نیمه اول
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نیمه دوم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

نیمه اول
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نیمه دوم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (11-30-2011), The Shadow (11-30-2011), amirnba (11-30-2011), Ð-i-R-Ť-Y (11-30-2011), Ħ д † ε Ð (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
دیگه این تیم چقدر باید جلوی ما تحقیر بشه من نمیدونم ... اونم تو ورزشگاه خونگیشون !)
اصلاً دیگه شخصیت نزاشتیم براشون![]()
5 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (11-30-2011), amirnba (11-30-2011), Ħ д † ε Ð (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،
امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد
یادم میاد چندین ماه قبل به پژمان گفتم داداش دور چلسی و کلا دور تیمی که با پول شاخ شده خیلی خیلی زود سر میاد . حالا به حرفم رسیدید ....
2 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ð-i-R-Ť-Y (11-30-2011), Ғ Д † Д Ł β (11-30-2011)
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,
حسین حرف خوبی زدی مطمئن باش City هم ی نیم فصل دووم میاره
بره تو بحران کارش تمومه ...
امسال سال ماست .
VIVA KING KENNY , VIVA ANFIELD
YNWA
2 کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ħ д † ε Ð (11-30-2011)
یک روز شخصی با عجله نزد امام ... رفت ،
امام به او فرمود عجله نکن و آن شخص دیگر عجله نکرد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)