بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

موضوع: IRANWWE ' PPV :: Takht Jamshid III ' 2012 » L!VE

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE ' PPV :: Takht Jamshid III ' 2012 » L!VE



    Takht Jamshid III
    Promotion: IWE
    Date: January 27, 2012
    Venue: Azadi Stadium
    City: Great Tehran
    Live IRANWWE


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





    صحنه هايي از مكان هاي ديدني شهر تهران رو میبنیم .
    برج میلاد رو نشون میدن که ارسلان در بالای برج داره عکس میندازه .
    و حالا [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]مشکوک مسابقات پخش میشه !
    ميريم به ارنا آزادی بادكند ها به هوا ميرن داره [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]رسمی پی پی وی پخش ميشه ...
    و سلطان جواد و عادل خوش امد ميگــن .

    پرمويي از بازي 30 نفره داره پخش ميشـــه همراه اهنگك پی پی وی کـیسـ ایـت گــودبای....
    اما اعلام ميشه شروع شوء با كمربند سنگين وزن است
    پرومويي از اين بازي و درگيري استارها براي قهرماني سنگين وزن پخش ميشــه ...
    و اهنگ قهرمـان IWE پخـش ميشـــــــه .........





    IWE Champion Match
    Mr.Carter © vs. The Phenom


    خوب زنگ شروع مسابقه میخوره و ببهمن وارد رینگ میشه
    و بعد از اون قهرمان IWE وارد میشه و علی کارتر به رینگ میاد .
    و بازی اغاز میشه ...

    بازی رو علی با مشت هایی اغاز میکنه
    ولی بهمن با یک سوپلکس بازی رو در دست میگره
    و حالا یک لگددراپ و کاور ....1....2......
    نه علی پین نمیشه .
    بازی ادامه پیدا میکنه .
    بهمن میخواد یک چک اسلم بزنه
    اما موفق نیست و علی یک کوزلاین میزنه

    و حالا علی سابمیشن خودشو رو بهمن اجرا میکنه
    بهمن به سختی خودشو میخواد نجات بده
    که موفق میشه دستشو به طناب گوشه رینگ برسونه
    و حالا هر دو نفر در حال مشت زدن به هم هستن

    بهمن میخواد تامبستون رو اجرا کنه
    ولی موفق نیست .
    حالا بهمن پشت به علی است .
    و حالا برمیگرده
    و بله علی سوئیچ چین موزیک رو میزنه
    و کاور ....1.....2.......3......
    و بله علی موفق میشه بازی رو ببره ...
    و همچنان قهرمان IWE بمونه ....



    =====



    Town City Champion Match
    The Awesome One © vs. Ħ д † ε Ð


    حالا امیر آسـام وارد رینگ میشه و کمربندشو بالا گرفته .
    اهنگ ارمین زده میشه و بل پتک وارد ورزشگاه میشه
    و بازی اغاز میشه ...

    بازی شروع میشه ..
    امیر در همین شروع کار یک کوزلاین میزنه
    و در برگشت ...
    بلافاصله پدیرگی از ارمین
    اوه خدای من ...!
    و کـــاور .....1........2.........3........
    و بله ارمین موفق میشی در کمتز از 1 دقیقه بازی رو ببره و قرمان جدید Town City
    بشه ..

    و حالا ارمین پتکشو و کمربندشو بالا میگره .
    ارمین با پتکل به امیر حمله میکنه و امیر صورتش خونین شده ...
    و محکم به کتف امیر میزنه .
    اوه کف امیر شکست ...!
    ارمین میگه این کمربند در حد من نیست به زودی منو با
    کمربند سنگین وزن باید ببینید و هر کسی جلوی منو بگیره
    نابود میشه مثل امشب ...



    =========



    ARN Vs. IEW
    The Shadow Vs. Babi


    اهنگ نماینده لیگ ARN زده میشه و پژمان وارد رینگ میشه ..
    و بعد از اون اهنگ نمایند تیم IEW زده میشه و بابی به رینگ میاد .
    بازی شروع میشه ...

    بابی بازی رو خیلی زود با مشت زدن اغاز میکنه
    و با یک سوپلکس کاور میکنه ...1.
    موفق نیست .
    حالا قفل کرده پژمانو و حلش میده به اطراف رینگ
    و بله حالا یک کوزلاین سنگین از پژمان
    که بابک رو غافلگیر میکنه


    حالا پژمان در یک غافلگیر یچک اسلم میزنه
    اوه خدای من ...
    و کاور .........1.........2.......
    اوه ...
    نه نمیتونه پی کنه .
    و حالا بازی ادامه داره .

    پژمان میخواد لست راید بزنه
    که بابک لست راید رو میکنه به یک باتیستا بمب ...
    اوه مای گاد ...
    و کـــــاور ........1......2.......3........
    و بله بابک موفق میشه بازی رو ببره ...

    همین لحظه اهنگ ساسان زده میشه وبه اول رینگ میاد ...
    ساسان میگه پای پژمان میبینید روی طناب است و بردن بابک درست نیست
    بابک داره اعتراض میکنه .
    داور اشاره به زنگ میکنه که باید بازی ادامه داشته باشه .
    بابک به ساسان خیره شده و عصبی است ..

    وقتی برمیگرده ..
    اوه یک تامبستون از پژمان و کــاور ....1....2...3......
    و بله پژمان موفق میشه بازی رو ببره و اهنگش پخش میشه و نمایند ARN
    برنده میشه و بلافاصله رینگ رو ترک میکنه ..
    و ساسان دستشو در بیرون رینگ بالا میبره .
    ساسان و پژمان به بابک دارن میخندن ، در حالی که بابک عصبی وار به ساسان خیره شده ...



    =======



    World Heavyweight Champion Match
    J B L © Vs. ABOLFAZL


    آهنگ قهرمان سنیگین وزن زده ميشه و امیر جی بی ال به رينگ مياد .
    و بعد از اون ابولفضل در رينگ حاضر ميشه
    و بازي شروع ميشه .

    ابولی بازي رو با چند مشت شروع ميكنه و بعدش يك كوزلاين ميزنه
    و ميره براي لست راید و اجرا ميكنه.
    و کـــاور .....1...2.....
    امیر پین نمیشه .

    حالا ابولی میخواد لگددراپ رو بزنه که امیر جاخالی میده .
    و ابول ولو شده .
    امیر ابولی رو به گوشه رینگ میبره
    و بنزای دراپ رو بهش میزنه
    اوه مای گاد ....!
    و کــاور ......1.....2........
    نه پین نمیشه .


    و حالا خودشو اماده کرده برای کوزلاین فرام هل ....
    و ابولی بلند میشه
    و بله کوزلاین فرام هل رو میزنه
    اوه ..
    و حالا کاور ........1........2..........
    فردی بین تمشاگرا به کنار رینگ اومده
    وپای داور رو میگره .
    داور شماره 3 رو نمیگه ...

    داور میاد گوشه رینگ ولی فرد ماسک دار به رینگ زیر رفته .
    امیر داره به داور اعتراض میکنه .
    و دارن جر و بحث میکنن .
    که همین لحظه اوه .....
    ابولی تامبتسون رو میزنه و .........1........2........3......
    و بله ابولفضل موفق میشه بازی رو ببره ...
    اوه مای گاد ... ابولی قهرمان جدید سنگین وزن شد

    داور کمربندو میده بهش و دستشو بالا میبره ...
    او نفرد ماسک دار بیرون میاد از رینگ ....
    میاتد به رینگ . و ابولی داره تشویق میکنه که بهش کمک کرده .
    همین لحظه امیر بلند شده که فرد ماسک دار یک سوئیچ چین موزیک به امیر جی بی ال میزنه
    و حـالا یک سوئیچ چین موزیک به ابولی میزنه .
    و حالا یک دی دی تی روی کمربند به ابولی میزنه ابولی صورتش خونین شده

    میکرفون رو میگیره میگه من امشب به کمپانی بازگشتم .
    و در پی پی وی بعدی من رو خواهید دید
    در حالی که رو ماسکش زده MM رینگ رو ترک میکنه ....
    کادر پزشکی بالا سر امیر و ابولا هستن ...




    =

    در بکستیج هستیم ........
    ممد کینگ دیده میشه که داره با جواد خیابانی مصاحبه میکنه.
    ممد کینگ به جواد : هیچ میدونستین اون دو تا رو من گنده کردم !
    جواد با حالت تعجب : کدوم دو تا رو تو گنده کردی ؟!
    ممد کینگ با اشاره دست سمتی رو نشون میده. جواد یه نگاهی میکنه میگه آها اینارو میگی.
    در این لحظه ساسان مدیر کمپانی و ارسلان با هم دیده میشن که دارن قدم میزنن.
    جواد رو به این دو تا میگه : آقا راسته ممد کینگ میگه من اون دو تا گنده کردم ؟
    ساسان و ارسلان : آره بابا خودش اومد گندشون کرد. از صبح تا الان لامصب نمیخوابه ، هر کاری کردیم نخوابیده ، از تل بگیر خوردیم تا اسپری زدیم هنوز کوچیک نشده. ممد کینگ کلا خوب ماله همرو گنده میکنه.
    در این لحظه ساسان و ارسلان میرن و ممد کینگ با خوشحالی رو به جواد : دیدی گفتم من اون دو تا رو گنده کردم. جواد یه جیغ میکشه و پا به فرار میزاره !

    عادل میگه منتظر شروع بازی 30 نفره تا لحظاتی دیگر باشید ...





    . ادامه در پست بعدی .


    ویرایش توسط SASAN : 01-27-2012 در ساعت 08:00 PM
    24 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (01-27-2012), Blood Raven (01-28-2012), DEAD MAN (01-30-2012), Django (01-27-2012), Goldberg The Man (01-27-2012), HBK25 (01-27-2012), J B L (01-27-2012), JMJ (01-27-2012), MOR1 (01-27-2012), Mr.Carter (01-28-2012), Sgt.Wollek (01-27-2012), TeZAR (01-27-2012), The Last Outlaw (01-27-2012), The Shadow (01-27-2012), The Survivor (01-27-2012), amir-aghaei (01-27-2012), amirnba (01-27-2012), farzam_12 (01-27-2012), r v d (01-28-2012), © The Phantom Pain (01-27-2012), Ð-i-R-Ť-Y (01-27-2012), Ħ д † ε Р(01-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (01-28-2012)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پـرومو رسـمی و مشـکـوک پـی پی وی » Takht Jamshid III «
    توسط SASAN در انجمن پرومو ، پوستر و موزیک
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 01-10-2012, 10:43 PM
  2. موزیکـ رسمی پـی پی وی » Takht Jamshid III « تـخـت جمشیـد 2012
    توسط SASAN در انجمن پرومو ، پوستر و موزیک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-10-2012, 05:34 PM
  3. پستـر تبلیغـاتی پـی پی وی بزرگ " Takht Jamshid III " سـال 2012
    توسط SASAN در انجمن پرومو ، پوستر و موزیک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-14-2011, 10:09 AM
  4. IRANWWE ' PPV :: Takht Jamshid II ' 2011 » L!VE
    توسط SASAN در انجمن PPV
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 01-24-2011, 06:10 PM
  5. پـسـتـر رسمـي پـي پي وي » Takht Jamshid II
    توسط SASAN در انجمن پرومو ، پوستر و موزیک
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 01-01-2011, 09:43 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد