;
    12 کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (12-06-2011), Didoo (12-06-2011), Holy Diver (12-06-2011), Ronaldo (12-06-2011), amirnba (12-07-2011), farzam_12 (12-06-2011), persian boy (12-08-2011), r v d (12-07-2011), © The Phantom Pain (12-06-2011), ŠÄÉËĐ (12-06-2011), Ғ Д † Д Ł β (12-08-2011)
    امضای ایشان












  2. Top | #2

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    شماره عضویت
    28932
    نوشته ها
    35
    تشکر
    59
    تشکر شده 134 بار در 25 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    49 Thread(s)

    پیش فرض

    بد شد واسه تیمای ایرانی
    ما که باکمون نی دوتا بازی تو استادیوم آزادی هوادارام که میان دوتارو میبریم ..
    اما شاید ذوب آهن هم واسه آسیا نقشه چیده بود که همه نقشه هاش بر آب شد ..
    تازه اس اس اگه ببره این دوتارو تو گروه پرسپولیس میوفته و اونجاس که دوستاره ی ما کار دسته لنگیای بی ستاره میده


    3 کاربر مقابل از Ronaldo عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (12-06-2011), The Great One (12-06-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    :::.CR7MyLife .:::

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    نه داداش اس اس اگه صعود کنه میره تو گروه A َچون مقررات اجازه میده 2 تیم از یک کشور در یک گروه باشند . واس همین اس اس میره تو گروه A . اگر هم یکی از ایرانیان بازی مقابل الاتفاق عربستان هم راهی AFC Cup میشه . به امید قهرمانی اس اس در آسیا . ستاره سوم ....

    در ضمن لنگیا تسلیت . دوباره خوردید به الغرافه =)) =)) الان عربا دارن میگن آخ جون بازم پرسپولیس =)) =))
    4 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (12-06-2011), Ronaldo (12-06-2011), amirnba (12-07-2011), Ғ Д † Д Ł β (12-08-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض

    نه حسین جون اگه استقلال ذوب اهن و الاتفاق رو ببره توی تهران هم هستن دوتا....استقلال میره توی گروه پرسپولیس...اگر بازی با تیم عربستانی رو ببازه میره afc cup
    کاربر مقابل از Ariyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ronaldo (12-06-2011)
    امضای ایشان



    این اسکناس به پول الان میشه ۳۸٫۵۷۰٫۰۰۰ ریال....!!!!

    .... Oh my god...

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    رئیس جمهور انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    شماره عضویت
    4775
    سن
    32
    نوشته ها
    1,785
    تشکر
    5,165
    تشکر شده 5,481 بار در 777 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1144 Thread(s)

    پیش فرض

    نه اس اس اگه بیاد بالا نمیخوره به پرسپولیس . خود سایت afc نوشته :


    if al ettifaq win then they will be positioned in a4, while that position will be occupied by one of the iranian clubs should they win the final playoff round. The winner of al shabab's match with neftchi will be placed in d1


    پس برنده ی پلی آف اگه ایرانی باشه نمیخوره به پیروزی . حیف شد
    4 کاربر مقابل از The Great One عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (12-06-2011), Ronaldo (12-06-2011), amirnba (12-07-2011)
    امضای ایشان












  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21559
    نوشته ها
    420
    تشکر
    3,968
    تشکر شده 1,632 بار در 331 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    140 Thread(s)

    پیش فرض

    ما که رفتیم آسیا استقلال تو هم بیا=))=))=))=))=))=))=))
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-04-2011, 12:33 PM
  2. کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال از جام قهرمانان آسیا
    توسط The Basted در انجمن فوتبال ایران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 08-07-2010, 05:54 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد